Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?

Vierailija
02.03.2025 |

Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.

Kommentit (588)

Vierailija
61/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voisi olla fiksu ja varata sille menkkarätilleen pienen pussin/pussukan, jonka voi sitten sujauttaa käsilaukkuunsa tai takkinsa taskuun ihan tyylikkäästi, eikä jättää haisemaan kyläpaikan roskikseen. 

Sitä voisi olla fiksu ja varata roskiksen vessaan, jonka tyhjentää vierailijoiden lähdettyä, ettei veristä sidettä tarvi kantaa taskussa

Koti on meidän ja me päätetään, mitä missäkin on. Roskis vessassa on meille turha, joten sellaista ei sinne tule. Piste. 

Vierailijoiden huomioinen on teille vierasta.

Vierailija
62/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: pikkuroskikset on tarkoitettu ensisijaisesti kuukautissuojien välivarastointiin. Koska vakituisia naisyökylälijöitä ei ole, niin sitä ei myös tarvita. Ja jos olisikin, niin he olisivat vähintään menopaussissa. Muu jäte löytää luontevasti paikan toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä saa kelvollisen 6 eurolla.

Vierailija
64/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?

Pesukoneen päällä olevaan ämpäriin.

Vierailija
65/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun akka tuli taloon, niin ihmettelin ensimmäisenä, että mitä helvettiä tänne vessaan on roskis roudattu.

Vierailija
66/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia se leipä elättää.

Vierailija
67/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät käytä käsilaukkua?

Vierailija
68/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku treffidaami ollut joskus kakannut vessapaperiin, ja käärinyt pökäleen käsilaukkuunsa. Ettei miekkonen kuule veden plumpsahdusta, ja tajua että daami kävi kakalla.

#käsikakka

Vierailija
69/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron kuvottavan asian:

Deittailin jonkun aikaa miestä, jolla oli teini-ikäinen tytär. Kerran tyttö sitten oli ollut isänsä luona ja minäkin menin sinne, tyttö oli jo lähtenyt äidilleen. Mies sitten minulle kertoi, että tyttö oli viettänyt pitkän aikaa vessassa ja hän oli ihmetellyt miksi. Sitten vessasta oli kuulunut rapinaa ja kun tytär oli lähtenyt, hän OLI TUTKINUT VESSAN ROSKIKSEN ja siellä oli ollut käytetty kuukautissuoja. Hän siis kertoi minulle tällaista asiaa avoimesti ja ihmetteli veristä sidettä.

Nuorena mulla oli päässäni ihme skitsoilua, että mitä jos muita kiinnostaa vessan rapinat tai roskiksen sisältö, a kuljetin aina mukanani kaikki roskat taskussa pois, sitten tulin järkiini ja tajusin ylireagoivani, kunnes sitten nyt nelikymppisenä tajusin, että tuollaisia ihmisiä todella on.

Tyypistä ilmeni muutakin outoa, joten tapailu päättyi. Tytärtä kyllä säälin, mutta se ei liity tähän keskusteluun.

Vierailija
70/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ikinä ollut roskista vessassa, vien roskat suoraan keittiön roskikseen. N. 65v.

Vierailija
71/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei naisenakaan ollut vessaroskista ennen kuin tyttäret tuli teini-ikään. Käytän kestositeitä ja kuukuppia, enkä ylipäätään pidä kertakäyttötuotteista (vältän aina kun voin), keittiöön matkaa alle 10 metriä jossa voi lajitellakin paremmin. Oli kieltämättä hieman outoa hankkia vessaan roskis silloin muutama vuosi sitten, joten ymmärrän jos sinkkumiehelle ei sellainen tule edes mieleen.

Vierailija
72/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei naisenakaan ollut vessaroskista ennen kuin tyttäret tuli teini-ikään. Käytän kestositeitä ja kuukuppia, enkä ylipäätään pidä kertakäyttötuotteista (vältän aina kun voin), keittiöön matkaa alle 10 metriä jossa voi lajitellakin paremmin. Oli kieltämättä hieman outoa hankkia vessaan roskis silloin muutama vuosi sitten, joten ymmärrän jos sinkkumiehelle ei sellainen tule edes mieleen.

Sulla jäi kertomatta miten teini-ikä vaikutti roskiksen hankkimiseen.

Vierailija
73/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla ei ole wc-paperirullaa makuuhuoneessa?

Vierailija
74/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi miesmenkoista niin ei ole ollut tarvetta moiselle.

Vierailija
75/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?

Keittiöön roskapussiin.

Vierailija
76/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ainakin. Aloitus taas mammapalstan aivotonta miehet sitä ja miehet tätä -rääyntää.

Vierailija
77/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiltä varmaan tule sitä hygieniaroskaa niin paljon/päivittäin, meillä ainakin se täyttyy mun siteistä, tamponeista, pumpulilapuista ja -puikoista.

Mihin reikään mies tunkee tamppoonin?

Vierailija
78/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kierrätän kaiken mahdollisen. Käytän kuukuppia menkkasuojana ja käsisuihku korvaa paperin kotona. Nenäliinat vien biojätteen sekaan.

Silti on vessassa roskis, koska tuleehan sitä hammaslankaimia, hiuksia harjasta ja lattiakaivon ritilältä. Vieraat saattaa tarvita muuhunkin.

Vierailija
79/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy vieraita ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Ei todellakaan kannata heitä varten hankkia roskista vessaan, liikaa vaivannäköä saavutettuun hyötyyn nähden. Muuten kyllä huomioin vieraitani, mutta tämä menisi liiallisuuksiin.

Jos olen vieraana jossakin, en todellakaan jätä verisiä siteitäni vessan roskikseen haisemaan. En todellakaan kehtaisi ja nykyään on myös kaikenlaisia pervoja osa ihmisistä että en edes haluaisi. 

Vierailija
80/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimakuset ei mahdu roskikseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi