Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanskalainen jonne meni "oikeisiin töihin" - kesti kaksi viikkoa

Vierailija
29.05.2024 |

Palasi sitten tietokoneen ääreen runkkaamaan.

https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000010456788.html

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, tyypillinen nuori.

Vierailija
2/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä etätyöt vie voiton aina, varsinkin jos se etätyö on sitä mitä tekisi kuitenkin illat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä etätyöt vie voiton aina, varsinkin jos se etätyö on sitä mitä tekisi kuitenkin illat.

Menisit sinäkin oikeisiin töihin.

Vierailija
4/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta aloitan työpäivän. Nousen sängystä, ja menen työhuoneeseen tekemään etätöitä.

Vierailija
5/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita ihmisiä on ollut jotka eivät kerta kaikkiaan kykene normaaliin työntekoon, tai ainakaan normaalin mittaiseen työviikkoon. Ei ole uusi ilmiö. Samoja tyyppejä jotka torkkuivat jossain heinäpaalin päällä kun muut hoitivat peltohommia.

Tuo jutun häiskä sentään tekee itse omat rahansa laillisin keinoin, eikä loisi verorahoilla.

Vierailija
6/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on oikeat työt? Sellanenko, jossa joutuu fyysisesti raatamaan? Vai sellainen, joka on epämiellyttävää? 

Vierailija
7/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, kuka olisi nykyisessää työssään jos saisi saman rahan tai enemmän tekemällä vähemmän tuntia sekä miellyttävämpää työtä?

Vierailija
8/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt palstamammat joukolla määkimään tähän, ettei niitä töitä niin vaan löydy.

Vierailija
9/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen asiantuntijatoimeksiantoja omasta kämpästäni käsin. Ei näitä kovin montaa päivää tarvitse kuukaudessa laskuttaa kun jo pärjää.

Vierailija
10/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on oikeat työt? Sellanenko, jossa joutuu fyysisesti raatamaan? Vai sellainen, joka on epämiellyttävää? 

Fyysisesti raskasta mistä ei jää käteen muuta kuin rakot. tunnetaan myös nimellä "paskaduuni".

Olen ylpeä tän päivän nuorista sillä heitä ei kuseteta kuten meitä kusetti boomerit ja sotasukupolvi.

-milleniaali.

Vierailija
11/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dafran tienaa sometuksella ihan v i t u s t i joten ei mikään ihme ettei oikeat työt maistuneet, kun palkka on varmaan korkeintaan kymmenesosan verrattuna sometukseen. Todellisuudessa hänen hyvinvointinsa saattaisi parantua, kun oikeissa töissä tapaa enemmän oikeita ihmisiä. 

Vierailija
12/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden palstalla pyörivien luonne- ja asennevikaisten ammattivlttuilijoiden mielestä toki juuri nöin. Lisäksi siitä pitäisi saada mahdollisimman vähän rahaa, mieluiten ei ollenkaan.

Vierailija
13/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden palstalla pyörivien luonne- ja asennevikaisten ammattivlttuilijoiden mielestä toki juuri nöin. Lisäksi siitä pitäisi saada mahdollisimman vähän rahaa, mieluiten ei ollenkaan.

Palstalla pyörii yksi työttömiähaukkuva trolli. Jankuttaa samoja asioita. Hän itse on työtön/eläkeläinen niin aikaa on trollailla.

Vierailija
14/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ainakin paremmin nukuttua kun on päivän tehnyt fyysistä työtä. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
15/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, tyypillinen nuori.

Ei kovin tyypillinen. Harva hankkii elannon striimalla. Ei tuokaa mikään köyhä poika ole. 

Vierailija
16/16 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan ainakin paremmin nukuttua kun on päivän tehnyt fyysistä työtä. Mutta kukin tavallaan.

Olin raksalla tekemässä päivän yksipuolista liikettä. Olisi pitänyt työpäivän jälkeen mennä salille tekemään tasapainoisempaa liikettä mutta olin aina työpäivän jälkeen puhki. Vaihdoin alaa nyt käyn päivittäin urheilee ja töissä istun toimistossa palautumassa.