Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ ikäisenä parisuhteen löytänyt, mistä ja miten löysit kumppanin?

Vierailija
02.03.2025 |

Tässä pari vuotta jo tullut etsittyä huonoin tuloksin niin olisi mukava kuulla niiltä joilla onnistui.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?

Mä opiskelin toisen ammatin 49-52v. Eläkkeeseen on pitkä aika. On sulla oudot ajatukset.

Vierailija
62/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eläkkeellä pitäisi olla raihnainen? Itse aion olla vetreä ja nauttia elämästä kuten jo eläkkeelle päässeet sukulaiseni.

Ei pidä mutta jotkut ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri oli, tapasimme samaan harrastuskertaan kutsuttuna.

Vierailija
64/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löysin miehen 👍

Vierailija
65/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisestä harrastuksesta, vaikka en edes etsinyt ketään.

Tämähän se yleensä on. Silloin kun ei etsi ketään tai on varattu niin niitä löytyisi vaikka kuinka, mutta sitten kun haku päällä niin et löydä kirveelläkään. Jospa se "haku" näkyy kehonkielestä ja näyttää epätoivoiselta.

Allekirjoitan tuon. Nuorempana joskus ysärillä liikkeellä haku päällä ja silloin olin aika lailla näkymätön mies. Silloinen suhde löytyi vasta kun lakkasin etsimästä ja keskityin nauttimaan tapahtumista joihin osallistuin ilman seuranhakutavoitetta.

Nyt olen taas avoin uusille tuttavuuksille mutta en etsi aktiivisesti seuraa. Eli jos joku haluaa pokata mut tanssilattialta niin mielelläni tutustun lähemmin. Näin kävi viimeksi. Kun tavoitteena illalle on tanssiminen niin kaikki siihen päälle on plussaa. Eilen Juzan valitsema musiikki oli erittäin jees ja väki hyväntuulista.

Vanhanaikaisena en ole yhden yön seurasta kiinnostunut vaan mahdolliset jatkot tapahtuvat pidemmän kaavan kautta.

M59+

Vierailija
66/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?

Mä opiskelin toisen ammatin 49-52v. Eläkkeeseen on pitkä aika. On sulla oudot ajatukset.

Mulla meni oman ammatin opiskeluun yhteensä melkein 30 vuotta. Miksi lähtisin enää opiskelemaan uutta?

Vierailija
67/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista löysin miehen 👍

Kerrotko tarkemmin missä baari on/oli?

Täällä ei käy baareissa kuin parikymppiset ja hekin nykyään niin harvoin että alkaa olla kaikki paikat konkassa.

Vierailija
68/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni oman ammatin opiskeluun yhteensä melkein 30 vuotta. Miksi lähtisin enää opiskelemaan uutta?

Älä ihmeessä lähdekään enää mitään lukemaan, sinulla leikkaa ilmeisen hitaasti. Joillakin ihmisillä nyt vain jää opiskeluajoista verkostoja, joiden kautta voi löytyä seuraa myöhemmin. Tyydy tähän vastaukseen, äläkä enää rasita päätäsi.

Vierailija
69/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikasta jossa kokoontuu useampia harrasteryhmiä.

Tuttavani oli eronsa jälkeen myös eronnut työkaveri korjannut kainaloonsa, molemmilla lapset olivat jo aikuisia.

Vierailija
70/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä lähdekään enää mitään lukemaan, sinulla leikkaa ilmeisen hitaasti. Joillakin ihmisillä nyt vain jää opiskeluajoista verkostoja, joiden kautta voi löytyä seuraa myöhemmin. Tyydy tähän vastaukseen, äläkä enää rasita päätäsi.

Ei ole hidasta oppia 30 vuoden aikana hommaa jota ei ollut edes olemassa käytännössä kun aloitin. Mutta joku jonka duunissa ei ole mitään itsenäistä tutkimista asioista ei tuota tietenkään käsitä.

Taidat olla lentäjä eli taivaiden bussikuski.

Joillakin jää verkostoja. Itsellä ei jäänyt eikä kukaan samoilla kursseilla ollut edes työllistynyt alalle. Yksi ainakin vaihtoi tältä alalta suoraan joksikin k kauppiaaksi.

Vierailija
71/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinyt huonolla menestyksellä tarkoittaa tarkkaam ottaen mitä?

Millaisia muutoksia elämässäsi olet tehnyt joiden tarkoituksena on ollut lisätä todennäköisyyttä törmätä kiinnostavaan ihmiseen?

Vierailija
72/105 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin elämäni rakkauden tinderistä kun olin 45. Tai näin mä ajattelin. Kaksi vuotta se kesti kunnes kaatui omaan mahdottomuuteensa. Vaikea taitaa tässä iässä ja näillä kilsoilla ja arjen vaatimuksilla (joita on molemmilla) enää mitään pysyvää rakentaa. Helpompi luovuttaa. Ei siis jäänyt minusta kiinni, jätetyksi tulin. 

Itse totesin jo tuon suhteen aikana että jos en onnistu hänen kanssaan, en onnistu kenenkään kanssa. Se siitä sitten. 

Sulla on mahdollisesti jopa puolet elämästä jäljellä. Älä siis luovuta, jos rakkautta haluat. Ei sen löytäminen ole helppoa mutta  on se sitten sen arvoista.

Kiitos tsempistä. Tuo mies oli ensirakkauteni, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin. Olin toki suhteissa, parissa pitkässäkin, ollut aikaisemmin, mutta tämä oli ensimmäinen jossa koin oikeasti rakastuvani ja rakastavani. Ja kun mulla meni näinkin kauan rakastua ekan kerran, en pidä kovin todennäköisenä että se osuisi mun kohdalle enää tässä elämässä. 

Oon toki onnekas siinä mielessä että se osui mun kohdalle edes kerran. Kaikki eivät koskaan saa kokea rakkautta. 

Ja kun sen on kerran kokenut, mikään muu ei enää riitäkään. 

Vierailija
73/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies vuosien takaa alkoi käydä luonani alkuun ihan kaverina.  Olin silloin 46. Nyt oltu yhdessä neljä vuotta ja aiomme naimisiin!

Vierailija
74/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyi, vieläpä varsin nopeasti. Itse N45, mies kymmenen vuotta vanhempi. Nuorempia olisi ollut tarjolla seksiseuraksi vaikka kuinka mutta tämä vanhempi herra osoittautui todelliseksi helmeksi parisuhdemielessä. Hyvä että menin tinderiin!

Olen kaunis hoikka 57v nainen

Olenko kuin parasta ennen maito? 

Menee pilalle parissa vuodessa?

Vierailija
75/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57v kaunotar..pelkään etten enää työllisty.

Kannattaako opiskella uusi ammatti

Val.istuisin 60v.

Vierailija
76/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi seurusteluun johti ikäryhmäni suosimassa diskossa tanssiminen. Ironista oli että haluttomuuteni lopettaa paritanssi - harrastetta aiheutti kyseisen seurustelun päättymisen. Terveisiä X:lle, eilen nähtiin pitkästä aikaa samassa paikassa samoissa merkeissä.

M59+

Oletko lihava ja kalju

Olen nuorelta ja kauniilta näyttävä 57v nainen

En tunne yhtään hoikkaa ikäistäni.

Olenko ihmisj.ätettä?

Vierailija
77/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyi. Olemme molemmat naisia, kumpikin yli 40 v tavatessa ja nyt. Viisi vuotta pian yhdessä. 

Heteroystävilläni on ollut Tinderissä vaikeampaa. 

Vierailija
78/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyi. Olemme molemmat naisia, kumpikin yli 40 v tavatessa ja nyt. Viisi vuotta pian yhdessä. 

Heteroystävilläni on ollut Tinderissä vaikeampaa. 

Oletteko lihavia?

Vierailija
79/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. M43

Vierailija
80/105 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen nainen ja naispuolinen kumppani löytynyt harrastuksista (sateenkaarierityinen toiminta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä