40+ ikäisenä parisuhteen löytänyt, mistä ja miten löysit kumppanin?
Tässä pari vuotta jo tullut etsittyä huonoin tuloksin niin olisi mukava kuulla niiltä joilla onnistui.
Kommentit (105)
Kaksi suhdetta on ollut 40+ ikäisenä, molemmat kyllä päättyivät. Eka löytyi töistä ja toinen deittisovelluksesta.
Aika hiljasta tuntuu olevan. Joko kukaan ei halua paljastaa tai sitten näitä on todella vähän.
Eipä oo naista tullut kumppaniksi enää kun 40 alko lähenee. Viimeksi sain naiselta kiinnostuksen kasvamaan 2018 mutta sekin lopahti kun olisi halunnut omia lapsia eikä nähdäkään mun lapsia.
M45
Yhteisestä harrastuksesta, vaikka en edes etsinyt ketään.
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse miestä mihinkään?
Löysin elämäni rakkauden tinderistä kun olin 45. Tai näin mä ajattelin. Kaksi vuotta se kesti kunnes kaatui omaan mahdottomuuteensa. Vaikea taitaa tässä iässä ja näillä kilsoilla ja arjen vaatimuksilla (joita on molemmilla) enää mitään pysyvää rakentaa. Helpompi luovuttaa. Ei siis jäänyt minusta kiinni, jätetyksi tulin.
Itse totesin jo tuon suhteen aikana että jos en onnistu hänen kanssaan, en onnistu kenenkään kanssa. Se siitä sitten.
Jostain bingo-iltamilta voisi löytyä sopiva ikäisellesi.
Tuttu mies löytyi opiskeluympyröistä. En kyllä edes etsinyt muualta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä harrastuksesta, vaikka en edes etsinyt ketään.
Harmi kun itsellä ei ole harrastusta mistä kumppanin voisi edes teoriassa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse miestä mihinkään?
Tarvitseminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa.
Monikaan nainen ei toden totta välttämättä tarvitse miestä mihinkään. Moni silti haluaisi löytää rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Jostain bingo-iltamilta voisi löytyä sopiva ikäisellesi.
Ikinä en oo bingoa pelannu mutta mun 11v lapsi on.
Vierailija kirjoitti:
Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa.
Monikaan nainen ei toden totta välttämättä tarvitse miestä mihinkään. Moni silti haluaisi löytää rakkauden.
Tämähän se. Rakkaus ei ole sama kuin mies. Nainen haluaa rakkautta, sitä on vaikeaa löytää. Jonkun sattumanvaraisen miehen löytäminen sohvalle haisemaan ja olemaan ilkeä taas on maailman helpoin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?
Pieni ala, jossa kaikki tuntevat toisensa. Yliopistolla on tällaistakin menoa.
Itseäni ei baarijuoksut jaksa enää kiinnostaa, niitä tuli aikoinaan nähtyä aivan riittämiin. Kyllä Tinder on ollut omalla kohdallani toimiva. Tiedän kyllä, että se on erittäin ulkonäkökeskeinen, siis että ylipäänsä saa matchejä. Se ei varmaankaan kaikilla siis tietenkään ole se paras keino. Mutta Tinderissä hyvää on, että se on niin tunnettu. Suurin osa lienee siellä, nekin keillä on sitten profiili jossain muualla.
Tinderistä löysin pari vuotta nuoremman miehen. Asutaan yhdessä.
Et taida saada vastauksia koska ei naiset halua miestä enää tuossa iässä ja miehet ei enää 35v jälkeen kelpaa nuoremmille.