Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!

Vierailija
01.03.2025 |

Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.

Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.

Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen. 

Miten tää on toiminu sulle? Minä en ikinä mene toisille treffeille naisen kanssa joka tarjosi. 

Vierailija
62/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiii, kuka tyhmä naisena tarjoo treffeillä! En ikinä ole tarjonnut miehille treffeillä. Tuo oli iso virhe. Iso. Kannattaa unohtaa koko tyyppi ja opetella jatkossa olemaan feminiinisessä energiassa. 

Mitä se feminiininen energia on? Sitäkö että repii kaiken hyödyn irti antamatta mitään takaisin?

Voisko toi olla miehen kommentti... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi ravintolatreffit ja kiva seura. Ei ole varaa käydä ravintolassa tai matkustaa, vaikka teen vaativaa asiantuntijatyötä, koska maksan elareita 800€/kk.

M41

Vierailija
64/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa sinua nyt siis niin traumatisoi? Kuinka monilla ensitreffeillä ajattelit vielä käydä? 

Vierailija
65/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen. 

Miten tää on toiminu sulle? Minä en ikinä mene toisille treffeille naisen kanssa joka tarjosi. 

Miksi? 

Vierailija
66/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi ravintolatreffit ja kiva seura. Ei ole varaa käydä ravintolassa tai matkustaa, vaikka teen vaativaa asiantuntijatyötä, koska maksan elareita 800€/kk.

M41

Eikös se noin kuulunutkin mennä, että vanhemmalla ei koskaan ole tuhlata rahaa itseensä? Ainakin jos niitä lähivanhempien haukkumisketjuja lukee.

Vierailija
67/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavan miehen kanssa ei yleensä enää suuremmin tarvitse muodollisilla treffeillä käydä, sillä yleensä treffeiltä lähdettäessä on aika selvää missä merkeissä seuraavan kerran nähdään. Ne ei-kiinnostavat kyllä ovat jääneet ehdottelemaan seuraavaa näkemistä. 

Vierailija
68/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Eikös se noin kuulunutkin mennä, että vanhemmalla ei koskaan ole tuhlata rahaa itseensä? Ainakin jos niitä lähivanhempien haukkumisketjuja lukee.

Eikös se riipu tuloista?

Vierailija
69/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Se on sun hommas kustantaa omien pershedelmies kulut. Ei ole mun homma maksaa enemmän veroja siksi, että sä voisit käydä raflassa ja matkustella. Ite oot kersas tehnyt. 

Vierailija
70/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset olette niin persaukisia, ihan sama kuka maksaa ja mitä. Treffeillä ei nyt montaa sataa mene.

Vierailija
71/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?

Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"

Tuota ajattelua ei ole koskaan ollut muualla kuin jämämiesten päissä.

Sulla ei selvästikään ole mitään kokemusta jännämiehistä, joten älä valehtele. En ikinä lähtisi treffeille, varsinkaan ensimmäisille treffeille ravintolaan, enkä maksaisi seksistä yhtään mitään, kun ilmaiseksi saa.

T. jännämies

Vierailija
72/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Eikös se riipu tuloista?

Kumpikin maksaa kykyjensä mukaan. 

Vierailija
73/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Eikös se riipu tuloista?

Kyllä kai ne lapsen menot maksetaan pääsääntöisesti sen lasten tarpeiden mukaan. 

Vierailija
74/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai kun, et saanut tehtyä sille velkaa minkä varjolla uhkailla ja kinuta pillua maksuksi.

Vierailija
75/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ne kusettaa. Lapsilisät + elarit on ihan hyvin riittänyt juhlimiseen ja matkusteluun ym. Lähivanhempi saa kikkailla tulojaan rauhassa ilman petosepäilyjä. Toista se on etävanhemalla.

Suomalainen nainen on ahne ja elatusapuriippuvainen. Miehet, älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa. Fasistinen Suomi tukee vieraannuttamista ja mielisairaiden feministien voimaannuttamista.

Vierailija
76/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että nainen tarjoaa persettään.

Vierailija
77/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.

Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.

Allekirjoitan tämän. Kun minä treffailin, ekat treffit kahvilaan ja menin varttia ennen. 

N 100 miehestä ehkä 40 sanoi olisin tarjonnut. Et ole ainoa lajissaan. Tosin mun lasku oli pieni, kynnys tarjoamiseen on alhainen

Vierailija
78/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Eikös se riipu tuloista?

Kyllä kai ne lapsen menot maksetaan pääsääntöisesti sen lasten tarpeiden mukaan. 

Kaksi lasta?

"Suomessa kouluikäisen lapsen (712-vuotias) elatuksesta aiheutuviksi yleisiksi kustannuksiksi on 1.1.2025 alkaen määritelty 423 euroa kuukaudessa. Nämä yleiset kustannukset sisältävät muun muassa ravinnon, vaatetuksen, henkilökohtaisen hygienian, tavanomaisen virkistys- ja harrastustoiminnan sekä satunnaiset terveydenhoito- ja koulutusmenot. "

https://www.elatuslaskuri.fi/Tutustu?id=1&utm_source=chatgpt.com

Vierailija
79/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän se mies jäi sulle velkaa! 

Niin mutta hän ei jääkään vainomaan ja vaatimaan seksiä maksuksi niin kuin miehet tekee.

Vierailija
80/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Se on sun hommas kustantaa omien pershedelmies kulut. Ei ole mun homma maksaa enemmän veroja siksi, että sä voisit käydä raflassa ja matkustella. Ite oot kersas tehnyt. 

Olet se idiootti, joka ymmärtää kaiken päinvastoin. Onneksi sulla jämägeenisellä ja sikitautisella feminatsilla ei ole lapsia, koska ne olisi otettu huostaan. Kommentistasi jo näkee miten sairas sekopää olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän