Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän hullun (lahtelais?) akan nimi on?? Jakoon nyt!!
ORIMATTILASTA !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös piinaja ole Orivedeltä eli Pirkanmaalta? Nimi kehiin!!!!
Nyt sulla meni Orit sekaisin 😂 Orimattilassa on piinaaminen tapahtunut eli voidaanko siitä päätellä jotain? Päijät-Hämeessä siis. Lähellä Lahtea.
Vierailija kirjoitti:
Elää ja hengittää kun saa suolistaa uhria, jonka hymy pitäisi viiltää leveämmäksi, uhkailee tuhopoltolla, nauttii toisen kärsimyksestä ja aikoo jatkaa kuolemaan asti. Jos jossain trillerissä olisi tuollainen vainoaja, häntä pidettäisiin pelkästään pelottavana, mielisairaana ja pahana. Ja täältä saa lukea, että itsepä haluaa olla julkisuudessa ja että mielipiteenvapaus. Etovaa.
Ja sitten jatkaa jonkun toisen julkkiksen kimpussa. Kuka se eukko oli joka vainosi sitä kaljua laulajamiestä ja sen raskaana olevaa tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta kommenttina sen verran että onpa ihana tunne tietää olevansa riittävän vanha jottei kumpikaan otsikon nimi sano yhtään mitään. Vielä parempi tunne on ettei nimet tai asia kiinnosta sen vertaa että viitsis lähteä niitä googlettamaan XD
Eläköön keski-ikä!
No minä wanha ukko, proge/hevimies, tiedän Portion Boysin, Justin Bieberin, Isac Elliotin, The Beatlesin ja Anna puun. Miksi iän myötä pitäisi jämähtää johonkin villasukka-bingo-asteelle, jolle tärkein kodinkone on mehumaija? Enkä käy maksamassa laskuja pankkitiskillä, vaan tietokoneella, eikä ole este, onko koneessa Windows, Linux, Mac vai Chromebook. Kaikki on hallussa.
M54
Hyvä bändi tuo portion boys, on vedetty karaokessa M59.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhden naisen vuoksi lapsellisesti ja typeräsi yleistät? En mä ainakaan ole Tiinaa haukkunut yhtään missään. Ei hänen olemassaolo mua häiritse. Suurinta osaa naisista tuskin jaksaa kiinnostaa koko Tiina. Ne on ne häiriintyneet yksilöt (niin naiset kuin miehet), jotka haukkuu, vainoaa yms.
N45
Miksi koit tämän asian henkilökohtaisesti?
Tuossa aloituksessa kysyttiin, mikä suomalaisiin naisiin on mennyt. Tuo kommentoija vastasi, ettei mikään, koska yhden sekopään takia ei tarvitse yleistää tuota käytöstä koskevaksi kaikkiin naisiin. Suurin osa naisista ei ole haukkunut Tiinaa mitenkään. Aika moni nainen ei edes tiedä Tiinan olemassa oloa. Vain olemattoman pieni määrä naisia jaksaa haukkua ja vainota Tiinaa. Tuskin suomalaisiin naisiin on "mennyt" yhtään mikään. Aina noita sekopäitä on ollut, joska purkaa pahaa oloaan haukkumalla jotakin ihmistä, jonka ovat kohteekseen ottaneet.
Jos ei kehitä vaikkapa omia tanssitaitoja, ihan joku random-ihminen vain, vaan pyrkii vaientamaan kommentoijan, on tässä ennenkin nähty vallankäytön tapa.
Hän ei ollut sieltä läheltä niin kuin tuossa jutussa väitetään, joten ei ollut edes mahdollista saapua oikeuteen. Turha Tiinan on lässyttää että pelkuri. Tuskinpa kukaan menis monen sadan kilsan päähän käräjille jos ei ole läsnäolopakkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä viesteissä oli? En tarkoita yksityiskohtaisesti mutta noin yleisesti, miten kunniaa loukattiin?
Joku sano, että se ei osaa laulaa ja tanssi on satunnaista heilumista.
Haastoi oikeuteen, koska bändiltä saama palkkakuitti todistaa, että osaa laulaa ja tanssia tyydyttävästi ollakseen ammattilainen.
En tunne tapausta, mutta tuollaisesta ei voi kunnianloukkaustuomiota tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ORIMATTILASTA !!!
eikö redditissä ollut kuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ORIMATTILASTA !!!
Kai mä ite tiedän missä asun.. edelleenkään en ole ikinä koskaan asunut siellä..
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tiinaa ole haukuttu vaikka kuinka pitkin nettiä? Mikä noissa viesteissä oli astetta pahempaa, että meni oikeuteen asti?
Siis suurin osa tälläkin palstalla hänestä - tai muistakin julkisuuden henkilöistä - kirjoitetusta on heittämällä rikoksia. Mikään on tuskin ollut pahempaa, suurin osa paskasta ei vain tule asianomistajan eikä poliisin tietoon.
Toteutuneista kunnianloukkausrikoksista selvitetään varmasti alle yksi tuhannesosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ORIMATTILASTA !!!
Missä siellä haluan nähdä.. muuten en usko...mä voin paljastaa että tuo josta puhutaan asuu Vaasassa eikä ole käynytkään orimattilassa
Minä olen se josta puhutaan. Miksi huijasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuomitun nimi kehiin!
Mitä teet nimellä?
Jos on vaivautunut kirjoittelemaan noinkin paljon ku hän on, niin eikö se ole sama tehdä omalla nimelläkin. Miksipä jättää nimeä pienen piirin tietoon. Eikös se ole ylpeyden aihe että, juurikin MINÄ olin se, joka uskalsin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa niin kovasti hinkumaansa huomiota. Olkaamme iloisia puolestaan.
tämä 1990 syntynyt nainen siis saa kovasti hinkumaansa huomioita
Taitaa olla ruuvit löysällä sillä vainoajalla!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän pahaa hän on tehnyt?
Tiina siis?
Se on semmonen rokettirolli rytmiryhmä. Aukaseppa joskus ratio nii saatat kuulla.