Ali Jahangiri stand up?
Olen kuullut nyt kerran hänen esityksensä. 2 tuntia pillu/kulli vitsejä. Mietin olenko vain kalkkis vai olisinko oikeutettu hieman korkeatasoisempaan huumoriin? Ja voi siis olla että olin vain väärin odotuksin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ole tuota käynyt katsomassa mutta kuulostaa suomalaiselta stand upilta
Eikä kuulosta, ei ne kaikki ole tommossii
Vitsien kertominen lavalla on taito jonka harva osaa. Ali J kuuluu koomikkojen enemmistöön tässä asiassa.
Aivan täyttä paskaahan se on, kuten useimmat stand upit. Todella harvassa on oivaltavaa huumoria osaavat esiintyjät. Yleensä se on huutamista ja sukupuolielimiä, mutta kai se toimii pikku maistissa oleviin imbesilleihin.
Miksi pelkkää alapäävitsiä? Kuuluuko se jotenkin pakollisena stand upiin?
Kaikilla samaa paskaa, en niille jutuille ole koskaan nauranut.
Olin eilen itsekin Tampereella. Menin ilman odotuksia. Kyllä mua pari kertaa nauratti mutta ne pillu/kulli jutut ei ollut niitä. Mutta kyllähän siellä moni nauroi alusta loppuun että vissiin ne joihinkin uppoaa.
Alapää juttuja ja "kertomuksia" kun Ali on luultu teroksi.
Eikö muuta kerrottavaa sillä ole.
Ali on minusta enemmän sellainen hauska kaveri joka voisi wolt-kuskina piristää päivääni kevyellä läpällä kun tuo kaljani ja pitsani kotiin, ei se nyt mitään showta sentään tarvitsisi...
On se silti hauskempi kuin suurin osa naispuolisista standuppaajista, Ursula Herliinille voisin vähän nauraakkin, mutta kun ei ole vissiin niitä varakkaita Herliinejä niin en viitti, kun persaukisille ei vissiin sovi naureskella, on se kyllä pantavamman näköinen kuin Ali.
Hyvä on yleisön kanssa mutta pelleksi itsensä tekee pelkillä pillu muna jutuilla. Ja yleisönsä kanssa. T: Myös Tampereella ollut.
Jos AJ on yhtä hyvä k-kauppias kuin esiintyjä niin häntäkään ei kauaa naurata oma shownsa.
Vierailija kirjoitti:
Ali on minusta enemmän sellainen hauska kaveri joka voisi wolt-kuskina piristää päivääni kevyellä läpällä kun tuo kaljani ja pitsani kotiin, ei se nyt mitään showta sentään tarvitsisi...
On se silti hauskempi kuin suurin osa naispuolisista standuppaajista, Ursula Herliinille voisin vähän nauraakkin, mutta kun ei ole vissiin niitä varakkaita Herliinejä niin en viitti, kun persaukisille ei vissiin sovi naureskella, on se kyllä pantavamman näköinen kuin Ali.
Piti vielä lisätä, kun unohdin, että onneksi pensa on halpaa
Ali on käynyt reserviupseerikoulun jonne vain harva valitaan.
Ai... no sitten halvat jutut on ok :D
Eikö Ursula ole noita sateenkaarinaisia, tykkää enemmän rypyttää piirakkaa naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Äsh, kyllä siellä kiintiöt on näille viihdemaailman "tähdille" Jonen pippeli Nikula, large mutta löysä Ali jne kunhan leuka louskaa ja kestää viinaa ja muiden kapiaisten hajua niin kyllä sinne oikeistolainen helposti pääsee
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut siellä, mutta muistaakseni standupkomiikka ei sisältynyt oppiaineisiin.
En ole tuota käynyt katsomassa mutta kuulostaa suomalaiselta stand upilta