Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.

Vierailija
04.03.2025 |

Mikä on suomalaisiin naisiin mennyt?

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tyyppi se joka laittaa nauruhymiön tyyliin jokaiseen Tiinaan liittyvään postaukseen jota facesta vain voi löytyä? Nimikirjaimet H.H. Mielikuva siitä että tyyppi kirjoittaa Tiinan nimen hakuun ja käy sitten sarjatykittämässä nauruemojin jokaiseen postaukseen kuin Aku Ankka margariinitehtaalla

Vierailija
162/181 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuon hullun rikollisen akan kuvan Seiskan kanteen, vai sitäkö just haluaakin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juksuttaa sitä raasruvassa niin monta kertaa, että väsyy. Eräs suomalainen julkkis kertoi tehneensä roskatoimittajille saman jutun. Aikansa kesti, ja sitten sai olla rauhassa..

Vierailija
164/181 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tyyppi se joka laittaa nauruhymiön tyyliin jokaiseen Tiinaan liittyvään postaukseen jota facesta vain voi löytyä? Nimikirjaimet H.H. Mielikuva siitä että tyyppi kirjoittaa Tiinan nimen hakuun ja käy sitten sarjatykittämässä nauruemojin jokaiseen postaukseen kuin Aku Ankka margariinitehtaalla

Tarkoitatko H.Hyvöstä, joka myös kommentoi postauksiin siitä, että Tiina itse on halunnut tulla julkisuuteen ja että pitää kestää se, mitä saa, kun kerran "tyrkyttää" itseään medialle? Hän tosin näyttää joltain nelikymppiseltä.

Vierailija
165/181 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuon hullun rikollisen akan kuvan Seiskan kanteen, vai sitäkö just haluaakin? 

Mä olen lopettanut jo. Lopettakaa tekin. Ei muuta.

Vierailija
166/181 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ruutu.fi/video/1289998

Tässä tämä JaloTiinan kiusaaja, jos asia kiinnostaa. Ei hänelle kauhalla ole annettu, kuten ulosannista saattaa päätellä. 

Vierailija
167/181 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä Tiina sitten itki Rikospaikassa. Onpa pelottava. Joku hönö. 

Vierailija
168/181 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on positiivinen ja menestynyt ihminen. Jotkut ihmiset, joilla menee huonosti elämässään, heijastavat omaa epäonnistumistaan Tiinaan ja vihaavat häntä siksi, että hän edustaa jotain sellaista, mitä he itse eivät koe pystyvänsä olemaan.

Vierailija
169/181 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tämä JaloTiinan kiusaaja, jos asia kiinnostaa. Ei hänelle kauhalla ole annettu, kuten ulosannista saattaa päätellä. 

No eipä tuo ohjelmakaan mikään fiksuuden multihuipentuma ollu.. pelkkä viihdeohjelma.. 

Vierailija
170/181 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo.

Vierailija
171/181 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetävä nainen on helppo maalitaulu

Vierailija
172/181 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina on positiivinen ja menestynyt ihminen. Jotkut ihmiset, joilla menee huonosti elämässään, heijastavat omaa epäonnistumistaan Tiinaan ja vihaavat häntä siksi, että hän edustaa jotain sellaista, mitä he itse eivät koe pystyvänsä olemaan.

Itse en ole haukkunut Tiinaa missään, mutta nyt kun mainitsit menestyksen, niin on pakko kysyä, millä alalla hän on menestynyt. Ulkonäöstä huolehtimisessa hän on toki menestynyt, vaikka geeneilläkin on siinä asiassa suuri vaikutus. Hän on menestynyt myös bändärinä, onnistui pääsemään bändin jäsenen vaimoksi ja sitä kautta bändin jäseneksi. (tutustuivat kun Tiina oli Portion Boysin keikalla yleisössä) Muuten hän on ollut käsittääkseni joku puhelinmyyjä tai vastaava. Mikä on ihan ok, mutta ei yleisesti pidetä menestyjän ammattina. 

Itse arvostan aitoutta. Tiinalla on koko ajan sama virnistys, joka ei yllä silmiin asti. Jos nauraa aidosti myös silmillä, hänen ikäisellään se näkyisi naururyppyinä. 

Vierailija
173/181 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo.

Kyllä olen tuossa.. tuosta on kymmenen vuotta.. no hönö ohjelmakin että harvoinpa kellään tuolla mtn fiksuja vastauksia on.. nyt hereillä siellä 😄 

Vierailija
174/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneks tää vosu Tiina ei ole enää ollut otsikoissa

Vierailija
175/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
176/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan asia otettiin käsittelyyn näin nopeasti kun antoi persettä syyttäjälle

Vierailija
177/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina valehteli noista viesteistä.. pelkästään pretty legacy vaikuttaa tässä.. eikä mikään muu. Toivottavasti saa kostonsa

Vierailija
178/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilen joka päivä että hän kuolee. 

Vierailija
179/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mtn oikeaa syytä lopettaa.. aina katos kauniit voittaa . 🤬 Kerran tulee uus oikeudenkäynti niin mitä tässä lopettamaan kun täääääkin jatkaa !!!! 

Vierailija
180/181 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi