Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon mutta en saa! Olen jo 2 vuotta hakenut halvempaa..
Yli 500 asuntoon hakenut ja vain 2 kertaa tullut kutsu asuntonäyttöön..
Nykyisen asunnon vuokra (920€/kk + vesi) on muka Kelan mielestä liian kallis vaikka ei se ole!
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (104)
Laitoin kämpän vuokralle op kautta sanoin luottotiedot tarkastettava ja ei kelan paska loisia.nyt joku perus duunari vuokrasi.
Pitääkö hakea myös halvempaa naista, onko tässäkin joku sääntely?
Mulle valitettiin liian isosta asunnosta (kaksio). Se on kuitenkin satasen halvempi kuin alueella vapaana olevat yksiöt. Mitä se koko kenellekään kuuluu!
Kihniöstä löytyy puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Otatko? Ja paljon palkka?
Vierailija kirjoitti:
Ei se mihinkään pakota. Maksa erotus itse.
Ei ole varaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti katsonut vain suuremmista kaupungeista. Muuta pienemmälle paikkakunnalle kun selvästikään sinulla ei ole edes työtä esteenä muutolle?
Olen katsonut asuntoja vain Helsingin kantakaupungista, en halua muuttaa mihinkään maalle
Ap
Tosi helppo yhtälö, haluat asia suomen kalleimmassa paikassa, et halua itse maksaa mistään mitään etkä halua edes töitä tehdä. Miksi mielestäsi ansaitset elätyksen meiltä veronmaksajilta?
Haluasin kyllä itse maksaa mutta en saa töitä!
Ap
Maksa erotus itse tai mielummin koko vuokra, niin kukaan ei pakota muuttamaan, vaan voit asua missä vaan ja kuinka kalliisti huvittaa.
Liian selkeä trolli on huono trolli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pakkotilanne koska minulla ei ole varaa ruokaan sitten!
Voiko valtio tosiaan jättää heitteille noin?
Joudunko varastamaan ruokaa?
Ap
Miksi sanot, ettei asuntosi ole liian kallis, jos Kela sanoo sen olevan liian kallis? Niin, ja et kai sinä sentään yksin asu noin kalliissa? Etkö voi jakaa asuinkumppanisi kanssa vuokraa? Yhdellehän tuon hintainen on tosiaan liian kallis, ymmärrät sen toki itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pakkotilanne koska minulla ei ole varaa ruokaan sitten!
Voiko valtio tosiaan jättää heitteille noin?
Joudunko varastamaan ruokaa?
Ap
Et joudu. Luonnollinen poistuma rasittamasta muita. Älä juo vettä, niin käy nopeammin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti katsonut vain suuremmista kaupungeista. Muuta pienemmälle paikkakunnalle kun selvästikään sinulla ei ole edes työtä esteenä muutolle?
Olen katsonut asuntoja vain Helsingin kantakaupungista, en halua muuttaa mihinkään maalle
Ap
Tosi helppo yhtälö, haluat asia suomen kalleimmassa paikassa, et halua itse maksaa mistään mitään etkä halua edes töitä tehdä. Miksi mielestäsi ansaitset elätyksen meiltä veronmaksajilta?
Haluasin kyllä itse maksaa mutta en saa töitä!
Ap
Peppureikä myyntiin ja suihinottolla tienaat myös. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Se ei ole vaihtoehto. En halua töihin, pärjäsin hyvin tuilla ennen tätä hallitusta.
Ap
Miten niin töihin meno ei ole vaihtoehto? Ei syyksi riitä, ettet halua. Tekeväthän muutkin töitä, vaikkei välttämättä aina niin ruusuista. Moni asia on muuttunut tämän hallituksen myötä; nyt täällä toimitaan tämän hallituksen saneluilla, vaikka se ei miellyttäisikään.
450 - 600 € kk pieniä kaksioita löytyy paikkakunnasta riippuen