Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.

Vierailija
04.03.2025 |

Mikä on suomalaisiin naisiin mennyt?

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis Piipaa, hän on syntynyt 1983.

Vierailija
142/181 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän hullun (lahtelais?) akan nimi on?? Jakoon nyt!!

ORIMATTILASTA !!!

eikö redditissä ollut kuva

Kai mä ite tiedän missä asun.. edelleenkään en ole ikinä koskaan asunut siellä.. 

Lopetatko vasta kun joku sua vielä hullumpi hakkerointitaitoinen ottaa selville kuka olet ja alkaa kiusata ja vainota sinua? 

Huom: En ole hullu enkä hakkerointitaitoinen itse. Mietin vain että mihinköhän tämä vielä päättyy,  ja mikä tähän voisi auttaa jos tuomiotkaan eivät saa toimintaa loppumaan. Pointtini on että ei pitäisi koskaan tuudittautua siihen,  että oma valta-asema säilyy.

Sähän saat sun kicksit siitä että sulla on valtaa saada Tiina pelkäämään ja ahdistumaan, eikä edes oikeusjärjestelmä voi sulle mitään. 

Joku toisen äärilaidan Tiina - fanaatikkohan ( siis sellainen joka omistautuu fanitukselle ja haluaa suojella häntä ) saattaa vielä lähteä sun perääs. 

Esimerkiksi Vastaamo keississä niin sanotut Valkohattu hakkerit alkoivat toimimaan uhrien puolesta. 

On siis mahdollista, että joku vähintään paljastaa sinut. Sitten voikin olla, että saat jopa useamman nettikiusaajan perääsi. Sellaistako huomiota haluat? 

Haluatko että susta alkaa levitä jotain meemikuvia? Oot kateellinen Tiinan saamasta huomiosta ja haet sitä negatiivisin keinoin niin kuin uhmaikäinen taapero, koska sun persoonallisuutes ei oo kehittynyt siitä vaiheesta mihinkään. 

Tästä tulee mieleen myös Valkeakosken teinisurmaaja, joka kirjoitti ensin väkivaltafantasiansa Ylikselle ja sitten ryhtyikin teoista sanoihin. Mistä kukaan voi tietää, milloin käyt tän Tiinan päälle? 

Nämä pitää ottaa vakavasti. Pitää ehkä muuttaa lainsäädäntöä niin, että tällaisesta tulee aina vankeutta ja rikostekovälineet eli matkapuhelimet ja tietokoneet tuomitaan menetetyiksi valtiolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ORIMATTILASTA !!!

Tuo on väärä paikkakunta.. minä olen Vaasasta.. en koskaan ole edes asunut Orimattilassa

Vierailija
144/181 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ORIMATTILASTA !!!

Kai mä ite tiedän missä asun.. edelleenkään en ole ikinä koskaan asunut siellä.. 

Lopetatko vasta kun joku sua vielä hullumpi hakkerointitaitoinen ottaa selville kuka olet ja alkaa kiusata ja vainota sinua? 

Huom: En ole hullu enkä hakkerointitaitoinen itse. Mietin vain että mihinköhän tämä vielä päättyy,  ja mikä tähän voisi auttaa jos tuomiotkaan eivät saa toimintaa loppumaan. Pointtini on että ei pitäisi koskaan tuudittautua siihen,  että oma valta-asema säilyy.

Sähän saat sun kicksit siitä että sulla on v

Eikö sana vieläkään mene perille minä en asu enkä ole koskaan asunutkaan Orimattilassa! Mä olen omalla nimelläni ja naamalleni kirjoittanut ne kommentit. Ei tartte olla hakkeritaitoinen saadakseen mun tiedot selville. Ja ne pöytäkirjat voi tilata. Mä asun satojen kilometrien päässä tiinasta. 

Vierailija
145/181 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ORIMATTILASTA !!!

Vai niin.

