Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.
Kommentit (181)
Saako tuon hullun rikollisen akan kuvan Seiskan kanteen, vai sitäkö just haluaakin?
Juksuttaa sitä raasruvassa niin monta kertaa, että väsyy. Eräs suomalainen julkkis kertoi tehneensä roskatoimittajille saman jutun. Aikansa kesti, ja sitten sai olla rauhassa..
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tyyppi se joka laittaa nauruhymiön tyyliin jokaiseen Tiinaan liittyvään postaukseen jota facesta vain voi löytyä? Nimikirjaimet H.H. Mielikuva siitä että tyyppi kirjoittaa Tiinan nimen hakuun ja käy sitten sarjatykittämässä nauruemojin jokaiseen postaukseen kuin Aku Ankka margariinitehtaalla
Tarkoitatko H.Hyvöstä, joka myös kommentoi postauksiin siitä, että Tiina itse on halunnut tulla julkisuuteen ja että pitää kestää se, mitä saa, kun kerran "tyrkyttää" itseään medialle? Hän tosin näyttää joltain nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Saako tuon hullun rikollisen akan kuvan Seiskan kanteen, vai sitäkö just haluaakin?
Mä olen lopettanut jo. Lopettakaa tekin. Ei muuta.
https://www.ruutu.fi/video/1289998
Tässä tämä JaloTiinan kiusaaja, jos asia kiinnostaa. Ei hänelle kauhalla ole annettu, kuten ulosannista saattaa päätellä.
Tämmöistä Tiina sitten itki Rikospaikassa. Onpa pelottava. Joku hönö.
Tiina on positiivinen ja menestynyt ihminen. Jotkut ihmiset, joilla menee huonosti elämässään, heijastavat omaa epäonnistumistaan Tiinaan ja vihaavat häntä siksi, että hän edustaa jotain sellaista, mitä he itse eivät koe pystyvänsä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tämä JaloTiinan kiusaaja, jos asia kiinnostaa. Ei hänelle kauhalla ole annettu, kuten ulosannista saattaa päätellä.
No eipä tuo ohjelmakaan mikään fiksuuden multihuipentuma ollu.. pelkkä viihdeohjelma..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuo.
Vetävä nainen on helppo maalitaulu
Vierailija kirjoitti:
Tiina on positiivinen ja menestynyt ihminen. Jotkut ihmiset, joilla menee huonosti elämässään, heijastavat omaa epäonnistumistaan Tiinaan ja vihaavat häntä siksi, että hän edustaa jotain sellaista, mitä he itse eivät koe pystyvänsä olemaan.
Itse en ole haukkunut Tiinaa missään, mutta nyt kun mainitsit menestyksen, niin on pakko kysyä, millä alalla hän on menestynyt. Ulkonäöstä huolehtimisessa hän on toki menestynyt, vaikka geeneilläkin on siinä asiassa suuri vaikutus. Hän on menestynyt myös bändärinä, onnistui pääsemään bändin jäsenen vaimoksi ja sitä kautta bändin jäseneksi. (tutustuivat kun Tiina oli Portion Boysin keikalla yleisössä) Muuten hän on ollut käsittääkseni joku puhelinmyyjä tai vastaava. Mikä on ihan ok, mutta ei yleisesti pidetä menestyjän ammattina.
Itse arvostan aitoutta. Tiinalla on koko ajan sama virnistys, joka ei yllä silmiin asti. Jos nauraa aidosti myös silmillä, hänen ikäisellään se näkyisi naururyppyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuo.
Kyllä olen tuossa.. tuosta on kymmenen vuotta.. no hönö ohjelmakin että harvoinpa kellään tuolla mtn fiksuja vastauksia on.. nyt hereillä siellä 😄
Huh onneks tää vosu Tiina ei ole enää ollut otsikoissa
Tiinan asia otettiin käsittelyyn näin nopeasti kun antoi persettä syyttäjälle
Tiina valehteli noista viesteistä.. pelkästään pretty legacy vaikuttaa tässä.. eikä mikään muu. Toivottavasti saa kostonsa
Minä rukoilen joka päivä että hän kuolee.
Ei ollut mtn oikeaa syytä lopettaa.. aina katos kauniit voittaa . 🤬 Kerran tulee uus oikeudenkäynti niin mitä tässä lopettamaan kun täääääkin jatkaa !!!!
Onko tämä tyyppi se joka laittaa nauruhymiön tyyliin jokaiseen Tiinaan liittyvään postaukseen jota facesta vain voi löytyä? Nimikirjaimet H.H. Mielikuva siitä että tyyppi kirjoittaa Tiinan nimen hakuun ja käy sitten sarjatykittämässä nauruemojin jokaiseen postaukseen kuin Aku Ankka margariinitehtaalla