Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?

Vierailija
02.03.2025 |

Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.

Kommentit (588)

Vierailija
21/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?

Mä laitan suoraan keittiön roskikseen silloin harvoin, kun moista roskaa tulee. 

Vierailija
22/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?

Laittakoot vitturättinsä minne lystää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?

Mietipä kun se naisvieras laittaa sen siteensä roskikseen, jossa ei ole mitään. Eikä ole tulossakaan. Se mies löytää sen roskan joskus aikojen päästä. Kumpi se nyt on hävettävämpää? Itse veisin mielummin keittiön roskikseen.

Vierailija
24/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan mihen roskikseen niitä siteitä laittaisi -pengottavaksi. Ota muovipussi ja vie roskikseen kun tulee tarpeeksi materiaalia. Kasvopapereita ei saa laittaa vessanpönttöön.

Vierailija
25/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?

Ottaa mukaan ja laittaa roskikseen. Ei niitä tarvi sinne vessaan varastoida

Vierailija
26/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aikuinen mies ja tiedän että naiselta tulee verta alapäästään joka kuukausi. Ei tarvitse piilotella, voi viedä ihan häpeilemättä keittiön roskikseen jos haluaa.

Vierailija
27/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekööt kotiinsa. En halua mitään roskista jossa sekaisin verensekaisia siteitä sun muuta ja niitä lajitella sitten.🤢🤮 Hirveä hajukin varmaan!

Vierailija
28/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy laittaa se vessanpönttöön, kun ei roskista löydy vessasta

Vierailija
29/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan heidän oma ongelmansa. Minäkin olen pärjännyt saman asian kanssa oikein hyvin. 

Vierailija
30/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten älkää vaan laittako edes niitä pieniä vähän imukykyisiä lappuja vessaan. Meillä vuokralainen oli laittanut ne pienet laput vessaan ja putki oli tukkeutunut mutkassa, se oli täynnä näitä EI LIUKENEMATTOMIA lappuja. Ihmettelin itsekin mitä ne ovat, mutta ne eivät "liukene" matkalla vaan tukkivat putket.  Se oli hirveä työ raapia ne 10 metrin päästä tarkastuskaivosta.

Vierailija
31/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi mun luokse ei teillä tämän palstan tolloimmilla naisilla ole mitään asiaa, niin moista ongelmaa ei pääse syntymään. 

Vierailija
32/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, ei

Vierailija
33/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä kun se naisvieras laittaa sen siteensä roskikseen, jossa ei ole mitään. Eikä ole tulossakaan. Se mies löytää sen roskan joskus aikojen päästä. Kumpi se nyt on hävettävämpää? Itse veisin mielummin keittiön roskikseen.

Sinä viet mielummin keittiön roskikseen, mutta jotkut heittää mieluummin vessan roskikseen. Kokee kiusalliseksi kuljeskella side/tamppooni kädessä pitkin asuntoa

Vierailija
34/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kusee vessanpönttöön

Vierailija
35/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ne kuuluisat miesten tamponit sitten flush and go-materiaalia. Kumma kun ei naisten tamponeihin saada samaa ominaisuutta aikaiseksi.

Vierailija
36/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä ei ole tarvetta sellaiselle.

Vierailija
37/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka luettelette miksi ette itse tarvitse roskista vessassa, eikö teillä käy ikinä ketään vieraita? Meillä on roskikset vessoissa mm. juuri sen takia, että vieraiden on mahdollista esim jättää käytetyt siteet/tamponit huomaamattomasti roskiin, eikä tarvitse kannella niitä pitkin asuntoa toiseen roskikseen.

Ne onkin sitten tosi huomaamattomia siellä haisemassa, kun siihen roskikseen ei kukaan muu laita mitään. 

Itse en ikinä laittaisi kyläpaikan vessan roskiin verisiä tamponejani tai siteitäni, yök! 

Vierailija
38/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessanpönttöönlaittaja tuo esille oman tyhmyytensä.

Vierailija
39/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä liimaan ne isännän otsaan.

Vierailija
40/588 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykinpesukoneeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi