Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En epäile juttusi todenperäisyyttä. Niitä "huippusaaliita" ei riitä kaikille. Minunkin kaveripiirissäni aivan tavalliset ihmiset ovat pariutuneet keskenään. Eikä ketään ole tultu kotoa hakemaan, vaan kaikki ovat joutuneet tahollaan olemaan aktiivisia parisuhdemarkkinoilla.
Jos tavis ei riitä, niin sitten ei auta kuin olla yksin.
Kyllä jotkut miehet haetaan kotoa. Minä tein niin. Mieheni ei tehnyt mitään sen eteen, että olisi löytänyt seurustelukumppanin.
Aika epätoivoista. Et sitten muuten miestä saanut? Miltä tuntuu elää tallukan kanssa?
Siis eikö tällä palstalla ole enää mitään muuta kuin inkkelien ulinaa ja volinaa milloin armeijasta, milloin naisettomuudesta? Sulkekaa samantien koko saatanan palsta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomesta kannata keskivertoa paremmenkaan miehen etsiä puolisoa. Taso on yksinkertaisesti surkea ja päässä vikaa lähes jokaisella. Yli 20% ihan lääkärintodistuksella hulluja.
Ihan sama vaikka mies tienaa 300€ tunti ja nainen 8€, niin mies ei voi jäädä töihin tienaamaan, koska pitää tulla kotiin jakamaan kotityöt tasan. Tottakai ne miehen tulotkin pitää tietty jakaa tasan tai mies on pihi ja pitää pihdata.
Miksi se mies ei palkkaa taloudenhoitajaa? Tuollaisella johtajatason palkalla siihen on hyvin varaa. Miksi sen vähemmän tienaavan naisen pitää tehdä kotityöt miehenkin osalta ja vielä ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tällä palstalla ole enää mitään muuta kuin inkkelien ulinaa ja volinaa milloin armeijasta, milloin naisettomuudesta? Sulkekaa samantien koko saatanan palsta.
On täällä myös tarkoituksellisen loukkaavia viestejä kirjoittelevia palstasadisteja provoilemassa. Eli siis löytyy valinnanvaraa runsaasti.
Koen olevani tavallinen mies ja saan jatkuvasti huomiota naisilta milloin menenkin. Tyttöystäviä on aina ollut helppo saada jne. Mikä on muiden tavallisten miesten tekosyy? (kieltämättä olen keskimääräistä komeampi, hih)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomesta kannata keskivertoa paremmenkaan miehen etsiä puolisoa. Taso on yksinkertaisesti surkea ja päässä vikaa lähes jokaisella. Yli 20% ihan lääkärintodistuksella hulluja.
Ihan sama vaikka mies tienaa 300€ tunti ja nainen 8€, niin mies ei voi jäädä töihin tienaamaan, koska pitää tulla kotiin jakamaan kotityöt tasan. Tottakai ne miehen tulotkin pitää tietty jakaa tasan tai mies on pihi ja pitää pihdata.
Miksi se mies ei palkkaa taloudenhoitajaa? Tuollaisella johtajatason palkalla siihen on hyvin varaa. Miksi sen vähemmän tienaavan naisen pitää tehdä kotityöt miehenkin osalta ja vielä ilmaiseksi?
No mietippä nyt jo vtu sitä vähän tarkemmin!
Tätä juurikin tarkoitin, kun sanoin, että suominaiset on päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei normaalin kahdeksan tunnin työpäivän aikana pysty kehittymään, niin ei taida olla kummoinen työntekijä.
Se "normaali 8 tunnin työpäivä" on synonyymi paskaduunille.
Olen 8 tunnin työpäivällä päässyt korkeimpaan tulodesiiliin palkansaajista. Sellainen paskaduuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietippä nyt jo vtu sitä vähän tarkemmin!
Tätä juurikin tarkoitin, kun sanoin, että suominaiset on päästään vialla.
Selkis, se joka ei tee sinulle ilmaista duunia on päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei normaalin kahdeksan tunnin työpäivän aikana pysty kehittymään, niin ei taida olla kummoinen työntekijä.
Olen 8 tunnin työpäivällä päässyt korkeimpaan tulodesiiliin palkansaajista. Sellainen paskaduuni.
Mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä on pohjimmiltaan kyse? Ap ja muut itkee seksinpuutetta. Asia on helposti ratkaistu, alkakaa "seurustelemaan" ( pökkimään) keskenänne, niin saatte niitä tasokkaita kumppaneita, jotka haluaa samaa, kuin itse haluatte.
Problem solved
Tätä varmaan voi suositella myös naisille, jotka ruikuttavat ettei löydy kunnollista miestä? Seurustelkaa keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Selkis!
Mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä...
Tätä voidaan jatkaa siis ikuisesti, mutta kun et saa ulostettua ainoatakaan koherenttia argumenttia, ainoastaan mutku sinä, niin voidaan lopettaa.
Muille huomautukseski:
Tätä juuri tarkoitan, kun sanon, että suominaiset on päästään vialla. Jättäkää ne huoletta väliin, ette voi menettää mitään.
Olisikohan aloittaja vähän yli-ikäinen. Luontevin pariutumisikä on parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte?
Kiitä sitä siitä, että maksaa sinun Kela-tuet veroillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte?
Kiitä sitä siitä, että maksaa sinun Kela-tuet veroillaan.
Ja taas yksi itselleen satuilija ilmoittautui.
HALUAN PIIRAKKAA! Raaaah
T. Sinkku mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkis!
Mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä...
Tätä voidaan jatkaa siis ikuisesti, mutta kun et saa ulostettua ainoatakaan koherenttia argumenttia, ainoastaan mutku sinä, niin voidaan lopettaa.
Muille huomautukseski:
Tätä juuri tarkoitan, kun sanon, että suominaiset on päästään vialla. Jättäkää ne huoletta väliin, ette voi menettää mitään.
Ootko selvinpäin yhtä aggressiivinen kuin nyt kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkis!
Muille huomautukseski:
Juujaa tiedetään.
Tykkäät keskustella luomiesi satuhahmojen kanssa ja mutku sinä.
Oletko miettinyt terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkis!
Muille huomautukseski:
Juujaa tiedetään.
Tykkäät keskustella luomiesi satuhahmojen kanssa ja mutku sinä.
Oletko miettinyt terapiaa.
Taitaa olla se palstan one-liner-hullu, joka ei tiedosta tilaansa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla se palstan one-liner-hullu, joka ei tiedosta tilaansa.
Selkis!
Tätä voidaan jatkaa siis ikuisesti......
Vddu mä oon hyvä ennustamaan. Hohhojjaakkaa lähden nukkumaan jää sinä keskustelemaan satuhahmojesi kanssa.
Tämä on just sitä pingpong suominaispaskaa. Ihan sama mitä sanoo vastaus on mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä, mutku sinä...
Onneksi ei tarvitse ikinä enää ja suosittelen samaa kaikille miehille.