Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai hyvä tavaton että vihaan mieheni jugurtinsyömisääntä!!!

Vierailija
05.06.2011 |

Siis en voi olla samassa huoneessa, kun se syö jugurttia. Jo se kannen nuoleminen aiheuttaa sellasta yökötystä minussa että..

Ja sitten alkaa se lusikalla hotkiminen, ja tietenkin joka kerta lusikan mennessä suuhun, kuuluu se hjuup, hjuup, hjuup... Ja kun purkki lähenee loppuaan, se kaapii purkin kovaäänisesti laitoja myöten! Ja joskus jopa kielellä nuolee sen sisäpinnat puhtaaksi!!!

Yööök!!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meinasi kuolla nauruun!! :D

Ihanaa (??!!) että on näin monta kohtalotoveria. Ja melkein kaikkien kuvaukset kuullostivat NIIN tutuilta.

Ruuan kasaaminen haarukkaan, kuuman makkaran hotkiminen samalla valittaen, miten kuumaa on yms...

Ja Hot Rodeista tuli mieleen, että mun mies NUOLEE pringlesit ennen kun laittaa sitten kokonaisena suuhun! Yök, minkä näköistä touhua sekin! Just kun se kieli leviää koko leveydeltä sen sipsin pinnalle.... yöööök. En voi katsoa. Mutta kuten joku kirjoitti, sit on kummiskin PAKKO katsoa ja saada itsensä raivon partaalle! :D

Ai että, en muista milloin viimeksi olisin näin hyvät naurut täältä saanut!

Vierailija
62/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

::::puhua niille miehillenne??????

Toki tässä ketjussa on muutama nipottava ylilyöntiviestikin, mutta kai se nyt on ihan normaalia, että ärsyttää, jos miehelle on alkukantaiset ruokatavat? Miksi ihmeessä ette mainitse asiasta miehelle? Juma***ta tässä ketjussa on kohta sata viestiä ja jokainen vain valittaa kuinka kurjaa tuota on kuunnella. Yksikään, siis yksikään, ei ole kirjoittanut puhuneensa miehen kanssa asiasta! Luuletteko että ne miehet on jotain ajatustenlukijoita vai häh? Jokaisella meistä on ärsyttäviä tapoja, sinullakin vaikket usko. Niinpä esim. tuo ruokatapa-asia voi olla sellainen, joka on miehellä aina ollut - ei ole äiti/isä kotona aikoinaan opettanut oikeita tapoja, joten siihenpä on sitten jämähdetty.

"Parhaat" täällä kirjoittavat jopa eronneensa osittain miehen ruokatapojen vuoksi...kiva. Vois varmaan joskus puhua.

Ymmärrän siis ihan täysin tuon ongelman. Minuakin ärsyttää ihmiset, joilla ei ole tapoja. Sitä taas en ymmärrä, etteivät ihmiset osaa edes omille puolisoilleen puhua!

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ärsyttävää kun ruoka pitää ahmia tulikuumana ja silleen ryystäen samalla hönkien ku on niin kuumaa. Ja omenan haukkaamisen ääni on jotain niin järkyttävää!!! Yksi kaveri myös syö kovia karkkeja todella ärsyttävästi maiskuttaen ja samalla puhuu jotain. Ja näitä ärsyttäviä syömisääniä riittäisi mutta ei jaksa niitä kaikkia alkaa luettelee :D

Vierailija
64/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮Yök.. Mut kuulisittepa kun mun mies syö muroja😱😝 se hörppii lautaselta lusikalla kuin koira joisi vesikiposta.. Lurps Lurps. Sekunti korkeintaan lusikallisen välissä!!! Ja samalla ei kuule eikä näe mitään🥴

Vierailija
65/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun tuttava juo teetä kun puhumme puhelimessa. Kamala klupsautus kurkusta ... Ärsyttävää ja joka kerta. 

Vierailija
66/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ovat niin herkkiä tavallisille äänille? Omituista.

Vierailija
67/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on hi'on mukavaa kuunnella vaimoni erilaisia ruokailuääniä, hjuup, slurps, rouskis, jne. Niistä tietää, että ruoka kelpaa hänelle. Varsinkin kun lopussa tulee vielä se kiitos, RÖYH!

Vierailija
68/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTTÄKÄÄ... NE... JOGURTTISIAT.

Vierailija
69/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helkkarin junttilasta teidän äijät ja sukulaiset ovat kotoisin, kun heitä ei ole sen vertaa kasvatettu, miten ruokapöydässä käyttäydytään. Kaikki maiskutukset, mussutukset, hörppimiset, ryystämiset ym. Niitä ei ole koskaan otettu näiden kotona puheeksi ja todettu, että äänetön ruokailu on sivistynyttä ruokailua. 

Vierailija
70/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan inhoaa sinun jogurtti-sanan kirjoitustaitoa. 

Vierailija
71/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella epäekologistakin ostaa noita pikkupurkkeja. Osta iso pahvipurkki ja laita se valumaan, niin EI TARVITSE KAAPIA!!!

Ne pikkupurkit on kiellettävä. Perustetaan kansanliike :)

Kyllä tarvitsee kaapia. Ensin pitää leikata saksilla isopurkki poikki ja sitten voi kaapia molemmat osat erikseen.

Vierailija
72/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat juomaan kahviasi tassilta, rhyyys, rhyyys. Sitten puristat sokeripalan huulten välissä kun puhut kuin tekareilla, mitashjoshvähänhempeiltäishimme tänään?

Vierailija
73/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan kostea mässäys ja siitä lemahteleva minttuhaju, OKSETTAVAA.

Vierailija
74/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ovat niin herkkiä tavallisille äänille? Omituista.

Misofonia, se on aika tavallista

Vierailija
75/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli tänään pyydettävä anteeksi, kun suoraan sanoen sain hepulin mieheni tavasta viivytellä, kun kutsun syömään.

Kaikki on katettu ja hänellä ruoka lautasella.

Ensimmäisen syömään pyynmön jälkeen ei kuulu mitään, toisen jälkeen kuuluu mukamas ärtynyt joojoo tullaan tullaan. En koskaan ole varma, että kuuliko vai ei.

Tänään ottaa vielä jonkun hemmetin mainoksen, jota viattomana tarkastelee ja siinä riisi ja kanafilee jäähtyy ja emäntä kuumuu ja palaa pohjaan.

Tämä oli kyllä minun taholtani ennenkuulumatonta ja mietinkin, että hulluksiko olen tulossa? Noh syystäkin siinä syötiin sitten hiljaisuuden vallassa. 

Hyvä kuulla, että muutkin ovat jostain kilahtaneet.

Vierailija
76/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli hörppää aina kahvista ekan huikan kun kaataa sen liian täyteen. Samoten ryystää ne viime tipat hirveellä ryystöllä. Ja jos on jätskiä jälkkäriksi niin saa tana nuolee sen lautasen. En kestä mutta kohteliaisuussäännöistä en sano mitään.

Vierailija
77/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun misofoniaan auttoi essitalopram lääkitys. Tietyt äänet saivat minut aivan raivon valtaan, ja tilanne paheni merkittävästi, kun olin muutenkin työuupumuksen vuoksi ihan rikki. Lääkityksen olen jo lopettanut, misofonia palasi, mutta onneksi lievempänä.

Vierailija
78/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole ikinä nähny aikuisen ukon jugurtin kannen kuin mikäkin pikkulapsi!! Missä puussa nuo ukot oikein on asunut ennen kun menette yhteen. Hyi hitto 

M41

Vierailija
79/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny, et pitäs joskus ryystää kahvia samalla äänimaailmalla mieheni vieressä, kuin miten hän sen tekee. Ja katsoa samalla mieheni ilmettä ja odottaa kysymystä, että mitä hittoa sä teet. Vastaushan multa olisi, että demoon sua ja sun kahvinjuomista.

Mut en viiti, hirvee riitahan siitä tulisi, että kuinka kehtaan arvostella hänen kahvinjuontiaan ja kuinka hän ei nyt sitten saa enää edes kahvia juoda.

Hän muuten myös kuorsaa. Pitäisikin sitäkin demota hänelle.

Vierailija
80/88 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lautasella, kun jostain syystä kokoaa, siirtelee, järjestää ja ottaa aterimen kyytiin ruokaa. Meillä kyllä puhuminen auttaa, eli kun asiasta huomauttaa, tapa loppuu kunnes unohtuu noin kuukauden kuluttua.

KAuhea ääni siitä muuten voikin syntyä, kun aikuinen mies kolkkaa metallia posliiniin. Ja kun noille pakkoliikkeille ei oikeastaan ole mitään järkevää syytä, tyyliin litistetään muusi tasaiseksi levyksi, eriytetään kuutioiksi, litistetään jokainen erikseen ja sitten kaapataan kyytiin ja sitten kasataan jämät pieneksi keoksi joka yhdistetään toiseen samanlaiseen joka taas litistetään ym.

Tämä oli ihana kuvaus. Mä olen naimisissa muusineriyttäjän kanssa, näen tuon palastelun, eroyttämisen, yhdistelyn ja litistelyn silmissäni. Hän tosin tekee sitä vain kotona, ei esim. ravintolassa, eikä pöytätavoissa ole moittimista. Ääniäkään ei ole ärsytykseen saakka. Musta tuo on kiehtovan omituinen tapa ja ehdottoman kodikasta. Yhteistä litistelyä 20 v, ei periytynyt lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi