Säälittää, kun kukaan ei käy oikeissa kukkakaupoissa enää. Minä vuonna Sinä kävit viimeksi?
Ne harvat jotka ostavat kukkia, ostavat kukkansa hypermarketeista minihinnalla.
Kommentit (716)
Tulee niissä käytyä, mutta ei ovat vähän hankalissa paikoissa täällä.
Tilasin mutsille ystävänpäiväkukat eilen toiselle puolelle Suomea.
Olen huomannut saman. Vielä 1980-luvulla kukkakauppoja oli siellä täällä. Nyt ovat pääosin menneet nurin, kun asiakkaat siirtyneet Alepaan, Prismaan tmv.
vihreä siirtymä vie pienen palkan. kukat ovat niitä, joissa itse joudun säästämään (ja monessa muussakin asiassa)
Marketista saa edullisemmin. Tottahan toki kävisin kukkakaupassa jos siellä hinnat olisivat markettien tasoa.
Kukkakaupoissa on niin järjettömän kalliita kukkia ja ainakin paikallisessa kovin nuupahtaneen oloisia. Johtuisiko siitä, että ei käy asiakkaita ja samat kukat nuokkuvat siellä päivästä toiseen.
Säälittäähän se, nimittäin suomen hinnat vähän joka asiassa. Pakko valita sitä halvempaa, ja hypermarketista saa kukat muitten ostosten ohella.
Ostin alkuvuodesta hautajaisiin ruusun oikeasta kukkakaupasta. Ei marketeissa ole sellaisia pitkiä ruusuja.
En usko että olen koskaan ostanut kukkaa kukkakaupasta. Olen 41 kuitenkin.
Erään marketin yhteydessä on kukkakauppa. Marketti on laittanut oman kukkatarjontansa ihan siihen lähelle, mua harmittaa kukkakauppiaan puolesta.
Työasioilla melkein kerran viikossa, ja samaa yhdessä harmitellaan kauppiaan/puutarhurin kanssa.
Kävin vähän ennen joulua ostamassa joulu kukkia.
Monet osti eilen Prismasta ystävänpäivän kukat. Ne on niin paljon edullisempia kuin kukkakaupasta.
Kannatan oikeaa kukkakauppaa, ostan suurimmaksi osaksi sieltä.
Niin, mieti vähän....atzalea marketissa 7.90
Kukkakaupassa 15.00, mikä siinä kukkakaupan atzaleassa on erilaista?
Mitä? Mä käyn joka perjantai ostamassa uusia tuorekukkia kotiin viikonlopuksi. En tosiaan halua mitään persoonattomia marketin peruskimppuja. On meitä muitakin paljon jotka ostaa säännöllisesti kukkia kukkakaupoista, ei ne kaupat muuten olisi pystyssä.
Kaksi päivää sitten