Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole persuja mutta vastustavat massamaahanmuuttoa?

Vierailija
03.03.2025 |

Sekä haluavat että isl.terrorismia ryhdytään vakavasti ennaltaehkäisemään?

Aloitus tod.näk. poistetaan nopeasti, joten voit laittaa vain peukku ylös mikäli vastaat myöntävästi kysymyksiin etkä ole persu.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mielenkiintoista keskustella aiheesta, mutta öyhötykseksihän tämäkin on mennyt. Äänestän yleensä demareita. 

Vastustan massa***hanm***ttoa ja holtitonta tur*****kkapolitiikkaa. Suomi voisi mielestäni vaikka kolminkertaistaa kiintiöp**olaisten määrän, jos kiristäisi roimasti tur***aikkapolitiikkaansa. Esimerkiksi niin, että turvaa hakevia edellytettäisiin hakemaan paikkaa ensimmäisestä turvallisesta maasta johon saapuvat, sitä ennen ei asiaa Suomeen. Kiintiöpakolaisilta taas tutkitaan taustat ja heidän kotiuttamiseen panostetaan. 

Vierailija
42/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi  tässä asiassa. 

Ei vasemmistolaisuus ole perinteisesti tarkoittanut automaattisen sokeaa internationalismia, ja jälkimmäistä on ruokittu idästäpäin aktiivisesti vaikka heitä ei olisi ollut ilman sitä edeltänyttä vasemmistolaisuutta. Muistakaa talvisodan henki. Miten lyhyt aika oli sisällissodasta - pelkkä silmänräpäys. Ihmisen voi ja pitää ajatella kansansakin etua ilman, että siitä tarvitsee vääntää mitään nationalistista hapatusta. Asia nyt vain on niin, että jos emme itse huolehdi suomalaisten eduista, niin eipä sitä muutkaan tee.

Eikä tämä tarkoita mitään sokeaa oma kansa ensin ja muut eivät koskaan -paatosta. Fiksu ihminen osaa ajatella monipuolisemmin. Miettiä eri tahojen etuja yhdessä ja erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, kun en halua äänestää persuja ja he on ainoita, jotka vastustaa. 

Haluaisin äänestää kokoomusta tai korkeintaan sdp, mutta molemmat haluaa m muuttoa

Vierailija
44/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, minä esimerkiksi. Ikinä en ole persuja, Vennamolaisia tai kepua äänestänyt.

Vierailija
45/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan , kokoomuslaista.

Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo? 

Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.

Itse päätät mikä on sinulle tärkeää ja mikä puolue ajaa parhaiten sinun etujasi. Kunhan äänestät!

Ei ole koskaan ollut vaikeampaa keksiä vaaliehdokasta, kuin nyt.

Tod.näk.äänestän jotain ihan muuta kun valtapuolueita, luottamus persuihin on mennyttä, enkä voisi vihervassuja ikinä, koskaan, milloinkaan äänestää.

Ovat kaikella tavalla niin pimeitä arvoiltaan ja ihmis/eläinvastaisia monella tapaa.

Vierailija
46/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tänne niitä naisia joita on vainottu, kivitetty, heitetty happoa päälle, orjuutettu, ja kristittyjä. En nuoria muslimiäijiä. 

Vierailija
47/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa, kun en halua äänestää persuja ja he on ainoita, jotka vastustaa. 

Haluaisin äänestää kokoomusta tai korkeintaan sdp, mutta molemmat haluaa m muuttoa

Jos et halua äänestää Persuja talouspolitiikan vuoksi, niin se on vasemman laidan syy. SDP, Vihreät ja Vasemmistoliitto ovat kieltäytyneet edes keskustelemassa hallitusyhteistyöstä Persujen kanssa, joten Kokoomus on ainoa vaihtoehto Persuille. Kokoomus on valmis hieman kiristämään maahanmuuttoa, kunhan saa sanella sävelet hallitusohjelmaan talouden osalta. 

Vierailija
48/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Vierailija
49/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.

Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo? 

Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.

Persuissa ei ole muuta vikaa kuin tyhmyyden, hulluuden, kyynisyyden, pidäkkeettömyyden ja tukholmasyndrooman sekä auktoriteettikammoisen anarkismin sinänsä mielenkiintoinen yhdistelmä. Luokkaa apina ydinvoimalan ohjaimissa.

Vierailija
50/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen ongelma on sekin, että satonen roudaa tänne väkeä kelatuille ja puolue huutaa työvoimapulaa, vaikka on jo ennetystyöttömyys. Vaikka muuten olen oikealla.

Milloin nää muut uskaltaa alkaa vastustamaan tuota touhua?

Vierailija
51/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on aina puikoissa kun massamaahanmuuttoa tapahtuu.

Vierailija
52/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on tota mieltä, mutta mikään muu puolue ei tarjoa muuta kuin "rajat ovat auki, tehkää täällä rikoksia! Saatte paljous alennusta" tyylistä sanomaa.

Kunpa meillä olisi puolue, joka olisi aktiivisesti haittamuuttoa vastaan. 

Tää teema olis valttikortti seuraaviin vaaleihin ihan mille tahansa puolueelle, kun 80% vastustaa sitä. 

Vierailija
53/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua äänestää Persuja talouspolitiikan vuoksi, niin se on vasemman laidan syy. SDP, Vihreät ja Vasemmistoliitto ovat kieltäytyneet edes keskustelemassa hallitusyhteistyöstä Persujen kanssa, joten Kokoomus on ainoa vaihtoehto Persuille. Kokoomus on valmis hieman kiristämään maahanmuuttoa, kunhan saa sanella sävelet hallitusohjelmaan talouden osalta. 

Petturit!

Vierailija
54/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meitä kutsutaan tolkun ihmisiksi.

Vierailija
55/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä massamaahanmuuttoa? Ukrainalaisia?

Vierailija
56/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi  tässä asiassa. 

En ole persu mutta X jossa X on persuille myönteinen kanta.

Vaalit lähestyy ja puoluetoimiston trollipajan klassikko taas arvossaan.🥳👍

Vierailija
57/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin tänne niitä naisia joita on vainottu, kivitetty, heitetty happoa päälle, orjuutettu, ja kristittyjä. En nuoria muslimiäijiä. 

Minä tahtoisin tänne mitä tahansa naisia ja tyttöjä, ihan sama onko orjuutettu vai ei.

Vierailija
58/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on!

Miksi et ole töissä vaan notkut keskustelupalstoilla?

Suomi ei tarvitse tuollaisia keskustelupalstoilla notkujia. 

Vierailija
59/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on tota mieltä, mutta mikään muu puolue ei tarjoa muuta kuin "rajat ovat auki, tehkää täällä rikoksia! Saatte paljous alennusta" tyylistä sanomaa.

Kunpa meillä olisi puolue, joka olisi aktiivisesti haittamuuttoa vastaan. 

Tää teema olis valttikortti seuraaviin vaaleihin ihan mille tahansa puolueelle, kun 80% vastustaa sitä. 

Eri asia on, kuka on siinä uskottava.

Jos vihervassut mainostaisi sitä, se olisi vuoden vitsi, kun ajatellaan niitä kiihkoilijoita siellä.

Vierailija
60/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 80% suomalaisista on sitä mieltä, että maahan muuttoa on ollut liikaa, joten tottakai tällä on. Outoa ettei muut puolueet aja tätä asiaa.

Persuja on liikaa. Kolme niistä puukotti syyttömiä viime kesänä Oulussa. Kaksi niistä on ajanut tahallaan ihmisten päälle. Yksi ammuskelee kadulla. 

Persut pitäis panna kaikki laitokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän