Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin pettymys?

Vierailija
25.12.2020 |

Ja miten selvisit siitä.

Kaikki käy. Ammatti, unelmat, lapsettomuus, suhteet, elämän kiero kulku, yritys ja erehdys, tai joku onnettomuus esti jotain, joku epäonninen sattumusten summa pilasi elämäsi...

Itselläni oli se, kun päästin elämäni rakkauden karkuun. Kaikki olisi mennyt elämässäni toisin, jos oltaisiin päädytty yhteen.

Kommentit (401)

Vierailija
1/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut perhettä; miestä ja lapsia. t. 42v. nainen

Vierailija
2/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinallergia. Kissaton elämä on elämätön elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen uskottomuus. On tätä nykyä ex.

Vierailija
4/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin kun 20 kesäisenä kloppina tulin jätetyksi silloisen tyttöystäväni toimesta. Voi jeesus, kun ihminen voi hajotakin palasiksi erosta.

Tästä on 13 vuotta aikaa. Se on ollut suurin pettymys ja mihin viemäriin sen mun elämän lopulta vei. Mutta se on toinen tarina.

Vierailija
5/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat pettymykset onneksi vielä edessäpäin.

Vierailija
6/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä se varmaaan joskuuus kun on paripäiväää ollut juomattta ja tulee ns hyvä krapulaa ja aivota lkaa toimia vähän paremmmin niiin huomaa kuinka ei kykene ajattelemaan kokonaisvaltaisesti asioiiita.

Vierailija
7/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin pettymys elämässäni on se etten vieläkään ole löytänyt pysyvää parisuhdetta ja saanut perhettä.

Myös lapsena sairastettu vakava sairaus rajoittaa ja varjostaa mukana lopun elämääni vaikkei se näy mitenkään ulospäin.

Aikoinaan opiskelut meni täysin penkin alle mutta kaikesta huolimatta en luovuttanut. Yli kymmenen vuotta painoin ns. paskaduuneja ja vanhempana aloitin opiskelun uudelleen. Tällä hetkellä minulla on ammatti ja olen työelämässä asemassa johon en olisi uskonut vielä kymmenen vuotta sitten koskaan pääseväni.

Vierailija
8/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Jätti mut täysin yksin ja ilman tukea erittäin sairaana kahden pienen lapsen kanssa.

Vierailija
9/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2, ensimmäinen liittyy opintoihin, toinen terveys/ulkonäkö:

1. Pääsin siis Haaga-Heliaan, ja olin "suunnitellut elämäni". Miten opiskelisin rahoituksen ja laskentatoimen tradenomiksi, ja minusta tulisi myöhemmin tilintarkastaja. Pitäähän sitä tavoitteita olla. Huomasin kuitenkin, että nämä opinnot eivät olleet yhtään oma juttuni.

Ja päädyin keskeyttämään ne ja vaihtamaan sote-alalle. En sitten päässytkään sote-alalle AMK:iin terveydenhoitajaksi enkä sairaanhoitajaksi, vaikka kävin valmennuskurssin ja valmistauduin. Jäin 4. varasijalle ja olin menettänyt ensikertalaiskiintiöni, kun olin ottanut paikan vastaan Haaga-Heliasta.

Nyt opiskelen lähihoitajaksi YO-pohjalla, ja yritän tämän jälkeen uudestaan AMK:iin sairaanhoitajaksi ja terveydenhoitajaksi. Silti tämä tuntuu nyt eniten omalta polultani. Kaupallinen ala ei vain ollutkaan yhtään oma juttuni.

2. Ja toinen pettymys on siis, että multa poistettiin pysyvä hammas epäonnistuneen juurihoidon takia, kun se tulehtui pahasti. Menetin siis parikymppisenä naisihmisenä pysyvän hampaan, mikä ei tuntunut mukavalta, kun olen kuitenkin käynyt säännöllisesti hammaslääkärissä ja suuhygienistillä.

Mutta nyt olen invisalign-oikomishoidossa, ja tuo poskihampaan rako oiotaan umpeen, ja samalla saan ihan suorat hampaat. Oikomishoito kestää kevääseen asti, joten tästäkin pettymyksestä on selvitty. :'D Jonkun mielestä voi kuulostaa pieneltä, mutta tämä mm. sotki alkuun raha-asiani, koska oikomishoito maksaa 6000e. Mutta nyt raha-asiat ovat kunnossa, mm. lapsuudenperhe tukee tätä rahallisesti. Lisäksi minulla oli tuon poiston jälkeen tulehdus-&turvotus ja kuumeiluongelmaa, ja reumasairausepäily, joka sotki opintoasioitani ja masensi minua.

Vierailija
10/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus ja sitä seuranneet hoidot. Neljä vuotta ronkkimista, näytteitä, piikittämistä, pettymyksiä, pelkoa ja epätoivoa. Samaan aikaan yrittää iloita, kun kavereita raskautuu vahingossa tai heti ekalla yrityksellä. Nyt 10 vuotta myöhemmin ja kaksi lasta onnellisesti saaneena nuo vuodet tuntuvat onneksi jo vain pahalta unelta.

Vierailija
11/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tyytymään vain 16 metriseen purjeveneeseen.

Sincc

Siitä 24 metrisestä haaveilin ..

Vierailija
12/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle-karkkipussissa oli sekoituksessa yhtä makua vain 2kpl:tta makeista.

Vierailija
13/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon osto. Kun naapuriksi voi päätyä kuka tahansa ei asuntoa saaa kaupaksi edes puolella hinnalla mitä itse maksoi. Tilanne kestänyt kohta jo kymmenen vuotta. On mennyt työ ja terveyskin asiaa itkiessä.

Vierailija
14/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison pelivelkojen ja haluttomuuden kautta vuokralla asuminen ja lapsettomuus

Vierailija
15/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihana äitini kuoli niin nuorena.

Vierailija
16/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni rakkaus,koskaan en ole sellaista tunnetta saanut. Olisi pitänyt jättää kaikki,mut en uskaltanut ja nyt elän täysin samaa elämää,kuin äitini,paitsi en saa turpaani(fyysisesti)

Vierailija
17/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön rupsahtaminen, joka tapahtui alle vuodessa nelikymppisenä.

Vierailija
18/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteiden loppuminen, joiden olin ajatellut kestävän läpi elämän. Nuoruuden läheisiin ystäviin meni välit eri syistä.

Vierailija
19/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhden naisen paksuksi. Sen jälkeen en ole oikein pystynyt luottamaan naisiin ihmissuhteissa. Sinkkuna edelleen.

Vierailija
20/401 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5cm penis ja siitä johtuvat mielenterveys ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi