40+ ikäisenä parisuhteen löytänyt, mistä ja miten löysit kumppanin?
Tässä pari vuotta jo tullut etsittyä huonoin tuloksin niin olisi mukava kuulla niiltä joilla onnistui.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse miestä mihinkään?
En mä tarvitsekaan miestä mihinkään, mutta haluan sellaisen.
Omani löysin nelikymppisenä kaverin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljasta tuntuu olevan. Joko kukaan ei halua paljastaa tai sitten näitä on todella vähän.
Ai koko palstan naisten pitäisi ehtiä vastata juuri tähän ketjuun puolen tunnin sisällä sen alottamisesta?
Jos et ole huomannut niin jos ketjuun ei ilmesty tasaiseen tahtiin viestejä se unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu mies löytyi opiskeluympyröistä. En kyllä edes etsinyt muualta.
Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?
Eivät kaikki ole missään tehtaalla töissä. Monilla aloilla jatkuva kouluttautuminen ja oman osaamisen päivittäminen on välttämätöntä. Nelikymppisellähän on ura on just huipussaan.
En minäkään ole tehtaalla töissä vaan erityisasiantuntijana hommassa jossa itse olin joskus se koulutusten vetäjä. Ei mitään tarvetta lähtä enää opiskelemaan kursseille.
Ja silti haaveilet nelikymppisenä eläkkeelle jäämisestä? Joopa
Tietenkin haaveilen, kuka ei. Jos saisin ison lotto tai eurojackpot voiton niin loppuis työnteko samantien. Elämässä on parempaakin tekemistä kuin työ.
Pointti: ura ei ole suinkaan loppupuolella nelikymppisenä vaan huipussaan. Siksi sitä varten yhä opiskellaan. Tätä sinä ihmettelit ja siihen vastattiin.
Mistä ap on kumppania tähän mennessä etsinyt ja mitä haet? Oletko m vai n?
Vierailija kirjoitti:
Löysin elämäni rakkauden tinderistä kun olin 45. Tai näin mä ajattelin. Kaksi vuotta se kesti kunnes kaatui omaan mahdottomuuteensa. Vaikea taitaa tässä iässä ja näillä kilsoilla ja arjen vaatimuksilla (joita on molemmilla) enää mitään pysyvää rakentaa. Helpompi luovuttaa. Ei siis jäänyt minusta kiinni, jätetyksi tulin.
Itse totesin jo tuon suhteen aikana että jos en onnistu hänen kanssaan, en onnistu kenenkään kanssa. Se siitä sitten.
Sulla on mahdollisesti jopa puolet elämästä jäljellä. Älä siis luovuta, jos rakkautta haluat. Ei sen löytäminen ole helppoa mutta on se sitten sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä harrastuksesta, vaikka en edes etsinyt ketään.
Harmi kun itsellä ei ole harrastusta mistä kumppanin voisi edes teoriassa löytää.
No, voisitko aloittaa jonkun sellaisen harrastuksen? Jonkun sulle mieluisen.
Viimeksi seurusteluun johti ikäryhmäni suosimassa diskossa tanssiminen. Ironista oli että haluttomuuteni lopettaa paritanssi - harrastetta aiheutti kyseisen seurustelun päättymisen. Terveisiä X:lle, eilen nähtiin pitkästä aikaa samassa paikassa samoissa merkeissä.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko 40+ enää opiskelee? Eikös siinä iässä olla ja koulut käyty ja ura kääntyy kohti eläke toiveita?
Eivät kaikki ole missään tehtaalla töissä. Monilla aloilla jatkuva kouluttautuminen ja oman osaamisen päivittäminen on välttämätöntä. Nelikymppisellähän on ura on just huipussaan.
En minäkään ole tehtaalla töissä vaan erityisasiantuntijana hommassa jossa itse olin joskus se koulutusten vetäjä. Ei mitään tarvetta lähtä enää opiskelemaan kursseille.
Ja silti haaveil
Pointti: ura ei ole suinkaan loppupuolella nelikymppisenä vaan huipussaan. Siksi sitä varten yhä opiskellaan. Tätä sinä ihmettelit ja siihen vastattiin.
Kun ura on huipussaan ei tarvi enää opiskella vaan toteuttaa. Seuraavassa vaiheessa aletaan siirtyä sivumalle johtamaan niitä uusia osaajia. En minä aio olla enää se käytännön toteuttaja hommassani yli 55 vuotiaana.
Olin salilla pepputrikoissa, sen jälkeen piti vain valita paras päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun itsellä ei ole harrastusta mistä kumppanin voisi edes teoriassa löytää.
No, voisitko aloittaa jonkun sellaisen harrastuksen? Jonkun sulle mieluisen.
En. Olen koittanut miettiä mikä sellainen harrastus olisi mutta en ole keksinyt.
Nuoruuden harrastus piti lopettaa vamman takia mikä estää suurimman osan urheilusta, varsinkin sellaiset missä on joko joukkue tai kontaktit kute tuo judo yhdessä viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että 40+ on jo niin elämään kyllästynyt että haaveilee ainoastaan raihnaisista 65v vuosista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se yleensä on. Silloin kun ei etsi ketään tai on varattu niin niitä löytyisi vaikka kuinka, mutta sitten kun haku päällä niin et löydä kirveelläkään. Jospa se "haku" näkyy kehonkielestä ja näyttää epätoivoiselta.
Miten se näkyy kehonkielessä jos ei näe ketään oikeasti kuin kuvissa?
Tarkoitinkin että ulkomaailmassa. Kyllähän naisetkin heti vierastaa niitä miehiä yöelämässä joista heti näkee että ovat vain *illun perässä ja kenen reikä tahansa kelpaa, se on epätoivoista joka paistaa läpi. Mutta jos et ole kuvia pidemmälle päässyt niin ongelma on joko sinun naamassa tai käyttäytymisessä/viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole tehtaalla töissä vaan erityisasiantuntijana hommassa jossa itse olin joskus se koulutusten vetäjä. Ei mitään tarvetta lähtä enää opiskelemaan k
Kun ura on huipussaan ei tarvi enää opiskella vaan toteuttaa. Seuraavassa vaiheessa aletaan siirtyä sivumalle johtamaan niitä uusia osaajia. En minä aio olla enää se käytännön toteuttaja hommassani yli 55 vuotiaana.
Kuten sanoin, riippuu ihan alasta. Osa aloista vaatii jatkuvaa kouluttautumista ja oman osaamisen päivittämistä, vaikka kuinka johtaisi muita. Käytännön toteuttaja ei tarvitse olla alkujaankaan, kaikki ei tosiaan ole missään tehtaalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole tehtaalla töissä vaan erityisasiantuntijana hommassa jossa itse olin joskus se koulutusten vetäjä. Ei mitään tarvetta lähtä enää opiskelemaan k
Sitten kun siirryt joskus johtamaan niitä muita niin usko pois, kursseja tulee. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se yleensä on. Silloin kun ei etsi ketään tai on varattu niin niitä löytyisi vaikka kuinka, mutta sitten kun haku päällä niin et löydä kirveelläkään. Jospa se "haku" näkyy kehonkielestä ja näyttää epätoivoiselta.
Miten se näkyy kehonkielessä jos ei näe ketään oikeasti kuin kuvissa?
Tarkoitinkin että ulkomaailmassa. Kyllähän naisetkin heti vierastaa niitä miehiä yöelämässä joista heti näkee että ovat vain *illun perässä ja kenen reikä tahansa kelpaa, se on epätoivoista joka paistaa läpi. Mutta jos et ole kuvia pidemmälle päässyt niin ongelma on joko sinun naamassa tai käyttäytymisessä/viesteissä.
Aina moista mollaamista että jos ei pääse treffeille niin vika naamassa tai käyttäytymisessä. Mistä moinen? Voiko syy olla että saa mätsejä ja juttukin luistaa mutta treffeille asti ei pääse vaikkapa sen takia että huomataan lapsivapaiden olevan mahdottomia saada yhtä aikaa tai toisen on lähdettävä työreissulle jonka aikana chattaava sinkku onkin löytänyt seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että 40+ on jo niin elämään kyllästynyt että haaveilee ainoastaan raihnaisista 65v vuosista?
Miksi eläkkeellä pitäisi olla raihnainen? Itse aion olla vetreä ja nauttia elämästä kuten jo eläkkeelle päässeet sukulaiseni.
Annoin Tinderille mahdollisuuden. Kerroin etsiväni pitkää suhdetta jopa loppuelämäksi. Löytyi pari vuotta ikähatukkani ulkopuolelta kiva ihminen, jonka kanssa oltu nyt kohta pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse miestä mihinkään?
En ole sanonut noin.
Avantosaunalta äitini ja uusi miehensä löysivät toisensa, n48 ja m53. Viime kesänä menivät muutaman vuoden seurustelun jälkeen naimisiin :)
Ai koko palstan naisten pitäisi ehtiä vastata juuri tähän ketjuun puolen tunnin sisällä sen alottamisesta?