Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.

Vierailija
04.03.2025 |

Mikä on suomalaisiin naisiin mennyt?

Kommentit (202)

181/202 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt täällä ei ole oltu riemuissaan kun Tiina voitti jonkun palkinnon 

Vierailija
182/202 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ruutu.fi/video/1289998

Tässä tämä JaloTiinan kiusaaja, jos asia kiinnostaa. Ei hänelle kauhalla ole annettu, kuten ulosannista saattaa päätellä. 

Ei ole tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä kiusaajalla ole kohtalaisen pahoja mielenterveysongelmia? Ei ilmeisesti reppana ymmärrä, että saattaa joutua tahdonvastaiseen hoitoon, jos ei ymmärrä lopettaa.

Tahdonvastaiseen hoitoon kun joutuu, niin poispääsystä ei tiedä, jotkut ovat loppuelämänsä, kun eivät sopeudu yhteiskuntaan.

Vierailija
184/202 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä kiusaajalla ole kohtalaisen pahoja mielenterveysongelmia? Ei ilmeisesti reppana ymmärrä, että saattaa joutua tahdonvastaiseen hoitoon, jos ei ymmärrä lopettaa.

Tahdonvastaiseen hoitoon kun joutuu, niin poispääsystä ei tiedä, jotkut ovat loppuelämänsä, kun eivät sopeudu yhteiskuntaan.

Miksi sä kyselet / arvuuttelen täällä jostain sulle tuntemattomasta ihmisestä  ? Tämä reppana tietää ettei sinne ilman mitään psykoosisairautta päädy.  Sä oletkin niin matkoilla ettet tiedä miten nämä menee. Ei sinne päädy kukaan kohtalaisilla ongelmilla. 

Vierailija
185/202 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tämä JaloTiinan kiusaaja, jos asia kiinnostaa. Ei hänelle kauhalla ole annettu, kuten ulosannista saattaa päätellä. 

Ei ole tuo.

Yritäppä itse olla teeveekameran kuvattavana , että onko kovin helppoa😑.. kyllä siinä olen. Tuosta on yli 10 vuotta aikaa. Ja lopeta nyt saatana ei kauhalla annettu lässytys. Täällä teette jotain arvioita vuosien takaa olevalta pikkuklipiltä ja kommenteista jota on trollattu 🤣 ei teilläkään paljon paljon kattilassa kuumene

Vierailija
186/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo narsisti Tiina aika raskasta katseltavaa ja kuunneltavaa.

Vierailija
187/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täälläkin monen sietäisi varoa mitä tekstiä suoltaa. Olen ilmoittanut muutamia ja otettiin tutkittavaksi. Ei kannata epäillä ettei selville saada

Ilmiantajilta pitää leikata kurkku auki.

Vierailija
188/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa niin kovasti hinkumaansa huomiota. Olkaamme iloisia puolestaan. 

Oletko yksi niistä kiusaajista?

Vierailija
189/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täälläkin monen sietäisi varoa mitä tekstiä suoltaa. Olen ilmoittanut muutamia ja otettiin tutkittavaksi. Ei kannata epäillä ettei selville saada

Ilmiantajilta pitää leikata kurkku auki.

Ilmiannettu viranomaiselle.

Vierailija
190/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelille kaikki julkisuus taitaa olla hyvää julkisuutta ja pelko on kova, että unohdetaan.

Vierailija
191/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän täällä huomiota keräät, haukut henkilöitä joita et edes tunne. Ei ole pakko katsella ja kuunnella jos noin ärsyttää. Hanki apua tuohon vihaasi!

Vierailija
192/202 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmo, kertonee jo kaiken.

Vierailija
193/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Möy

Vierailija
194/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa niin kovasti hinkumaansa huomiota. Olkaamme iloisia puolestaan. 

Siinä taas yksi kateellinen.

Vierailija
195/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina on positiivinen ja menestynyt ihminen. Jotkut ihmiset, joilla menee huonosti elämässään, heijastavat omaa epäonnistumistaan Tiinaan ja vihaavat häntä siksi, että hän edustaa jotain sellaista, mitä he itse eivät koe pystyvänsä olemaan.

Itse en ole haukkunut Tiinaa missään, mutta nyt kun mainitsit menestyksen, niin on pakko kysyä, millä alalla hän on menestynyt. Ulkonäöstä huolehtimisessa hän on toki menestynyt, vaikka geeneilläkin on siinä asiassa suuri vaikutus. Hän on menestynyt myös bändärinä, onnistui pääsemään bändin jäsenen vaimoksi ja sitä kautta bändin jäseneksi. (tutustuivat kun Tiina oli Portion Boysin keikalla yleisössä) Muuten hän on ollut käsittääkseni joku puhelinmyyjä tai vastaava. Mikä on ihan ok, mutta ei yleisesti pidetä menestyjän ammattina. 

Itse arvostan aitoutta. Tiinalla on koko ajan sama virnistys, joka ei yllä silm

Katsoppa itse peiliin, niin näet siellä typerän naaman, kenties lapsuutesi ollut vaikea, ja olet kateellinen ruma ihminen sisältä ja ulkoisesti.

Vierailija
196/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri itsäsi.

Vierailija
197/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät todellakaan kerro onko otettu tutkittavaksi. Etenkin kun kunnianloukkauksesta EI VOI tehdä rikosilmoitusta muu kuin kohteena oleva henkilö ITSE. 

Vierailija
198/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on ruma tyhjäpäätyrkky eikä osaa laulaa. 

Vierailija
199/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo.

Onko se ihan oikeasti tuo?

Vierailija
200/202 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina on ruma tyhjäpäätyrkky eikä osaa laulaa. 

Olis todella mielenkiintoista nähdä, miltä itse näytät?

Veikkaan että joku läski ja ruma vaihdevuosioireiden tantta, josta miehet eivät enää kiinnostu. Tai eivät oikeastaan  ole olleet koskaan kiinnostuneita.

Nehän Sieppiä ja Eerikaakin eniten piinaavat.

Tee itsellesi jotain!

"Em mää oo koskaan oikein meikannu." Perusrasva naamaan apteekista, h. 10e. Harmaat, lyhyet hiukset. Kaikki illat syömistä.

Sitten se itseinho purkautuu, ja täytyy mennä instaan haukkumaan kauniita naisia.

Voiko säälittävämpää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän