Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole persuja mutta vastustavat massamaahanmuuttoa?
Sekä haluavat että isl.terrorismia ryhdytään vakavasti ennaltaehkäisemään?
Aloitus tod.näk. poistetaan nopeasti, joten voit laittaa vain peukku ylös mikäli vastaat myöntävästi kysymyksiin etkä ole persu.
Kommentit (139)
Kunpa ihmiset uskaltaisivat avata ne silmät oikeasti ja myös pitää ne auki
Äänestän demareita kuten vanhempani ja vastustan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että melkein kaikki itse tykönään vastustavat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.
Sitten he eivät vastusta, vaan ovat hyödyllisiä id.iootteja.
Vierailija kirjoitti:
Unkari ennaltaehkäisee järkevästi
Ja varsinkin PUOLA.🤩
Vastustan kehitysmaista otettuja muuttajia, ja silti persut tulevat vaalikoneessa viimeiseksi vaihtoehdoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.
Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo?
Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.
Itse päätät mikä on sinulle tärkeää ja mikä puolue ajaa parhaiten sinun etujasi. Kunhan äänestät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unkari ennaltaehkäisee järkevästi
Vai Puola?
Molemmat. Tolkun ja järjen maita kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Demareita olen useimmiten äänestänyt.
Tanskassa vaikuttaa demareillakin olevan järkevä politiikka.
Tanskan demarit taitavat nykyisin olla persumpia kuin Suomen persut.
En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kaksi viimeistä vuotta olleet ennätyssuuria tämän asian suhteen
Ukrainan sota
No heidän tuloaan en kyllä vastusta, sen sijaan Euroopan ulkopuolelta tulevien muslimimiesten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että melkein kaikki itse tykönään vastustavat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.
Ja sitten äänestävät kerta toisensa jälkeen "kansan"edustajia, jotka eivät uskalla tehdä asialle mitään.
Naapurimaissa ihan järkipuolueet vastustaa sitä. Miksi Suomessa vain tää yksi?!?
Meitä on enemmän kuin nämä vihervassariöyhöttäjät tajuavatkaan. He katsovat vain että persujen kannatus on laskenut ja juhlivat sitä, mutteivät tajua että lisäksi on valtava osa kansaa, jotka eivät heitä äänestäisi ikinä juuri ym. syystä.
Mitäpä sillä on väliä vaikka olisivat kun ovat kuitenkin hiljaa asiasta?
Olen massamaa han muuttoa vastustava vihervassari. Olen aina vastustanut, mutta ketään ei ole kiinnostanut kysyä, koska olkiukkojen viljely on hauskempaa.
Ei mua hävetä sanoa äänestäväni persuja. Teen sen juurikin maahanmuuttosyistä koska muita puolueita ei se asia kiinnosta.
Enkä sitä paitsi edes ole millään kohtaa demareiden äänestäjäkuntaa muutenkaan, sillä ne eivät ole koskaan ajaneet mun kaltaisten suomalaisten etua.
Nykyään kannatan väestönvaihtoa, ja persut olivat viimeisin puolue, jota äänestin sen 20 vuoden aikana, kun vielä äänestin. Tämä palsta sai minut vakuutettua, että Suomi tarvitsee uusia geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.
Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo?
Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.
Ennen äänestin persuja - enää en voi. Köyhien ja eläkeläisten riisto on aivan järkyttävää, lisäksi keksivät yhä uusia veroja milloin mistäkin.
Mutta ilmapiiri tässä maassa on kuitenkin paljon parempi nyt, kuin Marinin hallituksen aikana, jolloin meno tuntui aivan mielivaltaiselta ja kaikilla tavoin koin eläväni elämäni kauheinta aikaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on enemmän kuin nämä vihervassariöyhöttäjät tajuavatkaan. He katsovat vain että persujen kannatus on laskenut ja juhlivat sitä, mutteivät tajua että lisäksi on valtava osa kansaa, jotka eivät heitä äänestäisi ikinä juuri ym. syystä.
Justiinsa. Kannatan tietynlaista sosiaalidemokratiaa ja olen lähempänä linkolaisuutta. Persut, kepu ja kokoomus edustavat minulle luonnon tuhoamista. Äänestän siis vähiten surkeaa vaihtoehtoa, kun sopivaa ei ole. Susien ammuskelua ja metsien ja vesistöjen tuhoamista en hyväksy, mutta en hyväksy myöskään kelatuilla eläviä maahmuuttajia.
Ukrainan sota