Vierailija
146/181 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää ja hengittää kun saa suolistaa uhria, jonka hymy pitäisi viiltää leveämmäksi, uhkailee tuhopoltolla, nauttii toisen kärsimyksestä ja aikoo jatkaa kuolemaan asti. Jos jossain trillerissä olisi tuollainen vainoaja, häntä pidettäisiin pelkästään pelottavana, mielisairaana ja pahana. Ja täältä saa lukea, että itsepä haluaa olla julkisuudessa ja että mielipiteenvapaus. Etovaa.

Ihan kyllä pidetään näin oikeassa elämässäkin. 

Vierailija
147/181 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta menee sekaisin julkkiksen vetämä esiintyjä rooli ja se itse ihminen siinä. Luulisi ihmisten ymmärtävän, että tämänkin naisen some on täynnä kuvia esim faneja varten ja keikkojen myyntiä tulee enemmän, kun on kiva seurata julkkiksen elämää, mutta se ei tarkoita että julkkis myy "itseään" ja hakee huomiota. Hän julkaisee kuvia myös omasta elämästään, koska fanit nykyään sitä odottavat. Tämä koskee myös muita kuin Forsbyä.

Vierailija
148/181 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ollut sieltä läheltä niin kuin tuossa jutussa väitetään, joten ei ollut edes mahdollista saapua oikeuteen. Turha Tiinan on lässyttää että pelkuri. Tuskinpa kukaan menis monen sadan kilsan päähän käräjille jos ei ole läsnäolopakkoa

Et vaan uskaltanut olla omalla naamallasi oikeudessa. 

Vierailija
149/181 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestit oli olleet tämän luonteisia, Iltalehdestä, tuo aiempi linkki:

"Kun Forsby lähestyi naista suoraan yksityisviestillä, tämä kertoi nauttivansa Forsbyn ahdistuksesta ja toivoi hänen kuolemaansa. Nainen uhkasi jatkaa Forsbyn piinaamista niin kauan, kuin häntä huvittaa. Forsby kuvaili naista katkeraksi.

Syytteen mukaan teko jatkui elokuuhun 2024 asti. Forsbyn mukaan naisen herjaava toiminta jatkuu edelleen.

Hän kirjoitti minulle myös, että hän on polttanut kaksi taloa. Silloin oikeasti mietin, pitääkö minun pelätä oman henkeni puolesta. Koen, että hän on vaarallinen ja minua pelottaa, Forsby kertoi salissa."

Vai että tuollainen tapaus. Onko tullut tietoon että olisiko uhkaillut muita julkkiksia?

Jatkaa vielä uhkailua?

Jatkaa ja kirjoittelee tähänkin ketjuun ihan taulapäisiä viestejä ja yrittää uhriutua 

Vierailija
150/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parantaa pakkomielteisen tyypin. Pakkohoito.

Vierailija
151/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun Forsby lähestyi naista suoraan yksityisviestillä, tämä kertoi nauttivansa Forsbyn ahdistuksesta ja toivoi hänen kuolemaansa. Nainen uhkasi jatkaa Forsbyn piinaamista niin kauan, kuin häntä huvittaa. Forsby kuvaili naista katkeraksi.

Syytteen mukaan teko jatkui elokuuhun 2024 asti. Forsbyn mukaan naisen herjaava toiminta jatkuu edelleen.

Hän kirjoitti minulle myös, että hän on polttanut kaksi taloa. Silloin oikeasti mietin, pitääkö minun pelätä oman henkeni puolesta. Koen, että hän on vaarallinen ja minua pelottaa, Forsby kertoi salissa."

Vai että tuollainen tapaus. Onko tullut tietoon että olisiko uhkaillut muita julkkiksia?

Jatkaa vielä uhkailua?

Uhkailijalle pitäisi antaa piiskaa,ja kysyä että joko olet ihmisiksi vai annetaanko lisää. Voin vannoa että kyllä tuntuu. Toisena keinona vois  ryhtyä vainoamaan tuota uhkailijaa.

Vierailija
152/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä parantaa pakkomielteisen tyypin. Pakkohoito.

Pakkohoito itsessään ei paranna ketään. 

Vierailija
153/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ollut sieltä läheltä niin kuin tuossa jutussa väitetään, joten ei ollut edes mahdollista saapua oikeuteen. Turha Tiinan on lässyttää että pelkuri. Tuskinpa kukaan menis monen sadan kilsan päähän käräjille jos ei ole läsnäolopakkoa

Et vaan uskaltanut olla omalla naamallasi oikeudessa. 

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei mulla ollut läsnäolopakkoa. Tarkista vaikka jostain virallisesta lähteestä. Ja itse voit kartasta katsoa että missä Vaasa on .. 

Vierailija
154/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lets pompitaan.

Vierailija
155/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha täällä taas jaetaan oman käden oikeutta .. muista nyt itse vaan että ne on olleet viestejä some alustoilla ei mitään pelottelua ikkunan takana tai reaalimaailman muutakaan yhteenottoa. En ole hakkeroinut hänen osoitettaan tai muutakaan tietoja. 

Vierailija
156/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tiinatimanttinen

4925 omakuvaa koko maapallon nähtävillä

mielestäni hän pitää ja kaipaa huomiosta

Entäs sitten? Ei oikeuta kiusaamista. Itse en tiennyt koko Tiinasta mitään ennen näitä kiusaamistuomiojuttuja, kun ei kiinnosta bilebändit eikä ihmisten selfiet. Ei niitä vaan pompsahda näkyville, ellei niitä itse etsi.

Toiset ihmiset tykkäävät olla esillä, toiset eivät. Onneksi ollaan erilaisia. Kiusaajat tilille rikoksistaan, se on oikein. 

Vierailija
157/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tiinatimanttinen

4925 omakuvaa koko maapallon nähtävillä

mielestäni hän pitää ja kaipaa huomiosta

Entäs sitten? Ei oikeuta kiusaamista. Itse en tiennyt koko Tiinasta mitään ennen näitä kiusaamistuomiojuttuja, kun ei kiinnosta bilebändit eikä ihmisten selfiet. Ei niitä vaan pompsahda näkyville, ellei niitä itse etsi.

Toiset ihmiset tykkäävät olla esillä, toiset eivät. Onneksi ollaan erilaisia. Kiusaajat tilille rikoksistaan, se on oikein. 

Voi kun se aina meniskin niin.. mutta anonyymit paskat on valitettavasti koskemattomia 

Vierailija
158/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi. Herättää käsittämätöntä kateutta jos toinen on hoikempi, kauniimpi ja iloisempi niinkuin Tiina. Siinä alkaa 120kg palstamammoilla verenpaineet nousemaan.

Itse olet naisia vihaava miehenkuvatus. Miksi oletat että kaikki täällä käyvät naiset ovat 120 kiloisia palstamammoja? Aika ummehtunut käsitys palstankävijöistä ja ihanaa kaksinaamaisuutta paasata siitä kuinka ketään ei saa solvata mutta samalla itse solvaat koko palstalla käyvän sukupuolen. 

Vierailija
159/181 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Eivät ne 120 kg ole, vaan 150 kg

Vierailija
160/181 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Portion Boysin Tiina Forsby kertoi itkien vuosien piinasta: Tuomittu nainen uhosi, ettei lopeta koskaan Tiina Forsbyn tunteet nousivat pintaan, kun oikeudessa luettiin herjaavia ja uhkaavia viestejä.

Lisäksi tuomittu määrättiin maksamaan Forsbylle 6000 euroa kärsimyskorvauksia korkoineen. Korvaukset määrättiin suositusten ylärajan mukaan.

Viimeistä kappaletta korjattu kello 12.35. Tiina Forsby ei ole Portion Boysin laulaja."

Tuolla alla olevassa jutussa ei ole lueteltu niitä viestejä kuitenkaan, se ehkä tässä harhaan johtaa monia.

Onko muuten tuo kuvan pinkki merkkilaukku uus Hermes ja yli 5000 euron arvoinen? Näyttää ainakin siltä, tuon kahvaan kiedotun huivin kanssa. Ihan kiva :)

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9f00fa6d-b358-4e86-9b1e-82e530…

jos on Hermès Kelly, niin hintalappu vissiin 10

Ei ole mikään hermes, niissä ei ole ketjuhihnaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme