Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ ikäisenä parisuhteen löytänyt, mistä ja miten löysit kumppanin?

Vierailija
02.03.2025 |

Tässä pari vuotta jo tullut etsittyä huonoin tuloksin niin olisi mukava kuulla niiltä joilla onnistui.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse miestä mihinkään?

Tarvitseminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa. 

Monikaan nainen ei toden totta välttämättä tarvitse miestä mihinkään. Moni silti haluaisi löytää rakkauden. 

Tämähän se. Rakkaus ei ole sama kuin mies. Nainen haluaa rakkautta, sitä on vaikeaa löytää. Jonkun sattumanvaraisen miehen löytäminen sohvalle haisemaan ja olemaan ilkeä taas on maailman helpoin juttu.

Tämä viesti / kommentti nauratti ääneen. Sanotaan nyt suoraan, että tällaisen verbaliikan omaavan naisen kanssa voisin käydä vaikka kahvilla.

Vierailija
82/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsinyt huonolla menestyksellä tarkoittaa tarkkaam ottaen mitä?

Millaisia muutoksia elämässäsi olet tehnyt joiden tarkoituksena on ollut lisätä todennäköisyyttä törmätä kiinnostavaan ihmiseen?

Ei tietenkään mitään muutoksia kun siihen liittyisi epämukavuutta ja ajankulua. Pitäisi ehkä tehdä jopa uhrauksia harrasteiden valinnan suhteen, hui!

Parempi toistaa vanhaa turvallista, johon ei liity riskiä saada ihmissuhdeongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse miestä mihinkään?

Olen muuuttanut mieltäni nyt 40+. Silloin 30+ en tarvinnut miehiä. 

Vierailija
84/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 44 kun tapasin mieheni. Tuli työpaikalle vierailevaksi konsultiksi. Siinä työkaverina jutellessa ihastuttiin toisiimme, alettiin seurustella, ja 2 vuoden päästä tapaamisesta naimisiin. Mies on minua 3 vuotta nuorempi, ja ulkomaalainen (britti).

Vierailija
85/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies vuosien takaa alkoi käydä luonani alkuun ihan kaverina.  Olin silloin 46. Nyt oltu yhdessä neljä vuotta ja aiomme naimisiin!

Pillun perässä alkujaankin, vaikka muuta esittikin. Läpi meni 👌

Vierailija
86/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuosta kotipihalta. 😁

(Asun kerrostalossa, ja griĺlauspaikalla oli tämä mies.)

Vierailija
87/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 44 kun tapasin mieheni. Tuli työpaikalle vierailevaksi konsultiksi. Siinä työkaverina jutellessa ihastuttiin toisiimme, alettiin seurustella, ja 2 vuoden päästä tapaamisesta naimisiin. Mies on minua 3 vuotta nuorempi, ja ulkomaalainen (britti).

Oi 🥰, romanttista. 

Vierailija
88/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljasta tuntuu olevan. Joko kukaan ei halua paljastaa tai sitten näitä on todella vähän.

Ai koko palstan naisten pitäisi ehtiä vastata juuri tähän ketjuun puolen tunnin sisällä sen alottamisesta?

Ravintolasta löydettiin toisemme. Ja tarkennus: ei olla mitään deekuja vaan ihan tavalliset veronmaksajat. Nyt naimisissa oltu jo pari vuotta. Ns. Uusioperhe ollaan. 

Vierailija
89/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kautta löytyi mies, nyt kolme vuotta yhdessä jo! Omat asunnot, mutta paljon vietetään aikaa yhdessä, joskus viikollakin. Meitä yhdistää huumorintaju, samanlainen rakkauden kieli ja yhteiset mielenkiinnon kohteet.

n43 m46 

Vierailija
90/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies löytyi opiskeluympyröistä. En kyllä edes etsinyt muualta.

Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?

Eivät kaikki ole missään tehtaalla töissä. Monilla aloilla jatkuva kouluttautuminen ja oman osaamisen päivittäminen on välttämätöntä. Nelikymppisellähän on ura on just huipussaan. 

En minäkään ole tehtaalla töissä vaan erityisasiantuntijana hommassa jossa itse olin joskus se koulutusten vetäjä. Ei mitään tarvetta lähtä enää opiskelemaan kursseille.

Meinaatko, ettei alasi kehity ja mene eteenpäin? Eikö se ole vähän pitkästyttävää junnata samassa tilanteessa työurasi loppuajan?

Vierailija
91/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miesystäväni

ulkomaan lomamatkalta.  Molemmat olimme yksin matkalla ja eroneita.

Suhde jatkuu edelleem, mutta emme asu yhdesssä.

Vierailija
92/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden kautta. Yhteisessä koulutuksessa.  Nyt ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta.   Molemmilla aikuisia lapsia.

Vierailija
93/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies vuosien takaa alkoi käydä luonani alkuun ihan kaverina.  Olin silloin 46. Nyt oltu yhdessä neljä vuotta ja aiomme naimisiin!

Pillun perässä alkujaankin, vaikka muuta esittikin. Läpi meni 👌

Muhunkin yritettiin tätä temppua. Ei toiminut. Toki, jos kyseinen mies olisi ollut lapseton, sporttinen ja samanikäinen kuin mä, niin mikä ettei. Pitää varoa millaisia miehiä päästää lähelleen, koska niillä on aina toiveissa jokin muu kuin kaveruus.

Vierailija
94/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löytyi.

Vierailija
95/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä löytyi.

Tuossa riskinä se että suhde päättyy riitaisasti mutta jatkatte samassa työpaikassa.

Vierailija
96/105 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 15 vuotta rajana kumpaankin suuntaan, halusin olla avoin mahdollisimman monenlaisille kohtaamisille. Olen aiemmin nuorempana seurustellut itseäni yli 10 vuotta vanhempien kanssa joten tässä ei ole sinänsä mitään uutta. Ikä ei näy miehessä mitenkään, ihan hyvin olisi voinut olla samaa ikäluokkaa. Paremmassa fyysisessä kunnossa kuin oman ikäiseni exä. Joten jos ei meinaa löytyä, niin kokeile vähän venyttää ikärajaa, vaikka 8 vuotta? Se ei ole enää tässä iässä niin iso juttu, vaikka ehkä aiemmin olisi voinut olla.

Kiva olla duunissa kun toinen on jo eläkkeellä?

Sitten kun itse pääsee pois työelämästä , toinen alkaa olla jo aika väsynyt.

Vierailija
97/105 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuosta kotipihalta. 😁

(Asun kerrostalossa, ja griĺlauspaikalla oli tämä mies.)

Yleensä kerrostalojen grillauspaikoilla hengaa sellaisia , no öh ammattimiehen näköisiä kavereita.

Vierailija
98/105 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Miettiikö ihmiset näitä kuvioita yhtään pidemmälle?

Mitäs työuran jälkeen?

Vierailija
99/105 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt, mutta kaverin kautta tuttu mies muuttui "vahingossa" läheiseksi. Hänkään ei etsinyt suhdetta, joten oli sellainen onnellinen vahinko. 

Vierailija
100/105 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa aihetta lisää tänään.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5972350/markkkna-arvonsa-huipulla-hyvat…

Joku ottaa vielä nuo väitteet tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi