Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole persuja mutta vastustavat massamaahanmuuttoa?
Sekä haluavat että isl.terrorismia ryhdytään vakavasti ennaltaehkäisemään?
Aloitus tod.näk. poistetaan nopeasti, joten voit laittaa vain peukku ylös mikäli vastaat myöntävästi kysymyksiin etkä ole persu.
Kommentit (139)
Täällä. Entinen vassareiden äänestäjä, joka ei tule koskaan äänestämään persuleita. Vassari-hihhuleitakaan ei enää ikinä, koska pale-huivia heiluttavat. Keskustalainen tätä nykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 80% suomalaisista on sitä mieltä, että maahan muuttoa on ollut liikaa, joten tottakai tällä on. Outoa ettei muut puolueet aja tätä asiaa.
Voi pitää paikkansa, mutta viimeistään keinoista puhuessa alkaa tulemaa erimielisyyksiä. Esimerkiksi Vihreiden ja Vasemmistoliiton kannattajat eivät tule koskaan suostumaan minkäänlaisiin massakarkoituksiin, jossa jokainen alle viisi vuotta maassa oleskellut "ulkomaalaispaska" karkotetaan.
Niin ja miksi pitäisikään? Olen juuri heidän kannattajansa, mutta ihmeissäni tilanteesta. En ymmärrä, minkä seulan läpi kaikki ne tulijat ovat mahtuneet, jotka kaupunkejamme kansoittavat. Missä kohtaa sovittiin, että kymmenien prosenttien kehitysmaalaisvahvistukset ovat ok? Asiaa voidaan kuitenkin lähteä korjaamaan asiallisestikin, ilman mitään gorillahommia. Lisätään vaatim
Mistä kaikki alkoi? Olisiko siitä kun Sipilä uhosi majoittavansa henkilökohtaisesti muuttajia ja kansa äänesti hänet pääministeriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi tässä asiassa.
Jos tulisi vasemmistopuolue persujen ma mupolitiikalla niin persut todennäköisesti tippuisivat eduskunnasta.
Persut olisivat talouspolitiikaltaan vasemmalla laidalla, jos se olisi mahdollista. Mutta vasen laita on jo linjannut, ettei aio edes keskustella asiasta persujen kanssa. Joten nykyisiä vasemman laidan puolueita äänestämällä me emme tule koskaan rajoittamaan humanitääristä maahanmuuttoa takapajuisista kehitysmaista.
Täh? Persut saavat toki valita talouspoliittisen linjansa ihan vapaasti niin kuin muutkin puolueet.
Olen velkaantumisen vastainen. En löydä yhtään sellaista puoluetta, edes oikealta. Taidan jäädä nukkuviin. Myös mmkriittinen, mutta sekään laiva ei käänny mihinkään, vaikka mitä änestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.
Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo?
Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.
Voit toki persuja äänestää, mutta kyllä Kokoomus sopii pienituloisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn työperäisen maahanmuuton (omassakin perheessä on) mutta tuilla loisivat ja rikolliset pois heti!
No eikö tässä juuri tullut voimaan laki, että töihin kolmessa kuukaudessa tai maata ulos? Pitäisikö olla kuukausi vai? Kaksi viikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen velkaantumisen vastainen. En löydä yhtään sellaista puoluetta, edes oikealta. Taidan jäädä nukkuviin. Myös mmkriittinen, mutta sekään laiva ei käänny mihinkään, vaikka mitä änestäisi.
No ei ilmeisestikään. Ehdotettiin, että tulevaisuudessa otettaisiin ainoastaan kristittyjä. Perustuslakivaliokunta: EI IKINÄ!!
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta vastustan samaan aikaan maaha uuttoa, ja persujen fasseilua ja rasseilua.
Pitää ymmärtää, että persuille maaha nmuutto on vain keino hommata äänestäjiä. Oikeasti ne ovat trumpisteja, jotka vastustavat sananvapautta ja kannattavat rasseilua ja fasseilua. Sikaihmisiä.
Just persuthan vastustaa sananvapauden rajoittamista ja kokoamuksen virkkunen ajaa sananvapauden rajoittamista EU:ssa. Maailma on tullut hulluksi, eikä mitkään nuo puolueet edusta tavan suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi tässä asiassa.
Jos tulisi vasemmistopuolue persujen ma mupolitiikalla niin persut todennäköisesti tippuisivat eduskunnasta.
Persut olisivat talouspolitiikaltaan vasemmalla laidalla, jos se olisi mahdollista. Mutta vasen laita on jo linjannut, ettei aio edes keskustella asiasta persujen kanssa. Joten nykyisiä vasemman laidan puolueita äänestämällä me emme tule koskaan rajoittamaan humanitääristä maahanmuuttoa takapajuisista kehitysmaista.
Aika vitsikästä 😂
Ennen viime eduskuntavaaleja persut sanoivat, että kannattavat kikymaksujen siirtoa työnantajille. Vaalien aikana Purra sanoi, että ei toki, me ollaan työnantajien puolella.
Pitää olla aika kovapintainen valehtelija, jos vieläkin väittää persuja vasemmistolaisiksi taloudeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisiin siis uusi puolue vasemmistopersut. Voisiko kepu ottaa sen roolin. Ai niin mut ne pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisiin siis uusi puolue vasemmistopersut. Voisiko kepu ottaa sen r
No persut jakautuu taas kahtia. Ongelma ratkaistu.
Minulla on monikansallisessa yrityksessämme työkaveraita n. 50 eri maasta. Yhteistä näille ihmisille on, että 1) ovat koulutettuja 2) haluavat tehdä töitä ja maksaa veroja 3) eivät rettelöi kaduilla
Arvatkaa mistä maista yksikään näistä mahtavista tyypeistä EI ole? Viiden pisteen vihje: nämä ihmiset eivät ole m****imeja tai jos ovat ovat hyvin maallistuneita sellaisia eivätkä vaadi pyllistelytaukoja työpäivän ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on saanut paljon parannuksia läpi mm lakeihin tällä kaudella. Jengit, kansalaisuuden myöntäminen jne. Niiden läpisaamisen hintana on ollut sanoa joojoo kaikkiin Kokoomuksen köyhienkyykytysfantasioihin.
Se hinta on ollut liian kova. Seuraavaksi tulee SDP ja rahaa on taas, nimittäin vielä enemmän velkarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 80% suomalaisista on sitä mieltä, että maahan muuttoa on ollut liikaa, joten tottakai tällä on. Outoa ettei muut puolueet aja tätä asiaa.
Voi pitää paikkansa, mutta viimeistään keinoista puhuessa alkaa tulemaa erimielisyyksiä. Esimerkiksi Vihreiden ja Vasemmistoliiton kannattajat eivät tule koskaan suostumaan minkäänlaisiin massakarkoituksiin, jossa jokainen alle viisi vuotta maassa oleskellut "ulkomaalaispaska" karkotetaan.
Niin ja miksi pitäisikään? Olen juuri heidän kannattajansa, mutta ihmeissäni tilanteesta. En ymmärrä, minkä seulan läpi kaikki ne tulijat ovat mahtuneet, jotka kaupunkejamme kansoittavat. Missä kohtaa sovittiin, että kymmenien prosenttien kehitysmaalaisvahvistukset ovat ok? Asiaa voidaan kuitenkin lähteä korjaamaan asiallisestik
Sipilä teki suuren virheen niillä puheillaan silloin. En voi enää äänestää keskustaa. Persut saa nyt ääneni vaikka ette pitäisi niistä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ilmeisestikään. Ehdotettiin, että tulevaisuudessa otettaisiin ainoastaan kristittyjä. Perustuslakivaliokunta: EI IKINÄ!!
Lopputulos: otetaan vain muslimeja.
Maahanmuuttokysymys on ainoa asia josta olen persujen kanssa samaa mieltä. Iso asia toki.
Mutta kun persut vastustavat suomen luontoa, suomalaista mediaa (YLE), suomalaista kulttuuria (Purran mukaan luksusta jota ei tarvita), vastustavat taidetta tiedettä ja sivistystä, yliopistoja (varsinkin humanismia), suomalaista energiaa (tuulivoima vs pensa), suomalaisten työläisten oikeuksia, lakko-oikeutta ja ovat kaikin tavoin Putinin ja Trumpin sekä Muskin hengenheimolaisia ja ajavat Suomessa lähinnä Nalle Wahlroosin asiaa niin ei maahanmuuton vastustus riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi pitäisikään? Olen juuri heidän kannattajansa, mutta ihmeissäni tilanteesta. En ymmärrä, minkä seulan läpi kaikki ne tulijat ovat mahtuneet, jotka kaupunkejamme kansoittavat. Missä kohtaa sovittiin, että kymmenien prosenttien kehitysmaalaisvahvistukset ovat ok? Asiaa voidaan kuitenkin lähteä korjaamaan asiallisestik
Näin se meni. Sipilä oikein toivotti tervetulleiksi, lupasi kotinsa heille ja se lähti leviämään netissä. Ei sitten antanutkaan kotiaan. Joku sliipattu äijä huusi että me tienataan tällä. Oliko se katainen tai joku jonka vaimolla oli asiaan liittyviä bisneksiä. En muista.
Vastustan maahanmuuttoa ja olen talousoliittisesti demari. Ei ole ketä äänestää, poliittisesti koditon.
Vassari joka haluaa laittomat maahanmuuttajat ulos Suomesta
Miksi vastustaisin, jos omilla rahoillaan sinne muuttavat ja itsensä elättävät.