Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!

Vierailija
01.03.2025 |

Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.

Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.

Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"

Täytyy sanoa etten ole ikinä törmännyt tähän muualla kuin muiden naisten puheissa ja keskustelupalstoilla. Tosielämässä ei yksikään mies vaatinut seksiä siksi että maksoi treffeillä. 

Ekaa kertaa olen nuo sanat täällä nähnyt. Pitää varmaan laittaa lottokuponki sisään.

Vierailija
122/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nainen alentaa itsensä maksaessaan miehenkin osuuden.

Olen itse maksanut miehen kahvin vain kerran ensitreffeillä. Mies tuli kaukaa, oli mukava ja kohtelias ja hävyttömän komea. Pienen pettymyksen vilauksen näin hänen kasvoillaan nähdessämme. Maksoin kahvin vaivanpalkkana, kun raasu raahautui turhaan paikalle :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla vanhanaikainen ja outo ajattelutapa tuosta alentamisesta.

Vierailija
124/126 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihan hyvä, että tarjouduit maksamaan miehenkin safkat, koska tosiaan ei voi tietää, mitä se mies ajattelee tuosta maksamisprotokollasta. Hän olisi voinut ajatella niinkin, että "olipatörkeä nainen, kun kutsui minut ravintolaan syömään eikä edes tarjoutunut tarjoamaan".

Vierailija
125/126 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhtenä päivänä treffeillä miehen kanssa, joka matkusti minua tapaamaan 2h ajomatkan päästä. Hän itse halusi tulla tapaamaan minua. Mentiin brunssille, joka maksoi 32€/hlö. Olin ennakkoon luvannut tarjota hänelle, niin kuin teinkin. Olin silti pettynyt, kun hän suostui siihen, että antoi minun tarjota, kun hän itse oli kuitenkin minua selvästi isopalkkaisempi. Mun mielestä hänen olisi pitänyt maksaa oma ruokansa.

Vierailija
126/126 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen. 

No mitä ne sun treffikumppanit ovat siihen suhtautuneet, että tarjosit heille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi