Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!

Vierailija
01.03.2025 |

Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.

Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.

Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähtee treffeille sun kanssa ja antaa maksaa. Oon työttömänä.

Vierailija
22/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ensitrefffeillä kumpikin maksaa omansa

Väärää tietoa, koska mies tarjoaa AINA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialainen nainen olettaa _aina_ miehen tarjoavan. Vain suomalaisia naisia alennetaan ja koetetaan jopa lokkeilla.

Ei suominainen voita ikinä aasialaista naista.

24/126 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on hankalia, kun ei voi tietää, miten se toinen on ajatellut, että odottaako hän, että kutsuja maksaa vai että maksetaanko vain omat safkat. Sitten jos se mies olisi ollut sitä mieltä, että kutsujan on maksettava, niin häntä olisi kyrsinyt se, että joutuu itse maksamaan.

Vierailija
25/126 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Näytät heti olevasi itsenäinen nainen. Ei tuu sitten yllätyksenä.

26/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S e mies ei varmaan koskaan aiemmin olllut ollut treffeillä, joilla nainen olisi halunnut tarjota, niin siksi hän yllättyi.

Vierailija
27/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastit olevasi feministi. Monelle miehelle tämä on lähes kirosana itse mukaan lukien.

M

Vierailija
28/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kumpiko ne kahvit baarissa maksaa, tuskin maailma siihen vajaaseen kymppiin kaatuu.  Vain ääliö menee eka treffeillä johonkin ravintolaan syömään. 

Vierailija
29/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.

Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.

Niin mikä siinä ilahdutti, jos kuitenkin lopulta maksoit kummatkin? 

Tasa-arvoinen ajatusmaailma.

T. Tuo jolta kysyit.

Jota et kuitenkaan halua toteuttaa? No, mikäpä siinä.

Asenne. Mies tarjoaa mielellään, kun nainen ei pidä sitä itsestäänselvyytenä. Ja kiva huomata, että nainen on reilu.

Eri

Vierailija
30/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli leggarit ja polvisaappaat joten mies oli sulaa vahaa ensi minuutilla?

Vierailija
31/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on hirveän huono itsetunto ja kaikki torjunnat (jopa laskun maksamisen torjunta) aiheuttaa valtavan mt-ongelman ja purkautumisen keskustelupalstoille. luultavasti saikkua ja työterveyspsykologiakin tarvittiin, jos kyse oli työssäkäyvästä naisesta

Vierailija
32/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä, olis vaan sanonu hymyillen et maksan sit seuraavilla treffeillä.  

Vierailija
33/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli leggarit ja polvisaappaat joten mies oli sulaa vahaa ensi minuutilla?

mies katsoi ihmeissään niitä naisen pitkiä kalsareita ja kysyi, onko nainen joku supersankari, kun käyttää pitkiä kalsareita päällisvaatteena

Vierailija
34/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että kutsuja maksaa menee minusta siinä kohtaa ongelmiin kun harvoin on ketään varsinaista kutsujaa. Jompikumpi ottaa puheeksi, että pitäisiköhän meidän tavata ja sitten yhdessä sovittu koska tavataan ja mitä tehdään. 

Vierailija
35/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsujan pitäisi maksaa? Molemmat maksaa omansa. Jos kutsuja ehdottaa paikkaa, mikä on toisen mielestä liian kallis, niin silloinhan voi ehdottaa sen sijaan jotain halvempaa. 

36/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kumpiko ne kahvit baarissa maksaa, tuskin maailma siihen vajaaseen kymppiin kaatuu.  Vain ääliö menee eka treffeillä johonkin ravintolaan syömään. 

mitä tarkoitat tuolla, että "vain ääliä menee eka treffeillä ravintolaan syömään"?

Vierailija
37/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä jätkä, olis vaan sanonu hymyillen et maksan sit seuraavilla treffeillä.  

se mies ei halunnut tavata minua toiste. Hän ehkä tiesi tämän jo siinä tilanteessa, että nämä ovat ekat ja vikat treffit.

ap

Vierailija
38/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, että kutsuja maksaa menee minusta siinä kohtaa ongelmiin kun harvoin on ketään varsinaista kutsujaa. Jompikumpi ottaa puheeksi, että pitäisiköhän meidän tavata ja sitten yhdessä sovittu koska tavataan ja mitä tehdään. 

Minä olen myös ihan samaa mieltä, mutta jotkut ajattelevat niin, että se, joka ekana ottaa puheeksi treffit ja ehdottaa aikaa ja paikkaa, on se kutsuja, jonka pitää myö maksaa.

Vierailija
39/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös ihan samaa mieltä, mutta jotkut ajattelevat niin, että se, joka ekana ottaa puheeksi treffit ja ehdottaa aikaa ja paikkaa, on se kutsuja, jonka pitää myö maksaa.

No ei kukaan normaali kyllä ajattele noin. Itselle ei ole tullut ikinä vastaan. Jos yhdessä sovitaan mihin mennään, niin kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
40/126 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei pidä liehakoida, ne säkähtävät ja luulevat, että naisessa on jotakin perustavanlaatuista vikaa, jota yritetään kompensoida tarjoamalla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi