Ai hyvä tavaton että vihaan mieheni jugurtinsyömisääntä!!!
Siis en voi olla samassa huoneessa, kun se syö jugurttia. Jo se kannen nuoleminen aiheuttaa sellasta yökötystä minussa että..
Ja sitten alkaa se lusikalla hotkiminen, ja tietenkin joka kerta lusikan mennessä suuhun, kuuluu se hjuup, hjuup, hjuup... Ja kun purkki lähenee loppuaan, se kaapii purkin kovaäänisesti laitoja myöten! Ja joskus jopa kielellä nuolee sen sisäpinnat puhtaaksi!!!
Yööök!!
Kommentit (88)
spagetit ja pitsat lautasellaan. Se kaapii ja raapii eestaas sitä lautasen pintaa. Lautasesta lähtee kaamea ääni.
Mä en käsitä miks sitä spagettiakaan ei voi nätisti painelemalla pilkkoa.
Täytyy ilmeisesti miehen käyttöön antaa noita ruokia syödessä vaan muovilautanen.
suuttuessaan jauhaa ja maiskuttaa purkkaa todella äänekkäästi! naurattaa aina kun alkaa ääni nurkan takaa kuulumaan,niin tietää,että vetänyt jostain herneen nenään :D
En siis ole outo onneksi.. sillä itse vihaan kun mieheni syö viinirypäleitä !!! En KESTÄ sitä !!! En ymmärrä miten hän onnistuu siinä, hän alkaa ahmia niitä ku viimestä päivää hirveätä tahtia ja sitten vaikka syökin suu kiinni niiin välillä aina tulee se kamala MAISKIS !!!!!!!!!!!! voi että minä sitten vihaan sitä ääntä !! En ole koskaan kuuullut kenenkään onnistuvan sellaisen viinirypäleitä syödessä. HUHHUH
samoin kaikki mistä kuuluu "poks" puraistessa, hyiiii.
Miks vitussa ei voi aikuinen ihminen syödä niitä jotenkin muuten, kuin pyöräyttämällä sen rinkulan yksi kerrallaan poikittain hampaiden väliin niin että mahdollisimman kovaa paukahtaa rikki! Sitten se kerää niitä sormiinsa niin monta kun saa (no ei monta, paksut sormet :D ), ja aina sama: "kato, kato!", sit se huulillaan/hampaillaan riipii ne sieltä. Ja kädet on rasvaiset ja suolaiset. Ja tämä toistuu monta kertaa, eikä se "ennätys" rikkoudu koskaan. :D Silti: "KATO, oi että!!"...
poikittain puraisten!
En syö ikinä niitä muulla tavoin.
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että onneksi mies ei enää nipota mun tavoistani kaiken aikaa. Nuorempana sitäkin ärsytti mun muutamat tyylini. ;-))
Miks vitussa ei voi aikuinen ihminen syödä niitä jotenkin muuten, kuin pyöräyttämällä sen rinkulan yksi kerrallaan poikittain hampaiden väliin niin että mahdollisimman kovaa paukahtaa rikki! Sitten se kerää niitä sormiinsa niin monta kun saa (no ei monta, paksut sormet :D ), ja aina sama: "kato, kato!", sit se huulillaan/hampaillaan riipii ne sieltä. Ja kädet on rasvaiset ja suolaiset. Ja tämä toistuu monta kertaa, eikä se "ennätys" rikkoudu koskaan. :D Silti: "KATO, oi että!!"...
On se jugurttipurkki puoliks suussa ja siitä sit lappaa sen jugurtin naamaan :o
Olisikohan kyseessä vaimon ääniyliherkkyys?
Olen näet miettinyt, onko itselläni sellainen. Mua ei häiritse yleensä nuo syömisäänet, vaan yleensä se, miten paljon meteliä mies voi saada aikaan vain olemalla kotona. Aamiaisella hän aina avaa radion tai kuuntelee musiikkia ja hirveä kolina kuuluu keittiöstä, kun hän laittaa kahvin tippumaan ja tekee itselleen aamiaista. Tiskaamisesta kuitenkin syntyy kaikista korviaraastavimmat äänet. Hirveää kolinaa ja räiskintää.
Mutta en enää ajattele, että vika olisi ukossa. Täytyisihän mun sietää näitä jokapäiväisiä ääniä, kun siedän naapurista tulevat äänetkin.
Mitä jugurttipurkin kaapimiseen ja kannen nuolemiseen tulee, meillä minä teen sen. Nuolen myös jäätelölautasen.
kestänyt entisen poikaystävän syömistapoja. Maiskutus kuului aina asiaan, vielä suu auki. Kieli myös vilahteli sieltä välistä koko ajan ja "maiskmaiskmaisk". Välillä toki oli asiaa ja kerran kun sain muusia naamalleni niin oli vain hauskaa.. Argh!
Haarukka otetaan nyrkkiin ja sitten tungetaan ruokaa niin paljon kuin vain kykenee suuhun. Kerran käytiin ravintolassa, ei toista kertaa.. Oli kuin villieläimen kanssa olisi ollut syömässä. Kauhea hotkiminen+maiskutus suu auki+juoman ryystäminen.. Hyrh!
Ja sitten ne herkut! Leffaakin katsoessa mies parkkeerasi itsensä aivan sohvan reunalle, sipsipurkki leuan alle ja sitten vaan kaksin käsin sipsiä suuhun. Välillä siinä sitten tipahteli suussa jo purtuja sipsejä sekaan kun ei sitä suuta voinut kiinni pitää. Hyi hitto kun vieläkin ällöttää! Vaikka olisin oman sipsipurkin ottanut, en vain voinut syödä kun alkoi aina ällöttämään :S Jos oli dippiä, sipsi dipattiin niin syvälle että sormistakin sai sitten dipit nuolla. Hyi yääääääks!
Muistan vieläkin sen häpeän tunteen kun vein miehen vanhemmilleni. Kahvipöydässä kastoi aivan kaiken kahviinsa, oikein huljutteli niitä keksejä ja pullan palasia kahvissaan ja kauhealla maiskutuksella ja hotkimisella ne söi. Pullamössöä löytyi pöydänkin alta.
Mä en kestä kun mies syö makkaraa ja keittoja. Ne pitää tulikuumana syödä, ja samalla haukkoa ja puhallella suu auki henkeä hengen hädässä, ilmoittaa joka kerran, että on kuumaa. Daa, ihan tosi? Kovat karkit on kanssa kamalia.
Mun mies syö ihan sanoinkuvaamattoman ärsyttävästi jäätelöpuikkoja. Jos niissä on esim joku suklaakuorrute, sen pitää saada pelkästään se kuorrute ensin syötyä tunkemalla sitä puikkoa homomaisesti syvälle kurkkuunsa ja vetämällä sitten hitaasti ulos uudestaan ja uudestaan. Jos tuijotan raivostuneesti, hän tuijottaa takasin silmät hämmästyksestä pyöreinä ja samalla vetää sitä puikkoa hitaasti suusta ulos. ARGH!
Samoin en tajua, miten hän saa ruuan LOTISEMAAN suussan, vaikka suu on kiinni. Ihan kuin se ruoka heittelehtisi jonkun jättimäisen aallon lailla suun laidalta toiselle joka puraisulla. Mitä hittoa!
Lisäksi meinaan tulla hulluksi, kun yhden kaverimme intialainen tyttöystävä, jota emme kyllä näe kovin usein, syö joka ikinen kerta suu auki äänekkäästi mässyttäen ja yrittää samaan aikaan olla niin girly girl muuten. Tekisi mieli istua häntä vastapäätä ja aukaista suu ammolleen, kun se on täynnä jotain puoliksi pureskeltua mössöä.
Ja kaikkien. Paitsi (lähipiirin ja omien)lasten. Siis joskus voisin tukehtua siihen raivoon! Eräs henkilö perhepiirissäni maiskuttaa suutaan muutenkin, se tekee minut hulluksi aina hänen seurassaan.
Ei näitä asioista voi keskustella "aiheuttajien " kanssa, koska tiedän, että vika on itsessäni. Onko se sitten ääniyliherkkyyttä vai mitä??
Kiva kuulla että on muitakin! :)
Onneksi mun mies ei syö jugurttia. Olen ollut vähän rasittunut siitä, kun jugurtti olisi niin helppo eväs vaikka matkalle, mutta nyt ymmärrän, että olen säästynyt paljolta. (Mitenköhän paljon mahdan itse mumeltaa miehen mielestä...?)
::::puhua niille miehillenne?????? Toki tässä ketjussa on muutama nipottava ylilyöntiviestikin, mutta kai se nyt on ihan normaalia, että ärsyttää, jos miehelle on alkukantaiset ruokatavat? Miksi ihmeessä ette mainitse asiasta miehelle? Juma***ta tässä ketjussa on kohta sata viestiä ja jokainen vain valittaa kuinka kurjaa tuota on kuunnella. Yksikään, siis yksikään, ei ole kirjoittanut puhuneensa miehen kanssa asiasta! Luuletteko että ne miehet on jotain
ajatustenlukijoita vai häh? Jokaisella meistä on ärsyttäviä tapoja, sinullakin vaikket usko. Niinpä esim. tuo ruokatapa-asia voi olla sellainen, joka on miehellä aina ollut - ei ole äiti/isä kotona aikoinaan opettanut oikeita tapoja, joten siihenpä on sitten jämähdetty. "Parhaat" täällä kirjoittavat jopa eronneensa osittain miehen ruokatapojen vuoksi...kiva. Vois varmaan joskus puhua. Ymmärrän siis ihan täysin tuon ongelman. Minuakin ärsyttää ihmiset, joilla ei ole tapoja. Sitä taas en ymmärrä, etteivät ihmiset osaa edes omille puolisoilleen puhua! T: Mies
ap
..hyvinkin;-)
Sinulle ap taisin tosiaan olla vain ilonpilaaja, sillä sinä olit huumorimielellä alun perinkin liikenteessä.
Mutta kuten "ehkä" huomasit, noin 50 muuta ei sitä ollut, vaan on oikeasti heitä ärsyttävästä asiasta kyse...
Se Mies
miehen voileivän syömistä... :P
En käsitä miten ihminen oikeasti voi MAISKUTTAA vaikka sillä on suu kiinni O_O
XD
Samaa olen ihmetellyt jo melkein parikymmentä vuotta, että mistä se ääni kuuluu kun suu on kiinni? Ihan järjetön mumellus, jonka yritän aina tietoisesti sulkea korvien ulkopuolelle!
Kun mieheni on syönyt leipää, niin syömisen jälkeen se kaivaa kielellään niitä murusia hampaiden välistä. Se natjustamisen ääni menee luihin asti, aaargh! Olen siitä usein maininnutkin, mutta ymmärrystä ei kauheesti irtoa :)
Meillä ihan sama homma... paitsi että uskallan jo sanoa asiasta miehelle mut se syömisääni on sellainen, ettei siihen auta mikään. Mies syö kyllä suu kiinni mutta tajuton maiskutus, oikein muljutus kuuluu. Sellanen mulj-maisk-röh mulj-maisk-röh mulj-maisk-röh. Mies sanoi että itse kuulostan ihan samalta, eli tasoissa ollaan :P
Yritän kyllä syödä hiljaa mutta kai se on niin että suun ja hampaiden muodolle ei voi mitään, ja siitä se ääni aiheutuu. Tai sitten mies valehtelee pelastaakseen kasvonsa :D
Miestäni paljon pahempi on kuitenkin miehen isä. Yhdistäkääpä suu kiinni maiskuttamiseen tukkoinen nenä ja vahva nenän kautta hengitys. Eli appiukon syöminen kuulostaa tältä: mulj-maisk-röh-PUUUUHHHH-TUUUUHHH-PUUUHHH-mulj-maisk-röh... ja se syö vielä niin HITAASTI!!! Aina viimeisenä syömässä ja muiden pitää kuunnella sitä mässytuhinaa.
lautasella, kun jostain syystä kokoaa, siirtelee, järjestää ja ottaa aterimen kyytiin ruokaa. Meillä kyllä puhuminen auttaa, eli kun asiasta huomauttaa, tapa loppuu kunnes unohtuu noin kuukauden kuluttua.
KAuhea ääni siitä muuten voikin syntyä, kun aikuinen mies kolkkaa metallia posliiniin. Ja kun noille pakkoliikkeille ei oikeastaan ole mitään järkevää syytä, tyyliin litistetään muusi tasaiseksi levyksi, eriytetään kuutioiksi, litistetään jokainen erikseen ja sitten kaapataan kyytiin ja sitten kasataan jämät pieneksi keoksi joka yhdistetään toiseen samanlaiseen joka taas litistetään ym.