Nainen kuinka monta korkokenkää on siellä kaapin perukoilla
Montako korkokenkää omistat siellä kaapissa tallessa käytettyjä korkokenkiä
Kommentit (29)
Lasketaanko jokainen kenkä erikseen? Yleensä on tapana laskea kenkäpari, eli kengät.
Ei kuulu sulle erikois fetissi ukko!!!!
Neljät. Punaiset, siniset ja kahdet mustat. Siinä kaikki elämäni varrella ostamani korkkarit. Ei ne paljoa kulu, kun käytän todella harvoin.
On 2kpl.Itse asiassa koko kenkä varastoni vein 1v sitten Vidaan.Mainitsemista 2 kengistä, toiset sain ystävältä toiset siskoltani.Kun tuli yllätys tilaisuudet joihin menin ja kengät viety jo Vida,Kaapessa vain lenkkareita,iki Liikuja kun olen.
AP. Monetko ehjät alekalsarit on siellä kaapinperällä.
Nolla.
Maihareita on useampi pari, samoin kumisaappaita. Ovat korkkareita hyödyllisempiä klopottimia täälläpäin.
Vierailija kirjoitti:
AP. Monetko ehjät alekalsarit on siellä kaapinperällä.
Niinpä😂😂😂
9 paria laskin. 4 paria juhlakenkiä ja 5 paria ulkokenkiä
Kolmisenkymmentä ja saapikkaita 12paria.
Yhdet, ne kaivetaan joka kevätkesä jos on jonkun YOjuhlat.
Yhdet mahdollisimman mukavat jalassa, laadukkaat, nahkapohjaiset ja nahkaiset, joita huollan hyvin. Nämä ovat siis "tanssikengät" iltapuku ja muihin edustustilaisuuksiin, joissa voi joutua tanssimaan sekä häihin ja hautajaisiin. En aio omistaa enempää koko elinaikanani!
Olen edustamaan joutuva vaimo ja silti en aio panostaa tämän enempää kenkiin. Onhan minulla parempaakin tekemistä, enkä valinnut tätä osaa, mutta se vaan tuli, että joskus on käytännössä pakko osallistua hienompiin tilaisuuksiin.
Yhdet talvinilkkurit. En muistanut niiden olemassaoloa, mutta puoliso toi vintiltä ja kysyi, otanko käyttöön.
Onko siis pakko olla käytetyt ja lasketaanko jos eivät ole kaapin perukoilla vaan ihan kenkätelineessä?
Olisiko ollut liian yksinkertaista vain kysyä monetko korkkarit joku omistaa?
Vierailija kirjoitti:
Kolmisenkymmentä ja saapikkaita 12paria.
Hamstraaja
2