Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.

Vierailija
04.03.2025 |

Mikä on suomalaisiin naisiin mennyt?

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Portion Boysin Tiina Forsby kertoi itkien vuosien piinasta: Tuomittu nainen uhosi, ettei lopeta koskaan Tiina Forsbyn tunteet nousivat pintaan, kun oikeudessa luettiin herjaavia ja uhkaavia viestejä.

Lisäksi tuomittu määrättiin maksamaan Forsbylle 6000 euroa kärsimyskorvauksia korkoineen. Korvaukset määrättiin suositusten ylärajan mukaan.

Viimeistä kappaletta korjattu kello 12.35. Tiina Forsby ei ole Portion Boysin laulaja."

Tuolla alla olevassa jutussa ei ole lueteltu niitä viestejä kuitenkaan, se ehkä tässä harhaan johtaa monia.

Onko muuten tuo kuvan pinkki merkkilaukku uus Hermes ja yli 5000 euron arvoinen? Näyttää ainakin siltä, tuon kahvaan kiedotun huivin kanssa. Ihan kiva :)

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9f00fa6d-b358-4e86-9b1e-82e530…

jos on Hermès Kelly, niin hintalappu vissiin 10 000€ ....? 😍

Vierailija
102/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Portion Boysin Tiina Forsby kertoi itkien vuosien piinasta: Tuomittu nainen uhosi, ettei lopeta koskaan Tiina Forsbyn tunteet nousivat pintaan, kun oikeudessa luettiin herjaavia ja uhkaavia viestejä.

Lisäksi tuomittu määrättiin maksamaan Forsbylle 6000 euroa kärsimyskorvauksia korkoineen. Korvaukset määrättiin suositusten ylärajan mukaan.

Viimeistä kappaletta korjattu kello 12.35. Tiina Forsby ei ole Portion Boysin laulaja."

Tuolla alla olevassa jutussa ei ole lueteltu niitä viestejä kuitenkaan, se ehkä tässä harhaan johtaa monia.

Onko muuten tuo kuvan pinkki merkkilaukku uus Hermes ja yli 5000 euron arvoinen? Näyttää ainakin siltä, tuon kahvaan kiedotun huivin kanssa. Ihan kiva :)

Luuletko jonkun sossupummin maksamilla korvauksilla mitään kallista ostettavan 😂 ulosottoon menee, nää nettikiusaajathan on yleensä tulottomia mt-potilaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuomitun nimi kehiin!

Mistä löytyisi? Onko yliksellä tai muualla jos ei täällä?

Vierailija
104/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit oli olleet tämän luonteisia, Iltalehdestä, tuo aiempi linkki:

"Kun Forsby lähestyi naista suoraan yksityisviestillä, tämä kertoi nauttivansa Forsbyn ahdistuksesta ja toivoi hänen kuolemaansa. Nainen uhkasi jatkaa Forsbyn piinaamista niin kauan, kuin häntä huvittaa. Forsby kuvaili naista katkeraksi.

Syytteen mukaan teko jatkui elokuuhun 2024 asti. Forsbyn mukaan naisen herjaava toiminta jatkuu edelleen.

Hän kirjoitti minulle myös, että hän on polttanut kaksi taloa. Silloin oikeasti mietin, pitääkö minun pelätä oman henkeni puolesta. Koen, että hän on vaarallinen ja minua pelottaa, Forsby kertoi salissa."

Vai että tuollainen tapaus. Onko tullut tietoon että olisiko uhkaillut muita julkkiksia?

Vierailija
105/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun Forsby lähestyi naista suoraan yksityisviestillä, tämä kertoi nauttivansa Forsbyn ahdistuksesta ja toivoi hänen kuolemaansa. Nainen uhkasi jatkaa Forsbyn piinaamista niin kauan, kuin häntä huvittaa. Forsby kuvaili naista katkeraksi.

Syytteen mukaan teko jatkui elokuuhun 2024 asti. Forsbyn mukaan naisen herjaava toiminta jatkuu edelleen.

Hän kirjoitti minulle myös, että hän on polttanut kaksi taloa. Silloin oikeasti mietin, pitääkö minun pelätä oman henkeni puolesta. Koen, että hän on vaarallinen ja minua pelottaa, Forsby kertoi salissa."

Vai että tuollainen tapaus. Onko tullut tietoon että olisiko uhkaillut muita julkkiksia?

Jatkaa vielä uhkailua?

Vierailija
106/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa vielä uhkailua?

Niin no sellaisen kuvan Iltalehden jutusta saa ettei ole lopettanut :o

Miksi ottanut juuri Jalo-Tiinan hampaisiinsa? Katkera ja mustis sen miehestä vai mistä? Onko itse hakenut bändiin eikä saanut Tiinan hommaa? Jotain tuossa täytyy olla taustalla, eikö luulisi?

Vierailija
107/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tiinatimanttinen

4925 omakuvaa koko maapallon nähtävillä

mielestäni hän pitää ja kaipaa huomiosta

Kertoo vakavia asioita sinun mielenterveydestäsi, jos olet vainoajan puolella. Tällainen ihminen pitäisi sulkea pakkohoitoon  loppuiäkseen:

Syytetty nainen teki Forsbyn mukaan hyvin selväksi, että hänen tehtävänsä on jatkaa herjaamista niin pitkään kuin Forsby on elossa. Forsbyn mukaan vainoaminen on jatkunut tähän päivään asti.

Hän on antanut ymmärtää, että tämä on hänen tärkein tehtävä, päivätyö, että hän elää ja hengittää kun saa suolistaa minua, kuten hän on itse ilmaissut.

Vierailija
108/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhden naisen vuoksi lapsellisesti ja typeräsi yleistät? En mä ainakaan ole Tiinaa haukkunut yhtään missään. Ei hänen olemassaolo mua häiritse. Suurinta osaa naisista tuskin jaksaa kiinnostaa koko Tiina. Ne on ne häiriintyneet yksilöt (niin naiset kuin miehet), jotka haukkuu, vainoaa yms.

N45

Juuri näin, mielenterveysongelmainenhan tuollainen ihminen on joka vuosia piinaa toista ihmistä. Hoitoon pitäisi saada.

Miksi missään ei kerrota että joku piinaa vuosia ja miten on piinannut? :-o Onko siinä jotain salaista vai onko tämä jokin keksitty fake news kun ei todisteita näytetä mediassa?

Missään ei kerrota. Tapaus on ollut eilen oikeudessa ja kyllä siitä kerrotaan. Ainut kysymys on miksi tuomio on pelkkä kunnianloukkaus kun akka on uhkaillut ties millä tavoin ja yllyttänyt toisiakin vahingoittamaan  

Portion Boysin Tiina Forsby kertoi itkien vuosien piinasta: Tuomittu nainen uhosi, ettei lopeta koskaan

Vierailija
109/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää ja hengittää kun saa suolistaa uhria, jonka hymy pitäisi viiltää leveämmäksi, uhkailee tuhopoltolla, nauttii toisen kärsimyksestä ja aikoo jatkaa kuolemaan asti. Jos jossain trillerissä olisi tuollainen vainoaja, häntä pidettäisiin pelkästään pelottavana, mielisairaana ja pahana. Ja täältä saa lukea, että itsepä haluaa olla julkisuudessa ja että mielipiteenvapaus. Etovaa.

Vierailija
110/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää ja hengittää kun saa suolistaa uhria, jonka hymy pitäisi viiltää leveämmäksi, uhkailee tuhopoltolla, nauttii toisen kärsimyksestä ja aikoo jatkaa kuolemaan asti. Jos jossain trillerissä olisi tuollainen vainoaja, häntä pidettäisiin pelkästään pelottavana, mielisairaana ja pahana. Ja täältä saa lukea, että itsepä haluaa olla julkisuudessa ja että mielipiteenvapaus. Etovaa.

Täällä samanlaiset mielisairaat pitää toistensa puolta. Varmasti tää tiinan vainoajakin av-mamma. Joku työtön mt-potilas niin aikaa riehua täällä.

Vierailija
111/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä, mutta osaako joku sanoa, miten sais samantyyppiset hiukset kuin Tiinalla. Vai onko hänellä luonnonharja?

Vierailija
112/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän hullun (lahtelais?) akan nimi on?? Jakoon nyt!!

Vierailija
113/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa vielä uhkailua?

Ei tollaset hullu tarvi mitään syytä. Pelkäksi syyksi riittää että tiina on kaunis ja iloinen nainen.

Vierailija
114/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta kommenttina sen verran että onpa ihana tunne tietää olevansa riittävän vanha jottei kumpikaan otsikon nimi sano yhtään mitään. Vielä parempi tunne on ettei nimet tai asia kiinnosta sen vertaa että viitsis lähteä niitä googlettamaan XD

Eläköön keski-ikä!

Mä olen keski-ikäinen koska täytän tänä vuonna 46. Tiedän vallan mainiosti mikä on Portion Boys ja kuka on Tiina Forsberg. Ei se ikä sitä kerro mitä tietää ja mitä ei. 

N45

No ethän tiedä, kun nimikin väärin, on Tiina Forsby kylläkin.

Vierailija
115/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuomitun nimi kehiin!

Mitä teet nimellä?

Vierailija
116/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuo nainen on katkera?

Vierailija
117/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tiinahan on varsinainen silmäkarkki.

Niin on, jos suosikki karamelli on tervapastilli!

Vierailija
118/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän hullun (lahtelais?) akan nimi on?? Jakoon nyt!!

Mitä sinä sillä tiedolla teet?

Vierailija
119/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos on Hermès Kelly, niin hintalappu vissiin 10

^

No ei ole Kellyä lähelläkään, tai Birkiniä

Vierailija
120/185 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä voi olla vaikka 549600 kuvaa itsestään somessa.

Se ei anna oikeutusta häirintään. 

Hyvä että sai tuomion. Pari tällaista lisää, lähtee istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä