Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Suomiakoille ei kelpaa tavallinen mies.
Mutta se on kyllä jännä kuinka japanilaiset naiset innostuu yökerhoissa ja baareissa, kun kerrot olevasi suomalainen. Japanilaiset naiset arvostaa tavallisia suomalaisia miehiä. M25
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on kyllä jännä kuinka japanilaiset naiset innostuu yökerhoissa ja baareissa, kun kerrot olevasi suomalainen. Japanilaiset naiset arvostaa tavallisia suomalaisia miehiä. M25
Suomalaiset naiset ovat kiittämättömiä, törkyturpaisia miesvihaajia. Japanilaiset naiset ovat tunnetusti erittäin kohteliaita ja fanittavat Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei normaalin kahdeksan tunnin työpäivän aikana pysty kehittymään, niin ei taida olla kummoinen työntekijä.
Se "normaali 8 tunnin työpäivä" on synonyymi paskaduunille.
Olen 8 tunnin työpäivällä päässyt korkeimpaan tulodesiiliin palkansaajista. Sellainen paskaduuni.
Mitä sitte?
Kiitä sitä siitä, että maksaa sinun Kela-tuet veroillaan.
Tämä juuri on näiden ongelmamiesten taso.
Joku kertoo olevansa ylimmässä tulokymmenyksessä eli tienaa enemmän kuin yhdeksän kymmenestä niin joku urpo tulee dissaamaan, että tyyppi on KELA-elätti, vaikka tyyppi on se, joka pitää KELAa pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kiittämättömiä, törkyturpaisia miesvihaajia. Japanilaiset naiset ovat tunnetusti erittäin kohteliaita ja fanittavat Suomea.
Ja tästäkin huolimatta vietät joka päivä 7- 23 aikasi tällä palstalla tlrkytirpaisyen, suomalaisten miesvihaajanaisten seurassa. Ei kamalan uskottavaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla se palstan one-liner-hullu, joka ei tiedosta tilaansa.
Selkis!
Mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä...
Tätä voidaan jatkaa siis ikuisesti......
Vddu mä oon hyvä ennustamaan. Hohhojjaakkaa lähden nukkumaan jää sinä keskustelemaan satuhahmojesi kanssa.
Siis se jolle vastasit, on se naispuolinen one-liner hullu, on heittänyt mullekin jossain ketjuissa asiallisiin pitkiin viesteihin jotain lyhyitä vastauksia, jossa vaan vittuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Yksikään japanilainen nainen ei roiku jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan nimittelemässä vanhoja miehiä setä miehiksi, nuoria miehiä inceleiksi ja syyttämässä miehiä kaikesta ja halveksi miehiä jatkuvasti kommenteissa. Tämä foorumi paljastaa millaisia suomiakat oikeasti ovat;
miesvihaajia. M25
Vierailija kirjoitti:
No niin, jos yrittää saada kumppanikseen sellaisen naisen, joka Instagramissa esittelee Dubain matkoja ja kalliita laukkuja, niin silloin täytyy todennäköisesti itselläkin olla samanlainen elämäntyyli. Onko tuollainen nainen mielestäsi tavallinen nainen? Parisuhteissa vetovoima perustuu yleensä yhteisiin arvoihin ja elämäntyyleihin. Jos arvostat yksinkertaisuutta ja tavallisuutta on täysin luonnollista, että sellainen nainen joka on kiinnostunut luksuselämästä ja some-näkyvyydestä ei ole kiinnostunut sinusta. Tavalliset miehet eivät ole sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla, mutta jos hakee kumppania sellaisesta joukosta, jonka arvot ja odotukset eivät kohtaa omien kanssa, pettymys on väistämätöntä.
Ap: lla " vetovoima"= ig beibe, jota haluaa p a n n a.
Nyt kaikki naiset itketään,kun ap ei tykkää meistä, ja lähtee kohta Japaniin. 😭😭😭
Luulen, että ap on ymmärtänyt jotakin väärin. Naiset kaipaavat sielunkumppania, joka hyväksyy heidät ja jonka kanssa pystyy keskustelemaan. Jos ap katsoo naisia kuin palkintopokaaleja, ei ole ihme, jos vastakaikua ei synny.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten teidän kannattaisi etsiä japanilaista naista? Ei kai se huonokaan vaihtoehto olisi?
Vierailija kirjoitti:
He innostuvat, koska länsimainen sovinistikin on herrasmies sikäläisiin sovinisteihin verrattuna. Länsimaista miestä saattaa oikeasti kiinnostaa, mitä nainen haluaa, eikä vain oma nautintonsa.
Syy ei siis ole japanilaisissa naisissa, vaan japanilaisissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ap on ymmärtänyt jotakin väärin. Naiset kaipaavat sielunkumppania, joka hyväksyy heidät ja jonka kanssa pystyy keskustelemaan. Jos ap katsoo naisia kuin palkintopokaaleja, ei ole ihme, jos vastakaikua ei synny.
Naiset kaipaa statusmiestä, se on plussaa jos ne voi keskustella sen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Yksikään japanilainen nainen ei roiku jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan nimittelemässä vanhoja miehiä setä miehiksi, nuoria miehiä inceleiksi ja syyttämässä miehiä kaikesta ja halveksi miehiä jatkuvasti kommenteissa. Tämä foorumi paljastaa millaisia suomiakat oikeasti ovat;
miesvihaajia. M25
Tietty miesporukka on itse keksinyt sanan incel kuvaamaan itseään. Se ei ole haukkumasana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaa statusmiestä, se on plussaa jos ne voi keskustella sen miehen kanssa.
Mä kaipasin miestä, jonka kanssa oli mukava olla. Status oli sitten plussaa, eikä sitä edes ollut ensimmäisiin 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki naiset itketään,kun ap ei tykkää meistä, ja lähtee kohta Japaniin. 😭😭😭
Miten tästä menetyksestä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten teidän kannattaisi etsiä japanilaista naista? Ei kai se huonokaan vaihtoehto olisi?
Niin eihän tässä ole enää mitään ongelmaa, kun olette aivan itse keksineet varman tavan tulla onnellisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miesvihaajia. M25
Oletko ihan varma? Luetko kaikkia japanilaisia foorumeita ja varmaksi tiedät ettei siellä ole miesvihaajia? Käsittääkseni siellä kyllä on paljon tieten tahtoen sinkuksi jääviä naisia jotka ei halua miestä riesoikseen, sen verran paljon että se on yhteiskunnallinen ongelma. Ja miehiä jotka jää vanhempien peräkamariin eivätkä koskaan tapaa ketään, ei varsinkaam naista. Näistä ilmiöistä kirjoitellaan lehdissä jopa täällä toisella puolella maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He innostuvat, koska länsimainen sovinistikin on herrasmies sikäläisiin sovinisteihin verrattuna. Länsimaista miestä saattaa oikeasti kiinnostaa, mitä nainen haluaa, eikä vain oma nautintonsa.
Syy ei siis ole japanilaisissa naisissa, vaan japanilaisissa miehissä.
Jep. Japanilaisilla on käsitys että Suomi on tasa-arvoinen maa jossa naisilla on hyvä asema ja miehet arvostaa naisia. He eivät ole tavanneet nettipalstoilla riehuvia vihamielisiä suomi-inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkis, se joka ei tee sinulle ilmaista duunia on päästään vialla.
Selkis!
Mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä...
Tätä voidaan jatkaa siis ikuisesti, mutta kun et saa ulostettua ainoatakaan koherenttia argumenttia, ainoastaan mutku sinä, niin voidaan lopettaa.
Muille huomautukseski:
Tätä juuri tarkoitan, kun sanon, että suominaiset on päästään vialla. Jättäkää ne huoletta väliin, ette voi menettää mitään.
Olen nähnyt sinut ennenkin jakamassa voimafantasioitasi huipputyöstäsi ja ulkomaalaisesta vaimostasi. Surullisinta ei ole edes tuo mielikuvitusmaailmasi vaan se, että ilmeisesti oletat edes muutaman juttujasi lukevan uskovan tarinaasi. Mutta se ei ole mahdollista, koska kirjoitustavastasi ja kaikesta vaan paistaa läpi että olet ihan täysi sekopää. Sen vaan huomaa, ja samasta syystä seuraasi kartellaan myös tosielämässä.