Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Yksinkertaisesti: pikkuroskikset on tarkoitettu ensisijaisesti kuukautissuojien välivarastointiin. Koska vakituisia naisyökylälijöitä ei ole, niin sitä ei myös tarvita. Ja jos olisikin, niin he olisivat vähintään menopaussissa. Muu jäte löytää luontevasti paikan toisaalta.
Jyskistä saa kelvollisen 6 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Pesukoneen päällä olevaan ämpäriin.
Kun akka tuli taloon, niin ihmettelin ensimmäisenä, että mitä helvettiä tänne vessaan on roskis roudattu.
Miksi miehet eivät käytä käsilaukkua?
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku treffidaami ollut joskus kakannut vessapaperiin, ja käärinyt pökäleen käsilaukkuunsa. Ettei miekkonen kuule veden plumpsahdusta, ja tajua että daami kävi kakalla.
#käsikakka
No minäpä kerron kuvottavan asian:
Deittailin jonkun aikaa miestä, jolla oli teini-ikäinen tytär. Kerran tyttö sitten oli ollut isänsä luona ja minäkin menin sinne, tyttö oli jo lähtenyt äidilleen. Mies sitten minulle kertoi, että tyttö oli viettänyt pitkän aikaa vessassa ja hän oli ihmetellyt miksi. Sitten vessasta oli kuulunut rapinaa ja kun tytär oli lähtenyt, hän OLI TUTKINUT VESSAN ROSKIKSEN ja siellä oli ollut käytetty kuukautissuoja. Hän siis kertoi minulle tällaista asiaa avoimesti ja ihmetteli veristä sidettä.
Nuorena mulla oli päässäni ihme skitsoilua, että mitä jos muita kiinnostaa vessan rapinat tai roskiksen sisältö, a kuljetin aina mukanani kaikki roskat taskussa pois, sitten tulin järkiini ja tajusin ylireagoivani, kunnes sitten nyt nelikymppisenä tajusin, että tuollaisia ihmisiä todella on.
Tyypistä ilmeni muutakin outoa, joten tapailu päättyi. Tytärtä kyllä säälin, mutta se ei liity tähän keskusteluun.
Ei mulla ole ikinä ollut roskista vessassa, vien roskat suoraan keittiön roskikseen. N. 65v.
No mulla ei naisenakaan ollut vessaroskista ennen kuin tyttäret tuli teini-ikään. Käytän kestositeitä ja kuukuppia, enkä ylipäätään pidä kertakäyttötuotteista (vältän aina kun voin), keittiöön matkaa alle 10 metriä jossa voi lajitellakin paremmin. Oli kieltämättä hieman outoa hankkia vessaan roskis silloin muutama vuosi sitten, joten ymmärrän jos sinkkumiehelle ei sellainen tule edes mieleen.
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei naisenakaan ollut vessaroskista ennen kuin tyttäret tuli teini-ikään. Käytän kestositeitä ja kuukuppia, enkä ylipäätään pidä kertakäyttötuotteista (vältän aina kun voin), keittiöön matkaa alle 10 metriä jossa voi lajitellakin paremmin. Oli kieltämättä hieman outoa hankkia vessaan roskis silloin muutama vuosi sitten, joten ymmärrän jos sinkkumiehelle ei sellainen tule edes mieleen.
Sulla jäi kertomatta miten teini-ikä vaikutti roskiksen hankkimiseen.
Miksi naisilla ei ole wc-paperirullaa makuuhuoneessa?
En kärsi miesmenkoista niin ei ole ollut tarvetta moiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Keittiöön roskapussiin.
On minulla ainakin. Aloitus taas mammapalstan aivotonta miehet sitä ja miehet tätä -rääyntää.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiltä varmaan tule sitä hygieniaroskaa niin paljon/päivittäin, meillä ainakin se täyttyy mun siteistä, tamponeista, pumpulilapuista ja -puikoista.
Mihin reikään mies tunkee tamppoonin?
Minä kierrätän kaiken mahdollisen. Käytän kuukuppia menkkasuojana ja käsisuihku korvaa paperin kotona. Nenäliinat vien biojätteen sekaan.
Silti on vessassa roskis, koska tuleehan sitä hammaslankaimia, hiuksia harjasta ja lattiakaivon ritilältä. Vieraat saattaa tarvita muuhunkin.
Minulla käy vieraita ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Ei todellakaan kannata heitä varten hankkia roskista vessaan, liikaa vaivannäköä saavutettuun hyötyyn nähden. Muuten kyllä huomioin vieraitani, mutta tämä menisi liiallisuuksiin.
Jos olen vieraana jossakin, en todellakaan jätä verisiä siteitäni vessan roskikseen haisemaan. En todellakaan kehtaisi ja nykyään on myös kaikenlaisia pervoja osa ihmisistä että en edes haluaisi.
Vierailijoiden huomioinen on teille vierasta.