Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei naisenakaan ollut vessaroskista ennen kuin tyttäret tuli teini-ikään. Käytän kestositeitä ja kuukuppia, enkä ylipäätään pidä kertakäyttötuotteista (vältän aina kun voin), keittiöön matkaa alle 10 metriä jossa voi lajitellakin paremmin. Oli kieltämättä hieman outoa hankkia vessaan roskis silloin muutama vuosi sitten, joten ymmärrän jos sinkkumiehelle ei sellainen tule edes mieleen.
Sulla jäi kertomatta miten teini-ikä vaikutti roskiksen hankkimiseen.
1. Menkat
2. Ihonhoito murrosiän alkaessa
Ei teini heti alkuun tiedä kaikkea mikä hygieniahuollossa muuttuu puberteetin myötä. Siksi kaikki vaihtoehdot eikä vain se mikä itselle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun eivät tarvii siteitä tai tampooneita
Vuokkoset on tästä kanssasi eri mieltä. Mutta eivät ole tänä päivänäkään selittäneet miten miesten kuuluisi käyttää heidän tuotteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän voisi olla fiksu ja varata sille menkkarätilleen pienen pussin/pussukan, jonka voi sitten sujauttaa käsilaukkuunsa tai takkinsa taskuun ihan tyylikkäästi, eikä jättää haisemaan kyläpaikan roskikseen.
Sitä voisi olla fiksu ja varata roskiksen vessaan, jonka tyhjentää vierailijoiden lähdettyä, ettei veristä sidettä tarvi kantaa taskussa
Koti on meidän ja me päätetään, mitä missäkin on. Roskis vessassa on meille turha, joten sellaista ei sinne tule. Piste.
Vierailijoiden huomioinen on teille vierasta.
Kyllä huomioidaan muuten, mutta menkka-asiansa saavat hoitaa kyllä ihan itse. Niin minäkin olen aina tehnyt eikä se ole edes hankalaa, kun varautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän voisi olla fiksu ja varata sille menkkarätilleen pienen pussin/pussukan, jonka voi sitten sujauttaa käsilaukkuunsa tai takkinsa taskuun ihan tyylikkäästi, eikä jättää haisemaan kyläpaikan roskikseen.
Sitä voisi olla fiksu ja varata roskiksen vessaan, jonka tyhjentää vierailijoiden lähdettyä, ettei veristä sidettä tarvi kantaa taskussa
Koti on meidän ja me päätetään, mitä missäkin on. Roskis vessassa on meille turha, joten sellaista ei sinne tule. Piste.
Vierailijoiden huomioinen on teille vierasta.
Roskisten ripottelu eri paikkoihin on vieraiden huomioimista???
On sanonta, että talo elää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan. Tarkoittaa, että talo on talonväen koti, vieraat on vain käymässä.
Ei ole yhtään liikaa vaadittu, että ne menkkarätit viedään pois eikä jätetä toisten kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Pesään ja keittiön roskiin.
Takka ei ole mikään jätteenkäsittely laitos. Siellä ei saa muuta kuin puuta polttaa.
Kyläpaikkaan ei jätellä mitään haisevia vaippoja vaan pakataan ne kassiin ja viedään mennessään jonnekkin roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?
Mietipä kun se naisvieras laittaa sen siteensä roskikseen, jossa ei ole mitään. Eikä ole tulossakaan. Se mies löytää sen roskan joskus aikojen päästä. Kumpi se nyt on hävettävämpää? Itse veisin mielummin keittiön roskikseen.
Voi jeesus että teillä ä m m i l l ä on murheet ja huolet :D
Epähygieenistä jos ei ole vessassa erillistä roskista, siellä kuuluu olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?
En minä ainakaan mihen roskikseen niitä siteitä laittaisi -pengottavaksi. Ota muovipussi ja vie roskikseen kun tulee tarpeeksi materiaalia. Kasvopapereita ei saa laittaa vessanpönttöön.
Pengottavaksi? Minkälaisia miehiä oikein tapailet
Kertoo enemmän akasta kuin sen tapaamista ukoista, kerran tuollaisten tonkijoiden kanssa tykkää pyöriä. En yllättyisi vaikka tällä pikkarit kastuu pelkästä ajatuksesta, että ukko tonkii ja maistelee sen käytettyjä pillurättejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkoset on tästä kanssasi eri mieltä. Mutta eivät ole tänä päivänäkään selittäneet miten miesten kuuluisi käyttää heidän tuotteitaan.
Oli muuten cittarin alekori täynnä miesten kuukautisrättejä... Vuokkosia ostan kyllä, mutta edes periaatteesta en osta "miehille" tehtyjä kuukautissuojia.
Ps. Ei ole roskista vessassa. Vien keittiön roskikseen roskat. Näin olen toiminut aina.
Minulla on kolme tytärtä enkä osaa kuvitella,että jokainen meistä kiikuttaisi menkkasiteitään/tamponejaan keittön roskikseen. Saati meikkausjätettä kuten vanupuikkoja ja vanulappuja. Lisäksi kun kyse on teinistä,ne vanupuikot jäisi siihen lavuaarin reunalle. Kyllä vessan roskis on ehdoton.
Kerran olin kylässä kaverilla eikä löytynyt wc:stä roskista kun vaihdoin tamppooniin,kiva oli se tamppooni kädessä huudella kaverille ja hänen miehelleen "HEI MIHIN PISTÄN TÄN TAMPPOONIN?!"
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenistä jos ei ole vessassa erillistä roskista, siellä kuuluu olla.
Siellä ei kuulu olla mitään, mikä on talonväelle turhaa. Haiseva menkkarättiroskis se vasta epähygieeninen on. Vie rättis itse pois!
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin kylässä kaverilla eikä löytynyt wc:stä roskista kun vaihdoin tamppooniin,kiva oli se tamppooni kädessä huudella kaverille ja hänen miehelleen "HEI MIHIN PISTÄN TÄN TAMPPOONIN?!"
Etkö tiennyt että sulla on tamponi sisälläsi, vai mikset varautunut asiaan ennalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiennyt että sulla on tamponi sisälläsi, vai mikset varautunut asiaan ennalta?
Ai ottamalla roskiksen kotoa mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme tytärtä enkä osaa kuvitella,että jokainen meistä kiikuttaisi menkkasiteitään/tamponejaan keittön roskikseen. Saati meikkausjätettä kuten vanupuikkoja ja vanulappuja. Lisäksi kun kyse on teinistä,ne vanupuikot jäisi siihen lavuaarin reunalle. Kyllä vessan roskis on ehdoton.
Miksi boldaat koko tekstisi? Näyttää hölmöltä.
Jos teillä on roskis vessassa tarpeellinen, niin kaikilla ei ole. Minulta ei tule mitään "meikkausjätettä" - mihin meikatessa tarvitaan vanulappuja ja vanupuikkoja??? En käytä sellaisia ikinä meikatessa.
Jotkin tamppoonit ja siteet kyllä käärittynä muualle roskiin kun äkkiä alkavat haista ja kiusallisia jos vieraat käy.
Vierailija kirjoitti:
Koirankakkapussit on hyviä tällaiseen. Sopivan pieniä.