Miksi yh-äitejä syyllistetään ja arvostellaan aina, mutta ei niitä miehiä, jotka hylkäävät lapsensa?
Kommentit (208)
Miesten asenteissa ja naisvihassa (jotka näkyy tässäkin ketjussa) on se syy miksi naiset tekee mieluummin lapset yksinään kuin miehen kanssa.
Se on tosiaan kummallista. Itse halveksin juurikin vain niitä lapsellisia luuserimiehiä, jotka tapaavat lapsiaan kerran kuussa ja lähinnä tv:tä katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska syyllinen on tietenkin äiti.
Vaikka ukko tuli potkaistua pellolle vetelehtimisen eli vapaamatkustelun ja väkivallan takia.
Näin se vaan menee. Ei voi mitään.
On se vaan niin vaikeata pitää haarat yhdessä tuollaisille miehille. Naiset ovat vain viattomia uhreja.
Tosi vaikea tietää seurusteluvaiheessa että mies pettää 13v myöhemmin.
En tietenkään olisi tehnyt lapsia hänelle tai edes alkanyt tapailemaan.
Vaan kun ei elämästä tiedä etukäteen....
No jos kerran hyvän miehen valinta on muka ylitsepääsemättömän vaikeaa, niin jättää ne kakarat tekemättä. Aika varma tapa estää itseään päätymästä yh-mammaksi 😉
Sori, mun mies oli oikein hyvä valinta 13 vuotta.
Lapset ovat parasta mitä exältä sain, mun nyt jo aikuiset aarteeni! Sain sitten paremman miehenkin ja kuopuksen vielä uudessa liitossani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska syyllinen on tietenkin äiti.
Vaikka ukko tuli potkaistua pellolle vetelehtimisen eli vapaamatkustelun ja väkivallan takia.
Näin se vaan menee. Ei voi mitään.
On se vaan niin vaikeata pitää haarat yhdessä tuollaisille miehille. Naiset ovat vain viattomia uhreja.
Parempi pitää haarat yhdessä kaikenlaisille miehille niin sitten teidän miesten ei tarvitse enää nillittää. Ette te sen enempää pilllua saa vaikka naiset ei chadeille antaisikaan. Nainen on mielummin ilman kuin katkeran nillittäjän kanssa. Mies voi panna reikää kuin reikää mutta naiselle ei riitä pelkkä muna vaan olennaista on kenessä se on kiinni.
Joku tuolla epäili, että olen itse vieraantunut lapsista. Tämä ei pidä paikkaansa, lisäksi en edes ole isä. En ole koskaan laiminlyönyt lapsiani, ja nimenomaan virkavalta ei auta.
Riippuu keneltä kysyy.
Minulle yh-äiti on sankari. Perheensä jättänyt mies luuseri
Miksi naisia, joilla on yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, sanotaan myös yksinhuoltajiksi? Voisiko joku viisas selittää, koska näin tekevät myös naiset. Se yh-sanan stigma on niin voimakas, että sitä on mukava heitellä muille, nostaakseen oman olemattoman itsetuntonsa.
Voisiko johtua tästä?
No kun se ainoa idiootti näissä on se alle 20v joka lähtee sen jännä-miehen matkaan, eikä äitikään ole ilmeisesti osannut mitään opettaa joten vahinko kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Koska yh:us on naisen syy. On ollut arvostelukyvytön kun on ottanut miehen joka lähtee. On ollut kelvoton puoliso kun ei ole saanut pidettyä miestään. Yh:na jakaa itseään kaikille. Yh:t on löyhämoraalisia, alimman tason naisia.
M35
Jokainen puhuu varmasti omista kokemuksistaan käsin, mutta itse en ole koskaan ollut köyhä, joten tuo maailma mitä kuvailet, ja missä sinä olet elänyt, on vieras. Lasteni isä oli väkivaltainen ja varakas. Ei juonut, mutta hakkasi perhettä, ja piinasi meitä kaikkia sukulaisia myöden vainolla. Vainon lopetti poliisi. Psykopaattiset miehet eivät heti alussa kerro, että heissä on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia, joilla on yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, sanotaan myös yksinhuoltajiksi? Voisiko joku viisas selittää, koska näin tekevät myös naiset. Se yh-sanan stigma on niin voimakas, että sitä on mukava heitellä muille, nostaakseen oman olemattoman itsetuntonsa.
Voisiko johtua tästä?
Toimiiko se yhteishuoltajuus jollain? Lapsen isä lopetti näkemästä lasta kuin seinään, luulen että kiinnostus omaan lapseen on monella aika pinnallinen miehillä.
Vierailija kirjoitti:
No kun se ainoa idiootti näissä on se alle 20v joka lähtee sen jännä-miehen matkaan, eikä äitikään ole ilmeisesti osannut mitään opettaa joten vahinko kiertää.
Sä ajattelet, että kaikki yksinhuoltajat on jännämiehen kanssa lisääntyneitä teiniäitejä? Mites 35 v. huippupalkkainen uranainen joka tekee lapsen yksin luovutetuilla sukusoluilla, eikö hän ole yh?
Minulla on yksinhuoltajia haukkuville miehille kysymys, tai oikeastaan toteamus:
ONKO KIVAA OLLA KAIKKIEN INHOAMA LUUSERI.
Vierailija kirjoitti:
Koska yh:us on naisen syy. On ollut arvostelukyvytön kun on ottanut miehen joka lähtee. On ollut kelvoton puoliso kun ei ole saanut pidettyä miestään. Yh:na jakaa itseään kaikille. Yh:t on löyhämoraalisia, alimman tason naisia.
M35
Taisi olla väsyneellä huumorilla kirjoitettu viesti
Olihan?
Suomi tarvitsee lapsia. Joten jos teistä suomalaisista ukoista ei ole siihenKÄÄN, naisten on hoidettava homma.
Haukkukaa toki vielä päälle, oikein keksikää parhaimmat tavat loukata. Vakavasti, suurin osa niistä eronneista iseistäkin, on hyviä vastuullisia vanhempia. Suhteet päättyvät joskus eroon. Palstamiehet eivät näitä ymmärrä.
Kunhan pilkkaavat aikansa kuluksi.
Vierailija kirjoitti:
M35
M35 on mies joka ei saa edes luokittelemaltaan alimman tason naiselta ja siksi levittää katkeruuttaan internetissä. Jos olisi joskus saanut kokea naisen lämpöä niin voisi olla toinen asenne. Ja syy miksei ole saanut johtuu ainoastaan huonosta luonteesta. Onneksi naisilla on sen verran itsesuojeluvaistoa että ilmiselvät redflagit huomataan. M35 on kävelevä punainen lippu ja siksi on jäänyt ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksinhuoltajia haukkuville miehille kysymys, tai oikeastaan toteamus:
Kerro sinä ensin, miltä tuntuu olla happea tuhlaava, muiden selkänahoista iilimadon lailla kuppaava demariharppu, joka kuolisi kersansa kanssa nälkään alta aikayksikön jos kela suljettaisi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä ensin, miltä tuntuu olla happea tuhlaava, muiden selkänahoista iilimadon lailla kuppaava demariharppu, joka kuolisi kersansa kanssa nälkään alta aikayksikön jos kela suljettaisi?!
Hävisit jo argumentoinnin ja voit nyt olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä kuppamista se on kun ex ei maksa mitään. Kela maksaa lapsilisän. Äiti käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko saavasi naisen tuolla asenteella? Joku pubiruusu saattaa vahingossa päätyä kaatokännissä luoksesi mutta siihen se jääkin. Naisystävästä saati vaimosta on turha haaveilla. Taitaa kohtaloksesi jäädä hakea se filppuvaimo, jonka voit opettaa mieleiseksesi. Sen hetken ajaksi kunnes hän saa pysyvän oleskeluluvan ja lähtee luotasi.
Eiköhän se kannata vanhempien yhdessä laskea paras tapa jakaa vapaat. Meillä tasajako olisi syössyt meidät kodittomiksi koska tilanne vain oli sellainen ettei ollut mahdollista jäädä pois töistä.