Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa
Naisen pitää olla nuori, hoikka ja kaunis kikattelija
Kommentit (184)
Lisätään hölmö tuohon, niin itse voi huseeraa mitä huvittaa.
M47
Se on ollut kyllä alusta saakka näin. 24v (2000 luvun alku) ikäiseni jotkut miehet ottivat 8-9v nuoremman kumppanin. Joillekin kävi omanikäinen. En usko että joku etsii saidan miehen tuloja edes ja voi olla omia tuloja.
Markkina-arvostani en tiedä, ikäkin vähän alakanttiin..
Korkeakoulun olen käynyt ja palkka ylimmässä tulodesiilissä, ikää 42.
En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?
Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...
Lennokkaat mutta tyhmät jutut tuon ikäisillä. Vähän varttuneempaa kypsempää naista kaipailen.
Sen takia ihmiset onkin nykyään sinkkuja. Kas kun nuori, kaunis nainen ei silti himoitse tuplasti vanhempaa jäärää vaan haluaa omanikäisensä viriilin kumppanin.
miksi rikkaan ja menestyvän huippumiehen pitäisi tyytyä vanhaan ja katkeraan akkaan?
Ilmankos niitä on ilman naista niin paljon.
Miksi pitäisi tyytyä omaikäiseen? Noilla spekseillä saa melko helposti 10-15 vuotta nuoremman naisen.
No ei tarvi, mutta helposti ne oman ikäiset näyttää vähän vanhoilta. Mä kuulun niihin, kenellä ulkonäkö + tulot on ihan kohdallaan, joten sain kyllä (onneksi) jokseenkin valita. Olis se voinut olla oman ikäinen, mutta nyt matkaan sattui 8v nuorempi.
Niin kun ne 45+ miehet kovasti haluaa uuden kierroksen lapsia nuoren kumppaninsa kanssa. Eiku... No niin siinä tuupaa käymään, tai sitten se 20v mimmi elee aikansa miehen rahoilla ja tekee perheen omanikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvi, mutta helposti ne oman ikäiset näyttää vähän vanhoilta. Mä kuulun niihin, kenellä ulkonäkö + tulot on ihan kohdallaan, joten sain kyllä (onneksi) jokseenkin valita. Olis se voinut olla oman ikäinen, mutta nyt matkaan sattui 8v nuorempi.
Mielestäni 8v ikäero on vielä ihan normaali. Vähän eri skaalaa kuitenkin kuin joku 15-20v. Ne jälkimmäiset tahtoo olla aina vähän erikoisia, kun ei normaalit ihmiset yleensä tuollaista ikäeroa halua. Normaali 45v ei jaksa 25 v naisen- tai miehenalun juttuja.
Eikö se oo nii että miehet etsii samalla henkisellä tasolla olevaa ihmistä vierelle.
Kaikki on henkisesti erilaisia. Toiset miehet on kypsempiä jo nuorena kuin toiset edes 50 v ole mitään henkisesti kypsiä vaa jotai pelimiehiä jotka leikkii naisten tunteilla. Nämä ottaa myös näitä kikattelijoita puolisoksi joille oma pepun rasvaprosentti on suurempi ku älykkyysosamäärä. Seki älykkyys on jotai alle kengänkoko.🤣
Ja ei kaikki oo katkeria ihmisiä.
Nainen on parhaassa iässä vähän vanhempana. Tuntee itsensä, omaa elämänkokemusta, on itsevarma ja tietää mitä haluaa. Osaa nauttia elämästä.
"Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa"
Seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla 40+ naisen arvo on joka ikisen miehen kannalta pyöreä nolla, hän on menopausaalinen tai vaihdevuodet ovat ovella.
Vierailija kirjoitti:
"Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa"
Seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla 40+ naisen arvo on joka ikisen miehen kannalta pyöreä nolla, hän on menopausaalinen tai vaihdevuodet ovat ovella.
Paitsi jos tarkoituksena ei ole lisääntyä.
Minä otin kolme vuotta itseäni vanhemman. Olin 44 kun tavattiin, nainen, nykyisin vaimoni, 47. En mitään kikattelijaa olisi todellakaan halunnut, enkä muutenkaan paljon nuorempaa, tahtoo elämänvaihe ja ajattelu olla liian erilaista. Ja kun etsin keski-iässä kumppania, etsin naista jonka kanssa vanheta yhdessä, en vain jotain seksikästä ulkonäköä. Se ulkonäkö tulee ihan jokaiselta kuitenkin menemään ennemmin tai myöhemmin, ei pitkä parisuhde voi siihen perustua. Otin siis sellaisen, jonka kanssa on samantapaiset arvot ja haaveet, ja on mukavaa ja kotoisaa olla yhdessä. Ulkonäkö oli ihan sivuasia, ihan tavallisen näköinen vaimoni on, mutta mun silmään valtavan söpö koska hän on se mun rakas ihminen.
Pötyä