Mikä ihme tyyli on sellainen kampaus, että naisen hiukset tehdään aivan rasvaletin näköiseksi ja vedetään otsalta taaksepäin?
Ihan kuin ei olisi viikkoon pessyt hiuksia ja kampaa otsalta hiukset taakse läntäksi joka kiiltää, koko kampaus näyttää yksinkertaisesti likaiselta ja rasvoittuneelta.
Mikä ihmeen idea tuossa on? Viime vuosina näkynyt paljon naisilla, jopa linnan juhlien esiintyjillä ollut.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Geeli?
Mutta miksi? Näyttääkö se kauniilta?
Oli muodissa 1980-luvulla, onko tehnyt paluun? Geelillä se laitettiin, varmaan vanhoista 1980-luvun mainoksista löytyy.
Tiktokissa tulee joskus vastaan ballroom hairstyle -videoita, missä siis tehdään kampauksia lyttäämällä päähän purkillinen hiusgeeliä ja pullollinen hiuslakkaa. Siis niin että hiukset on kuin tärkätty.
En tiedä tarkoitettiinko tässä sitä, mutta niistä olen ajatellut, että kenen mielestä tuo voi näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geeli?
Varmaan sen milestä joka sen on laittanut tukkaansa? Olisko näin? Että ihmisillä voi olla eri mielipiteitä kuin sinulla? Voisko olla? Hmmm...
Jossain linnan juhlien esiintymisessä esiintyjä tuskin on itse päättänyt hiustyyliään.
Vierailija kirjoitti:
Jossain linnan juhlien esiintymisessä esiintyjä tuskin on itse päättänyt hiustyyliään.
saleko sen käski, että "liimaa akka hiukses"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geeli?
Miksi sen pitäisi näyttää kauniilta? Voisiko esiintyvä taiteilija vaikkapa ajatella, että se on käytännöllinen, kun tukka ei mene silmille?
Geeli?