40+ ikäisenä parisuhteen löytänyt, mistä ja miten löysit kumppanin?
Tässä pari vuotta jo tullut etsittyä huonoin tuloksin niin olisi mukava kuulla niiltä joilla onnistui.
Kommentit (105)
Mikä lesboinvaasio tänne on tullut. Heterot etsii normaalia miestä, ei naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu mies vuosien takaa alkoi käydä luonani alkuun ihan kaverina. Olin silloin 46. Nyt oltu yhdessä neljä vuotta ja aiomme naimisiin!
Pillun perässä alkujaankin, vaikka muuta esittikin. Läpi meni 👌
Muhunkin yritettiin tätä temppua. Ei toiminut. Toki, jos kyseinen mies olisi ollut lapseton, sporttinen ja samanikäinen kuin mä, niin mikä ettei. Pitää varoa millaisia miehiä päästää lähelleen, koska niillä on aina toiveissa jokin muu kuin kaveruus.
Juuri näin, todella usein alkaa se kysely määritellä mistä on kyse. Varsinkin jos mies on vähänkään ns. reppana, ilmeisesti mikä vaan kelpaa. Kun on nainen.
Itse aloitin uuden harrastuksen ja siellä tapasin nykyisen mieheni. Ja aloitin harrastuksen juuri miehenhakumielessä, vaikka toki sen perusteella, että pidän harrastuksesta ja jatkaisin sitä ilman miestäkin. Parasta onkin nyt se, että nyt on sekä ihana mies että huippu harrastus, jonka innostuksen jakaa jonkin toisen innokkaan kanssa! Plussaa sekin, että miehellä jo aikuiset lapset, joita en itse ole koskaan halunnut eikä hänkään lisää, joten sekään asia ei tuoda mielipide-eroja. Kohta 4v täynnä yhteiseloa ja melkein koko aika asuttu yhdessä.
N44
Perinteitä kunnioittaen ihan baarista. Tai minä en häntä löytänyt vaan ystävättäreni iski hänet minulle.
Uppista.