Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai hyvä tavaton että vihaan mieheni jugurtinsyömisääntä!!!

Vierailija
05.06.2011 |

Siis en voi olla samassa huoneessa, kun se syö jugurttia. Jo se kannen nuoleminen aiheuttaa sellasta yökötystä minussa että..

Ja sitten alkaa se lusikalla hotkiminen, ja tietenkin joka kerta lusikan mennessä suuhun, kuuluu se hjuup, hjuup, hjuup... Ja kun purkki lähenee loppuaan, se kaapii purkin kovaäänisesti laitoja myöten! Ja joskus jopa kielellä nuolee sen sisäpinnat puhtaaksi!!!

Yööök!!

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus jopa kielellä nuolee sen sisäpinnat puhtaaksi!!! Yööök!!

Etkö voisi yhdistää erottisia fantasioitasi miehen jugurtinsyöntiin?

Vierailija
22/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan kaupan tuutin nuolemista...

''vruph, ommm, tsuuuuuuuuup''

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen napsautus kuuluu välillä ja sit kolinaa kun se pyörittelee sitä suussa ja kolisee hampaita vasten. Toinen asia on sipsien syönti. Rouske kuuluu varmasti naapuriin saakka kun pitää suu auki jauhaa.

Vierailija
24/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sen seikan on kerran noteerannut, niin joka kerta tavallaan itseään kiduttaen oikein odottaa, että kohta se helvetti taas alkaa, ja sitä oikein mässäilee sillä ajatuksella, kuinka vitsin kuvottavaa se onkaan... :D Mun exä tapasi niellä kaikki juomansa pieninä siemauksina. Se otti iiison kulauksen suuhun, ja nieli sitä n. 4-6 kertaa, pikku nielaisuja. Glup, glup, glup, glup... Miksei sitä voi hulauttaa kerralla alas tä??!

Vierailija
25/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse kaavin jogurttipurkin kunnolla tyhjäksi ennen kuin nakkaan roskiin. Ei ruokaa saa heittää pois.

On todella epäekologistakin ostaa noita pikkupurkkeja. Osta iso pahvipurkki ja laita se valumaan, niin EI TARVITSE KAAPIA!!!

Ne pikkupurkit on kiellettävä. Perustetaan kansanliike :)

Vierailija
26/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tykkään hulluna siitä äänestä, kun mieheni hörppii kahvia. OT.

Vierailija
27/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osti itselleen "karkkipäiväkarkiksi" litran jäätelöä ja söi sitä sohvalla nojaten vasemmalla kyljellään puoli-istuvassa asennossa hinttimäisesti ja siten että kun laittoi lusikan suuhun, nosti sen varen aina joka suupalan jälkeen kohti nenäänsä. Yök.

Vierailija
28/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni kauheana niuhona, mutta mähän olenkin normaali!! Vika on miehen mässytyksessä ja ryystämisessä. Pahinta on yksi hyvä ystäväni, joka möyssyttää purkka suu auki. En voi hänelle mitään sanoa ja se jauhaminen jatkuu ja jatkuu... En välillä edes kuule mitä hän sanoo, kun se jauhaminen ärsyttää niin paljon.

Vierailija
29/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sen vielä korostetusti, kun tietää että mä inhoan sitä ja siitä on tullut tavallaan sisäpiirin vitsi;). Mutta yksi asia mitä en ymmärrä on miehen mehun juonti, miksi sitä mehua on purskuteltava suussa?!? Tekee varmaan gutaa hampaille....Eikä koskaan voi juoda janojuomaksi vettä vaan aina limua tai lasten sekamehua:(

Vierailija
30/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni kauheana niuhona, mutta mähän olenkin normaali!!

Tämä on vaan erittäin niuhojen ketju. Kannattaa harkita psykiatrin kanssa keskustelua ja lääkitystä. Ehkä tällekin äänten neuroottiselle pelolle löytyy parannus.

Vierailija
31/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni söi vielä kolmisen vuotta sitten käsittämättömiä määriä banaaneja. Sitten aloitti (ei kylläkään banaanien takia) syömään serotoniinin takaisinoton estäjiä (Seromex) masennukseen, ja kaiken muun hyvän lisäksi banaanihimo katosi. Banaanit kun nostavat kehon serotoniinitasoa.Ne ovat siis jonkinlainen luonnon oma masennuslääkitys, kuten suklaakin.

Eli, teettäkää niillä banaaninmussuttajillanne jokin masennustesti (netistä löytyy) ja jos tulos huolestuttaa, kärrätkää ukkonne lääkäriin. Masenruneelle oikea lääkitys on tärkeä ja auttaa paitsi miehen, myös koko perheen hyvinvointia.

mä luulin olevani ainut joka vihaa sitä kaapimisääntä yli kaiken :)

Siis kestän sen jos syöjä on lapsi, mutta jos aikuinen kaapii ja kuopii niitä hiton sokerimössöjä, saan todellisia puistatuksia.

Lisäksi en kestä kun aikuinen syö banaania. Argh! Se on lasten ruoka. Ja oksettaa kun aikuinen mössöttää sitä banaania suussaan ja ja mussuttaa. Yach.

Vierailija
32/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina kysyn kärttyisenä, että joko olet syönyt? Silikonilusikka vois olla hyvä juttu :) Sellainen vauvojen lusikka...

Vierailija
33/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran se söi jogurttia sängyssä. Olin selin siihen ja valo heijasti sen syömisen varjona seinälle. Ne äänet ja tuo varjo sai minussa sellaisen raivon, että en ole monesti tuntenut. Lamaannuin raivosta =D. Ukko ei tiedä kuinka lähellä oli mennä henki.

Vierailija
34/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isäni on aivan kamala mässyttämään ja ryystämään, onneksi ei tarvitse sitäkään kovinkaan usein kuunnella. muistan ne äänet kyllä vieläkin kun koko lapsuuden sitä kuuntelin ja aina se ärsytti ja oli pakko mennä toiseen huoneeseen kun isä söi..hyi hyi, järki menisi jos tuo oma mies olisi samanlainen. xD

Vierailija
35/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-oli pakko pitää toista kättä korvalla tai syödä olohuoneessa tv:tä katsoen kun isäni söi ärsyttävästi maiskuttaen

-jos oltiin autossa tms. ja ostettu jäätelöä niin pidin huolen että isältä loppui ennen minua koska en haluinnut pilata nautintoa sillä että kuulen isän maiskutusta (söin siis mahdollisimman hitaasti)

Vierailija
36/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti luullut, että olen ainoa joka vihaa miehensä ryystämisääntä. Meillä aikoinaan heräsin monena aamuna siihen, kun ukko antaumuksella ryysti keittiössä jugurttia juomalasista. Ostetaan siis aina litran pakkauksia. Miehellä tapana kaataa juomalasiin ja sitten juoda se. Loppuja on vaikea saada sieltä lasinpohjalta irti, joten pitää turboryystää ne hirvittävällä äänellä. Hrrrrr kammottava ääni herätä. Onneksi on lopettanut sen, kun olin ihan raivona äänestä.

Vierailija
37/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään häiriintyä noin vähäisistä äänistä.

Mua häiritsee enemmän se, kun naapuri laulaa falsetissa kovaa (luulee olevansa hyväkin oopperalaulaja) ja kun joku paukuttelee auton ovia meidän ikkunan alla.

Vierailija
38/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran se söi jogurttia sängyssä. Olin selin siihen ja valo heijasti sen syömisen varjona seinälle. Ne äänet ja tuo varjo sai minussa sellaisen raivon, että en ole monesti tuntenut. Lamaannuin raivosta =D. Ukko ei tiedä kuinka lähellä oli mennä henki.

Vierailija
39/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin raivostuttavaa. Meillä mies tekee sen tahallaan. Minä sitten matkin vittuillakseni jokaista lipomis ja hörppimisääntä heti perään. Kohta raukka ei enää uskalla syödä. Banaanin syöntiä mielelläni valvon kuitenkin, mies voi tukehtua siihen helposti.

Vierailija
40/88 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jouduin useita viikkoja kuuntelemaan puolisoni jukurtin syömisestä aiheutuneita ääniä. Nykyisin kun hän käy minua katsomassa täällä mielisairaalassa, hän aina katuu ja häpeää syvästi minulle aiheuttamaansa mittaamatonta kärsimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme