Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!

Vierailija
01.03.2025 |

Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.

Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.

Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuit sen pallit murskaksi. Miehet on katsos sellaisia herkkiä lumihiutaleita.

Vierailija
2/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii, kuka tyhmä naisena tarjoo treffeillä! En ikinä ole tarjonnut miehille treffeillä. Tuo oli iso virhe. Iso. Kannattaa unohtaa koko tyyppi ja opetella jatkossa olemaan feminiinisessä energiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on just ihana tarjota miehen ruuat ja juomat. Oikein kuulee miten niiden pallit vetäytyy kropan sisään. Tsiuuh!

Vierailija
4/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että ensitrefffeillä kumpikin maksaa omansa

Vierailija
5/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.

Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.

Vierailija
6/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla olis paljon opeteltavaa näissä jutuissa. Oikeen pick me kansaa.

Vierailija
7/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla olis paljon opeteltavaa näissä jutuissa. Oikeen pick me kansaa.

Mitä pitäis oppia? Mulle on ihan yksi ja sama kuka maksaa jonkun hiton lounaan tai kahvin ja pullan tai pari viinilasillista. Mitä hiton väliä?

Vierailija
8/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?

Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"

Vierailija
9/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppanini halusi ehdottomasti maksaa, vaikka sanoin maksavani  omani. Seuraavalla kerralla maksoin minä ja edelleen  maksamme vuorotellen

Tein jo selväksi ennen ensimmäisiä treffejä että  en ala maksamaan kuin oman osuuteni, toki teemme  nyt joissain asioissa poikkeuksia

t, Nainen

Vierailija
10/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.

Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.

Niin mikä siinä ilahdutti, jos kuitenkin lopulta maksoit kummatkin? 

Vierailija
11/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sukupuolesta riippumatta tekee ihan jumalattoman ison jutun siitä, jos tarjoaa toiselle ihmiselle kupin kahvia. Pikkusieluista kansaa.

Vierailija
12/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi riittänyt, kun itseäsi olisit tarjonnut - noista ravintelilaskuista niin suurta lukua

Vierailija
13/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ensitrefffeillä kumpikin maksaa omansa

Mä olen myös samaa mieltä, että ensitreffeillä kumpikin maksaa omat safkansa, mutta jotkut ovat sitä mieltä, että kutsuja maksaa.

Vierailija
14/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoinen ajatusmaailma.

T. Tuo jolta kysyit.

Vierailija
15/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?

Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"

Tuota ajattelua ei ole koskaan ollut muualla kuin jämämiesten päissä.

Vierailija
16/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen sukupuolesta riippumatta tekee ihan jumalattoman ison jutun siitä, jos tarjoaa toiselle ihmiselle kupin kahvia. Pikkusieluista kansaa.

Ei se kahvikuppi vaan ne jatkojen kulut.

Vierailija
17/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kahvikuppi vaan ne jatkojen kulut.

Mitäs ne kulut sitten ovat? 

Vierailija
18/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoinen ajatusmaailma.

T. Tuo jolta kysyit.

Jota et kuitenkaan halua toteuttaa? No, mikäpä siinä.

Vierailija
19/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies, minä voisin ihan hyvin alkaa gold diggeriksi ja kotimieheksi. M33

Vierailija
20/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen nainen olettaa _aina_ miehen tarjoavan. Vain suomalaisia naisia alennetaan ja koetetaan jopa lokkeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä