Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole persuja mutta vastustavat massamaahanmuuttoa?

Vierailija
03.03.2025 |

Sekä haluavat että isl.terrorismia ryhdytään vakavasti ennaltaehkäisemään?

Aloitus tod.näk. poistetaan nopeasti, joten voit laittaa vain peukku ylös mikäli vastaat myöntävästi kysymyksiin etkä ole persu.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin puoluetta joka vastustaa maahanmuuttoa mutta ei ihannoi kuola suusta valuen luonnon saastuttamista ja tuhoamista. Eli persut ei käy.

Vierailija
62/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että melkein kaikki itse tykönään vastustavat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Ääneen se sanovat sitten, että "maahan muuttokriittisyys on merkki henkilön matalasta koulutustasosta"

Tuo oli se yleisin argumentti kymmenen vuotta sitten.

Toinen huvittava asia, jos lähes kaikki ovat oikeasti kriittisiä, niin voisiko sanan vihdoin ja viimein saada kirjoittaa kielioillisesti oikein yhteen tälläkin palstalla?

Tämä on absurdia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikampanja ilmoitettu poliisille. Useita rikosnimikkeitä, kuten persuille tyypillistä on.

Vierailija
64/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten äänioikeus oli virhe.

Moi, olen nainen enkä kannata hallitsematonta ma*han muuttoa

Vierailija
65/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustatte varmaan rankasti myös suomalaisten massamuuttoa Fugeen...

Vierailija
66/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikampanja ilmoitettu poliisille. Useita rikosnimikkeitä, kuten persuille tyypillistä on.

Selvä, uhan vapaasti. 

Ja muuten, poliisit on nykyään persuja.🤪

Vierailija
67/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen vihreä.

Vierailija
68/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 80% suomalaisista on sitä mieltä, että maahan muuttoa on ollut liikaa, joten tottakai tällä on. Outoa ettei muut puolueet aja tätä asiaa.

Persuja on liikaa. Kolme niistä puukotti syyttömiä viime kesänä Oulussa. Kaksi niistä on ajanut tahallaan ihmisten päälle. Yksi ammuskelee kadulla. 

Persut pitäis panna kaikki laitokseen. 

Hienoa, sinulla on jossain väkivallanteot ja puoluetausta tilastastot. Olisko sulla myös esimerkiksi meille jakaa rikostilastoja ja yleisimmät tuomittujen nimet (koska värin mukaan jaottelu on kuulemma rasistista)? Vois olla mielenkiintoinen lista, jossa olisi paljon mahameddin variantteja. 

Vierailija
69/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, uhan vapaasti. 

Ja muuten, poliisit on nykyään persuja.🤪

Ihan. Painovirhepaholainen.

Vierailija
70/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ei olisi Purra nyt päättämässä.

Vierailija
71/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä auta täällä vauvapalstalla jankuttaa, vaan sun pitää näyttää se vaaliuurnalla. Muuten tuo on vain tyhjää puhetta. 

Vierailija
72/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.

Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo? 

Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.

Jos olet porukoidesi kanssa yhtä mieltä ettei kokoomukseen liksa riitä niin ei kyllä riitä persujenkaan äänestämiseen.

Vierailija
73/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi  tässä asiassa. 

En ole persu mutta X jossa X on persuille myönteinen kanta.

Vaalit lähestyy ja puoluetoimiston trollipajan klassikko taas arvossaan.🥳👍

Onko mahdoton uskoa että voi vastustaa jotakin tyypillisesti vasemmalle kuuluvaa asiaa? Tahdon että luontoa suojellaan, eläimiä suojellaan, sairaat hoidetaan, koulutukseen panostetaan, jokainen saa katon päänsä päälle ja tarpeeksi suurta palkkaa työstään. Tahdon että naisen euro ei ole 80 senttiä, eikä lasikatot eikä poikien saunakerhot ole uran esteenä. Enkä tahdo tänne uskontoa joka pakottaa naiset alisteiseen asemaan. Siihen mistä me ollaan jo taisteltu itsemme ulos. 

Vierailija
74/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi  tässä asiassa. 

Jos tulisi vasemmistopuolue persujen ma mupolitiikalla niin persut todennäköisesti tippuisivat eduskunnasta.

Vierailija
75/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 80% suomalaisista on sitä mieltä, että maahan muuttoa on ollut liikaa, joten tottakai tällä on. Outoa ettei muut puolueet aja tätä asiaa.

Voi pitää paikkansa, mutta viimeistään keinoista puhuessa alkaa tulemaa erimielisyyksiä. Esimerkiksi Vihreiden ja Vasemmistoliiton kannattajat eivät tule koskaan suostumaan minkäänlaisiin massakarkoituksiin, jossa jokainen alle viisi vuotta maassa oleskellut "ulkomaalaispaska" karkotetaan.

Niin ja miksi pitäisikään? Olen juuri heidän kannattajansa, mutta ihmeissäni tilanteesta. En ymmärrä, minkä seulan läpi kaikki ne tulijat ovat mahtuneet, jotka kaupunkejamme kansoittavat. Missä kohtaa sovittiin, että kymmenien prosenttien kehitysmaalaisvahvistukset ovat ok? Asiaa voidaan kuitenkin lähteä korjaamaan asiallisestikin, ilman mitään gorillahommia. Lisätään vaatimuksia ja näytetään herkemmin ovea mokailuista. Kansalaisuuteen pitkä ehdonalainen, seuraavan polven on alettava sopeutua tai voidaan vielä poistaa.

Enkä muuten ymmärrä sitä, miten ihmiset ovat äkkiä alkaneet hyväksyä sellaisen, että eriväriset tekevät raskasta fyysistä työtä sotkien raskaannäköistä pyörää milloin mitäkin kuljettaen. Olen erittäin luonnonsuojeluhenkinen ja pelkään ilmastonmuutosta tosissani, mutta en hyväksy sitä, että tulijoilla teetetään orjahommia ilman näköjään edes sähköavustusta, eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota. Kovin on mennyt elitistiseksi ihmisten touhu. Mutta eihän tämä persua kiinnosta, koska polkija ei ole ihminen ja ratkaisu olisi ajaa hänet pois, vaikka ei ole siihen mitään aihetta antanut.

Vierailija
76/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäisin puoluetta joka vastustaa maahanmuuttoa mutta ei ihannoi kuola suusta valuen luonnon saastuttamista ja tuhoamista. Eli persut ei käy.

Persut on ympäristönsuojeluvastaisuuden lisäksi kulttuuri, Yle, tiede ja taidevastaisia. Viimeinen puolue, jota äänestäisin. 

Ympäristöä pitää suojella paikallisesti, mutta Suomen ei tule rajoittaa omaa talouskasvuaan keksimällä itse itselleen rajoitteita hiilidioksidipäästöjen suhteen, koska se on globaali ongelma, jota Suomi ei voi ratkoa ampumalla itseään jalkaan. 

Vierailija
77/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä auta täällä vauvapalstalla jankuttaa, vaan sun pitää näyttää se vaaliuurnalla. Muuten tuo on vain tyhjää puhetta. 

Ei. Hänellä on todennäköisesti yksi syy äänestää persuja ja kymmenen syytä olla äänestämättä persuja. 

Vierailija
78/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persu, mutta vastustan samaan aikaan maaha uuttoa, ja persujen fasseilua ja rasseilua.

Pitää ymmärtää, että persuille maaha nmuutto on vain keino hommata äänestäjiä. Oikeasti ne ovat trumpisteja, jotka vastustavat sananvapautta ja kannattavat rasseilua ja fasseilua. Sikaihmisiä.

Vierailija
79/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn työperäisen maahanmuuton (omassakin perheessä on)  mutta tuilla loisivat ja rikolliset pois heti! 

Vierailija
80/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi vasemmistopuolue persujen ma mupolitiikalla niin persut todennäköisesti tippuisivat eduskunnasta.

Persut olisivat talouspolitiikaltaan vasemmalla laidalla, jos se olisi mahdollista. Mutta vasen laita on jo linjannut, ettei aio edes keskustella asiasta persujen kanssa. Joten nykyisiä vasemman laidan puolueita äänestämällä me emme tule koskaan rajoittamaan humanitääristä maahanmuuttoa takapajuisista kehitysmaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi