En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!
Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.
Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.
Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.
Kommentit (126)
"Oliko kyseessä jätkäporukan veto siitä, että pìllusi on vielä rumempi kuin naamasi?"
Miksi kirjoittelet tällaista? Oletko sairas ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.
Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.
Allekirjoitan tämän. Kun minä treffailin, ekat treffit kahvilaan ja menin varttia ennen.
N 100 miehestä ehkä 40 sanoi olisin tarjonnut. Et ole ainoa lajissaan. Tosin mun lasku oli pieni, kynnys tarjoamiseen on alhainenHuh mikä määrä treffejä.
"Kunnon miehiä ei löydy" 😏
Ite varmaan vaan sanoisin kiitos ja tokaisisin heti perään, että meikä tarjoaa sitten seuraavat. En tekisi isompaa numeroa asiasta.
Vai tarjosiko mies sinulle ensitreffeillä? Olisko se ollut niin päin? Liekkö virhe mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen.
Nythän se mies jäi sulle velkaa!
Ei nämä mitään lainausjuttuja ole. Ihan sama kumpi maksaa. Mulla ainakin kortti vilahtaa ihan itsestään. N.
"Moni elää, koska lähivanhemmat pääsääntöisesti käyttävät ylisuuret elarit itseensä."
Eli jos elareja ei maksettais niin sitten lapsi sais enemmän ruokaa, vai?
En ymmärrä tota logiikkaa, että lähivanhemman pitäis käyttää ihan kaikki rahat lapseen. Ei sitä vaadita etävanhemmaltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?
Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"
Tuota ajattelua ei ole koskaan ollut muualla kuin jämämiesten päissä.
Sulla ei selvästikään ole mitään kokemusta jännämiehistä, joten älä valehtele. En ikinä lähtisi treffeille, varsinkaan ensimmäisille treffeille ravintolaan, enkä maksaisi seksistä yhtään mitään, kun ilmaiseksi saa.
T. jännämies
Jännämiehen kannattaisi ehkä hankkia silmälasit, niin näkisi paremmin lukea...
Vierailija kirjoitti:
"Moni elää, koska lähivanhemmat pääsääntöisesti käyttävät ylisuuret elarit itseensä."
Eli jos elareja ei maksettais niin sitten lapsi sais enemmän ruokaa, vai?
En ymmärrä tota logiikkaa, että lähivanhemman pitäis käyttää ihan kaikki rahat lapseen. Ei sitä vaadita etävanhemmaltakaan.
Lisäks ihmettelen tota exän kyttäämistä. Millä sä seuraat, onko ex käynyt jossain juhlimassa kavereidensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen.
Miten tää on toiminu sulle? Minä en ikinä mene toisille treffeille naisen kanssa joka tarjosi.
Miksi?
Koska 'strong independent' feministinainen tuottaa vaan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?
Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"
Nyt sinä yrität tarjota logiikkaa miehen ja naisen väliseen dynamiikkaan ja ns. tasa-arvokeskusteluun. Oletan että olet kovin nuori tai sinulla ei ole kokemusta naisista, logiikka kannattaa nimittäin unohtaa jo heti kättelyssä.
Tasa-arvo esimerkiksi on sitä, että nainen valitsee ne asiat missä haluaa olla tasa-arvoinen. Maksaminen, raskaat ja vaaralliset tehtävät ja vastuu maanpuolustuksesta ovat esimerkkejä niistä asioista joita nainen ei valitse koska niissä saavutetut edut ja naisen nykyasema keskimäärin huononisivat tasa-arvon myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää on toiminu sulle? Minä en ikinä mene toisille treffeille naisen kanssa joka tarjosi.
Miksi?
Koska 'strong independent' feministinainen tuottaa vaan ongelmia.
Melkoinen johtopäätös vedetty yksinkertaisesta eleestä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa etten ole ikinä törmännyt tähän muualla kuin muiden naisten puheissa ja keskustelupalstoilla. Tosielämässä ei yksikään mies vaatinut seksiä siksi että maksoi treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on just ihana tarjota miehen ruuat ja juomat. Oikein kuulee miten niiden pallit vetäytyy kropan sisään. Tsiuuh!
Suomessa nyt on vaan normaalia maksaa omansa. Ei siinä mikään vetäydy mihinkään kuin sekopäiden mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän se mies jäi sulle velkaa!
Niin mutta hän ei jääkään vainomaan ja vaatimaan seksiä maksuksi niin kuin miehet tekee.
Ne joita sinä deittailet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuit sen pallit murskaksi. Miehet on katsos sellaisia herkkiä lumihiutaleita.
Joo, siksi miehethän ovat just niitä jotka jokainen kuviteltukin vastoinkäyminen kaataa maahan ja hakemaan sairaslomaa. Eikun... =D
Mun ex otti viikon sairaslomaa töistä kun jätin sen, että semmosia te miehet olette.
Riippuu miten jätit. Osaatte olla todella veemäisiä halutessanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kun, et saanut tehtyä sille velkaa minkä varjolla uhkailla ja kinuta pillua maksuksi.
Sun pìllua ei ottais kukaan, vaikka sinä maksaisit 1000 €.
Itseasiassa jopa sen näkemistä on koitettu ostaa hintaan 300e/5min.
Siinähän maksavat. Turhaan.
"Melkoisia pummeja on sitten lasten vanhemmiksi valittu. Ikävää lapselle. "
Ei se lapsi vanhempaansa valitsemaan pääse. Sääliksi käy, miten vastuuttomia ihmiset yleensäkään nykyään ovat.
Vierailija kirjoitti:
"Oliko kyseessä jätkäporukan veto siitä, että pìllusi on vielä rumempi kuin naamasi?"
Miksi kirjoittelet tällaista? Oletko sairas ?
Miksi kukaan kehuskelee omia "välineitään" tällaisella palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.
Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.
Allekirjoitan tämän. Kun minä treffailin, ekat treffit kahvilaan ja menin varttia ennen.
N 100 miehestä ehkä 40 sanoi olisin tarjonnut. Et ole ainoa lajissaan. Tosin mun lasku oli pieni, kynnys tarjoamiseen on alhainenHuh mikä määrä treffejä.
"Kunnon miehiä ei löydy" 😏
=kunnon miehet eivät kiinnosta
"Lähivanhenpi saa esimerkiksi oman firman kautta kikkailtua tulot niin, että on paperilla elatuskyvytön. Tätä ei katsota petokseksi. Jos etävanhempi kikkailisi tai piilottelisi tulojaan, häntä epäiltäisiin petoksesta. Kuten sanoin, fasistinen Suomi tukee vieraannuttamista, eli väkivaltaa lasta kohtaan."
No mutta tuohan on miehille loistava valttikortti, koska yrittäjistä miehiä on 72% ja naisia 28% (v. 2024).