Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole persuja mutta vastustavat massamaahanmuuttoa?

Vierailija
03.03.2025 |

Sekä haluavat että isl.terrorismia ryhdytään vakavasti ennaltaehkäisemään?

Aloitus tod.näk. poistetaan nopeasti, joten voit laittaa vain peukku ylös mikäli vastaat myöntävästi kysymyksiin etkä ole persu.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kaksi viimeistä vuotta olleet ennätyssuuria tämän asian suhteen

Ukrainan sota 

Vierailija
22/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset uskaltaisivat avata ne silmät oikeasti ja myös pitää ne auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän demareita kuten vanhempani ja vastustan. 

Vierailija
24/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että melkein kaikki itse tykönään vastustavat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Sitten he eivät vastusta, vaan ovat hyödyllisiä id.iootteja. 

Vierailija
25/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkari ennaltaehkäisee järkevästi

Ja varsinkin PUOLA.🤩

Vierailija
26/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kehitysmaista otettuja muuttajia, ja silti persut tulevat vaalikoneessa viimeiseksi vaihtoehdoksi

Vierailija
27/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.

Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo? 

Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.

Itse päätät mikä on sinulle tärkeää ja mikä puolue ajaa parhaiten sinun etujasi. Kunhan äänestät!

Vierailija
28/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unkari ennaltaehkäisee järkevästi

Vai Puola?

Molemmat. Tolkun ja järjen maita kumpikin.

Vierailija
29/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Demareita olen useimmiten äänestänyt.

Tanskassa vaikuttaa demareillakin olevan järkevä politiikka.

Tanskan demarit taitavat nykyisin olla persumpia kuin Suomen persut.

Vierailija
30/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persu, mutta joudun äänestämään sitä mm muuton takia. En vastusta mm itsessään, mutta sen yhden järkyttävän naisia alistavan uskonnon osalta täysin. Oon feministi ja varmaan monessa vasemmalla, paitsi  tässä asiassa. 

Vierailija
31/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kaksi viimeistä vuotta olleet ennätyssuuria tämän asian suhteen

Ukrainan sota 

No heidän tuloaan en kyllä vastusta, sen sijaan Euroopan ulkopuolelta tulevien muslimimiesten kyllä.

Vierailija
32/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että melkein kaikki itse tykönään vastustavat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Ja sitten äänestävät kerta toisensa jälkeen "kansan"edustajia, jotka eivät uskalla tehdä asialle mitään.

Vierailija
33/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurimaissa ihan järkipuolueet vastustaa sitä. Miksi Suomessa vain tää yksi?!?

Vierailija
34/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on enemmän kuin nämä vihervassariöyhöttäjät tajuavatkaan. He katsovat vain että persujen kannatus on laskenut ja juhlivat sitä, mutteivät tajua että lisäksi on valtava osa kansaa, jotka eivät heitä äänestäisi ikinä juuri ym. syystä.

Vierailija
35/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sillä on väliä vaikka olisivat kun ovat kuitenkin hiljaa asiasta?

Vierailija
36/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen massamaa han muuttoa vastustava vihervassari. Olen aina vastustanut, mutta ketään ei ole kiinnostanut kysyä, koska olkiukkojen viljely on hauskempaa.

Vierailija
37/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua hävetä sanoa äänestäväni persuja. Teen sen juurikin maahanmuuttosyistä koska muita puolueita ei se asia kiinnosta.

Enkä sitä paitsi edes ole millään kohtaa demareiden äänestäjäkuntaa muutenkaan, sillä ne eivät ole koskaan ajaneet mun kaltaisten suomalaisten etua.

Vierailija
38/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kannatan väestönvaihtoa, ja persut olivat viimeisin puolue, jota äänestin sen 20 vuoden aikana, kun vielä äänestin. Tämä palsta sai minut vakuutettua, että Suomi tarvitsee uusia geenejä.

Vierailija
39/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Äänestän yleensä oikean laidan kokoomuslaista.

Vaikee päättää mitä äänestäis ny ku saa äänestää. Porukat sanoi et kokoomukseen ei mun liksa riitä. SDP ja muu vasemmisto on mulle no no. Mikä persuissa on niin huonoo? 

Ma muista haluaisin eroon, ne ei vaan sovi tänne ja toi paisunu huumeongelmaki on kyl niiden syytä.

Ennen äänestin persuja - enää en voi. Köyhien ja eläkeläisten riisto on aivan järkyttävää, lisäksi keksivät yhä uusia veroja milloin mistäkin.

Mutta ilmapiiri tässä maassa on kuitenkin paljon parempi nyt, kuin Marinin hallituksen aikana, jolloin meno tuntui aivan mielivaltaiselta ja kaikilla tavoin koin eläväni elämäni kauheinta aikaa silloin.

Vierailija
40/139 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on enemmän kuin nämä vihervassariöyhöttäjät tajuavatkaan. He katsovat vain että persujen kannatus on laskenut ja juhlivat sitä, mutteivät tajua että lisäksi on valtava osa kansaa, jotka eivät heitä äänestäisi ikinä juuri ym. syystä.

Justiinsa. Kannatan tietynlaista sosiaalidemokratiaa ja olen lähempänä linkolaisuutta. Persut, kepu ja kokoomus edustavat minulle luonnon tuhoamista. Äänestän siis vähiten surkeaa vaihtoehtoa, kun sopivaa ei ole. Susien ammuskelua ja metsien ja vesistöjen tuhoamista en hyväksy, mutta en hyväksy myöskään kelatuilla eläviä maahmuuttajia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä