Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Että osaakin rasittaa nuo provoilevat palstapojut, joita on pesiytynyt ainakin muutamalle edelliselle sivulle. 🙄 Tosin tämä "mutku sinä" -hullu on kyllä minulle uusi tuttavuus. Mutta jäin kyllä miettimään, että *mikä* oikeasti olisi se syy olla palkkaamatta taloudenhoitajaa, jotta vaimokin pääsisi tienaamaan omat rahansa (eikä olisi enää 100% riippuvainen miehensä [joka saattaa ottaa eron koska tahansa] tuloista samalla kun oma eläkekertymänsä kuolee).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä katsooko miehet kumppania vääränlaisten naisten joukosta, jos toistuvasti törmäävät tuohon ongelmaan.
Meitä tavallisiakin naisia on, jotka myös käyvät töissä, liikkuvat, viihtyvät kotona ja tykkäävät vaikkapa kokata ihan tavallista kotiruokaa.
Itselläni kumppanin löytämistä rajoittaa se, että samanlaiset kristilliset arvot on oltava. Muulle perustalle parisuhdetta on mahdoton rakentaa. Lisäksi toivon, että mies on lempeä, avulias, keskustelutaitoinen ja peruselämänhallinta on kunnossa. Voi olla vaikka rekkakuski, ihan tavallinen ammatti ja toimeentulo riittää. Mulla on omat rahat, en ole toisen rahojen perässä.
Itse en ole ikinä ollut missään deittipalstoilla, vaan haluan tavata ihmisen kasvotusten. Näin on tapahtunutkin. Seurustelin pitkään uskovan, mukavan, tavallisen miehen kanssa, jonka tapasin hengellisessä kesätapahtumassa, mutta juttu kaatui lopulta välimatkaan. Emme saaneet järkevästi ja ilman
Tämä on kyllä todi surullista. Löydätte juuri sopivan kumppanin, milä jo sinänsä on harvinaista, ja sitten juttu kaatuu välimatkaan eikä rakkauden puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakoille ei kelpaa tavallinen mies.
Mutta se on kyllä jännä kuinka japanilaiset naiset innostuu yökerhoissa ja baareissa, kun kerrot olevasi suomalainen. Japanilaiset naiset arvostaa tavallisia suomalaisia miehiä. M25
Suomalaiset naiset ovat kiittämättömiä, törkyturpaisia miesvihaajia. Japanilaiset naiset ovat tunnetusti erittäin kohteliaita ja fanittavat Suomea.
Ja tästäkin huolimatta vietät joka päivä 7- 23 aikasi tällä palstalla tlrkytirpaisyen, suomalaisten miesvihaajanaisten seurassa. Ei kamalan uskottavaa.....
Ja kundi nuorenee vaan. Kohta on varmaan taas aika lähteä kolmeksi kuukaudeksi japaniaan vauvapalstailemaan.
Kieltämättä hauska ilmiö nämä ikäänsä muuntelevat palsta"miehet". :D Kuinka moni muistaa nimimerkin M29+1? Tyyppi ei suostunut hyväksymään täyttäneensä 30, vaan merkitsi ikänsä tuossa muodossa ainakin 29+5 asti, kunnes jossain vaiheessa sitten katosi palstalta.
Ehkä hän halusi olla tunnistettavissa samaksi nikiksi. Itse luulin, että tuo +1 tarkoitti yhtä lasta, kun vauvapalstalla kerta ollaan.
"Ehkä hän halusi olla tunnistettavissa samaksi nikiksi. Itse luulin, että tuo +1 tarkoitti yhtä lasta, kun vauvapalstalla kerta ollaan."
Silloin kun hän alkoi postailla tuolla nimimerkillä, monet oikeasti kyselivät häneltä "miten tämä asia koskee sinua, kun sinulla on kuitenkin lapsi, eli olet todistettavasti ollut suhteessa aiemmin" jne. Alkuun tyyppi jaksoi vielä vastata "ei minulla ole lapsia", "se on vain ikäni, olen 29+1 vuotta", mutta sitten kun vakkaripalstailijat oppivat hänet tuntemaan ja ymmärtämään mitä nuo +2, +3... tarkoittivat, niin itse vielä ihan kiusallani jatkoin tuota lapsiasiakyselyä joka kerta kun hänen postaukseensa törmäsin. :D
Kysy iteseltäsi: seurustelisinko minä itseni kaltaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvää vaimoa etsit, niin unohda suomalaiset naiset ja käännä katseesi esim. Ukrainaan.
Suomeen tuli sodan alettua pakolaisina paljon ukrainalaisoa naisia. Silloin tälläkin palstalla uhottiin, miten suomimehmät saa katua, kun kaikki palstan incelpojut saa ihanan ukrainalaisen naisen. Ihan hiljaista on ollut tämän asian suhteen. Ei ole palstan incelpojut kelvanneet ukrainalaisille naisille.
Mitä hyötyä on tavallisista miehistä tai ihmisistä?
Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään
anteeksi nyt vaan, mutta miksi tämän pitäisi riittää? Normaalia aikuisuutta. Ehkä kämppiselle tässä olisi hyvä lista ominaisuuksia, tosin silloinkin toivoisi myös aktiivisuutta esim. siivoamisessa. Parisuhteeseen riittämätön joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen maanpuolustus nojaa niihin hartioihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään
anteeksi nyt vaan, mutta miksi tämän pitäisi riittää? Normaalia aikuisuutta. Ehkä kämppiselle tässä olisi hyvä lista ominaisuuksia, tosin silloinkin toivoisi myös aktiivisuutta esim. siivoamisessa. Parisuhteeseen riittämätön joka tapauksessa.
Naisille ei riitä se että mies on tavallinen vaan miehen pitäisi olla se supermies,hyvätuloinen,pitkä,komea ja samalla miehen pitäisi olla se jännämies joka pitää naisen jännitystä yllä vaikka nyrkein. Te naiset vaaditte miehiltä aivan liikaa, miksi teille ei enää riitä se tavallinen mies joka on kiltti eikä lyö naista?
Minulla oli ns. Tavallinen duunari, joka aikaa myöten eteni työelämässä ja hänestä tuli sietämätön opportunisti ja pyrkyri. Erosimme sittemmin. Nykyään en kaipaa minkäänlaista miestä, olen ylipainoinen ja mielenterveysongelmiakin on. Jos en jollekulle sitten kelpaa niin sitten en. Ei miehen löytäminen ole mikään itsetarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ns. Tavallinen duunari, joka aikaa myöten eteni työelämässä ja hänestä tuli sietämätön opportunisti ja pyrkyri. Erosimme sittemmin. Nykyään en kaipaa minkäänlaista miestä, olen ylipainoinen ja mielenterveysongelmiakin on. Jos en jollekulle sitten kelpaa niin sitten en. Ei miehen löytäminen ole mikään itsetarkoitus.
Hmm kerrot siis olevasi alhaista tasoa, sinulle sopisi mies joka on lyhyt,matalastikoulutettu ja ruma.
"Itselläni kumppanin löytämistä rajoittaa se, että samanlaiset kristilliset arvot on oltava. Muulle perustalle parisuhdetta on mahdoton rakentaa. "
Oletko ajatellut että onko sinulle ihan ehdoton vaatimus että miehellä on oltava juuri kristilliset arvot eikä vain hyvin samankaltaiset arvot? Itse olen uskossa oleva nainen ja mieheni on ihan ateisti. Voi kuulostaa hankalalta yhdistelmältä mutta oikeasti mieheni arvot ovat lähes täysin samat kuin minulla uskon puutteesta huolimatta. Eikä tämä ole ollut meidän elämässämme mikään iso asia. Mies arvostaa perhettä, uskollisuutta, muiden auttamista, hyviä käytöstappoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen maanpuolustus nojaa niihin hartioihin.
Perustuslain mukaan kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus. Kyllä se kuule lepää myös kaikkien niiden mm hoitajien hartioilla, jotka sinne joutuvat, jos sota syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei riitä se että mies on tavallinen vaan miehen pitäisi olla se supermies,hyvätuloinen,pitkä,komea ja samalla miehen pitäisi olla se jännämies joka pitää naisen jännitystä yllä vaikka nyrkein. Te naiset vaaditte miehiltä aivan liikaa, miksi teille ei enää riitä se tavallinen mies joka on kiltti eikä lyö naista?
Unohda naiset. Liian vaikeaa.
Pitäisikö taputtaa päähän? Niin se nyt vaan menee, kaikilla lajeilla, että ainoastaan tasokkaat urokset pääsevät parittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kiltteyttä ei mainittu tai määritelty. Toisekseen parisuhde on vakava sitoumus, joka vaikuttaa elämänlaatuun. Tottakai silloin pitää olla perusteltu syy ryhtyä sellaiseen, eikä aloittaa vaan siksi että sattui nyt löytymään työssäkäyvä mies joka ei suorita väkivaltarikoksia tai ole päihdeongelmainen.
Parisuhde on parasta sellaisen ihmisen kanssa, joka viehättää. Huumorintaju ja arvot yhteensopivia, kumpikin tuo toisen elämään jotain mikä tekee siitä parempaa. Ei tarvitse olla supermies.
Vierailija kirjoitti:
"Itselläni kumppanin löytämistä rajoittaa se, että samanlaiset kristilliset arvot on oltava. Muulle perustalle parisuhdetta on mahdoton rakentaa. "
Oletko ajatellut että onko sinulle ihan ehdoton vaatimus että miehellä on oltava juuri kristilliset arvot eikä vain hyvin samankaltaiset arvot? Itse olen uskossa oleva nainen ja mieheni on ihan ateisti. Voi kuulostaa hankalalta yhdistelmältä mutta oikeasti mieheni arvot ovat lähes täysin samat kuin minulla uskon puutteesta huolimatta. Eikä tämä ole ollut meidän elämässämme mikään iso asia. Mies arvostaa perhettä, uskollisuutta, muiden auttamista, hyviä käytöstappoja jne.
Sulle se riittää, kaikille ei. Mä en vois olla uskossa olevan miehen kanssa vaikka kuinka muuten jaettaisiin samoja arvoja. -eri
Minkälaisia naisia te yritätte tapailla, kun kokemus on tämä? 19v lifestyle-instagram-influenssereita?
Mun tuttavapiirissä ei ainakaan ole yhtään naista, joka miehen rahojen perässä olisi. Kyllä käydään kaikki ihan töissä, ja itse ansaitaan rahamme.
Sen sijaan oon moniin miehiin törmännyt, jotka tätä kulunutta mantraa toistelee. Ei vika ole siinä että et hakkaa naisia, vaan todennäkösesti ihan persoonassa. Kertoo kaiken mahdollisen, et pidät jonain meriittinä väkivallattomuutta ja päihdeongelmattomuutta. Ei nää "saavutukset" mitenkään velvota ensimmäistä vastaantulevaa naista ottamaan sua kumppanikses. Ole hyvää seuraa, miellyttävä kumppani, keskustele ja kuuntele, ja tuo jotain lisäarvoa sen naisen elämään niin eiköhän se riitä.Jos susta on enemmän vaivaa kun iloa, niin miksi omat rahansa tienaava henkisesti tasapainonen nainen haluisi sut rasitteeksi?
Toki helpompi syytellä naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi, kun kohdata se tosiasia että vika on persoonassa. Tai sit siinä, että haluat jonkun missin kun oot todella keskinkertaisen näkönen itse.
Kieltämättä hauska ilmiö nämä ikäänsä muuntelevat palsta"miehet". :D Kuinka moni muistaa nimimerkin M29+1? Tyyppi ei suostunut hyväksymään täyttäneensä 30, vaan merkitsi ikänsä tuossa muodossa ainakin 29+5 asti, kunnes jossain vaiheessa sitten katosi palstalta.