En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!
Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.
Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.
Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.
Kommentit (126)
Osaatteko lukea treffikumppanianne yhtään? Joku vihervassari feministimies varmasti olisi tosi otettu ja vaikuttunut treffeillä tarjoamisesta. Sit joku bemari-rolexmies varmaan pitäisi naisen tarjoamista veetuilina tai jonakin hämmentävänä testinä.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko lukea treffikumppanianne yhtään? Joku vihervassari feministimies varmasti olisi tosi otettu ja vaikuttunut treffeillä tarjoamisesta. Sit joku bemari-rolexmies varmaan pitäisi naisen tarjoamista veetuilina tai jonakin hämmentävänä testinä.
tuo on muuten hyvin sanottu. Nimittäin minulle juuri nuo vihervassarimiehet ovat mielellään ottaneet tarjoamiset vastaan ja ne varakkaammat miehet eivät siihen suostu tai jopa haluavat tarjota minulle.
Olisihan se mies itse voinut myös kysyä sinulta, että saako hän tarjota sinulle ja sitten sä olisit vastannut, että ei kiitos, maksat itse omat safkasi.
En ole koskaan tarjonnut miehelle treffeillä (paitsi ehkä toosaa) :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?
Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"
Tuota ajattelua ei ole koskaan ollut muualla kuin jämämiesten päissä.
Mihin siis perustuu ajatus, että mies maksaa?
Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen.
Mies halusi maksaa. Ap suuttui siitäkin. Onko mikään ihme, ettei naisten kanssa halua olla missään tekemisissä enää?
Se on hänen ongelmansa. Elämästä ei tule mitään jos yrittää noita miesten mt ongelmia ja asenteita paapoa. Tee sitä mikä itseäsi huvittaa. Ihan oikein teit kun kutsuessa maksoit. Paljastui saman tien jokin mahdollinen asenteellinen sovinisti vinkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä maksan molemmat niin äkkiä, ettei mies ehdi reagoida. Sekä siinä tapauksessa, että haluan miehestä äkkiä ja lopullisesti eroon, niin ettei hän voi mitenkään jäädä ajatukseen että olisin hänelle pimpulaa velkaa, että myös silloin kun tykkään treffikumppanista ja haluan nähdä hänet uudelleen.
Miehet laskee aina kaikki tekonsa ja velkaa siinä tulee jos niiden antaa mitään tehdä puolesta. On turvallisempi pitää tili aina nollilla.
Vierailija kirjoitti:
Bemari-rolexmies ei mieti sitä kuka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi maksaa. Ap suuttui siitäkin. Onko mikään ihme, ettei naisten kanssa halua olla missään tekemisissä enää?
Älä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet laskee aina kaikki tekonsa ja velkaa siinä tulee jos niiden antaa mitään tehdä puolesta. On turvallisempi pitää tili aina nollilla.
Varsinkin naisiin liittyvissä asioissa
Vierailija kirjoitti:
Nythän se mies jäi sulle velkaa!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tarjonnut miehelle treffeillä (paitsi ehkä toosaa) :-D
Kiitos tästä...tiedosta. Muistathan kertoa tuon heti, mikäli joskus jossain törmätään, niin ehdin vielä pakoon, kiitos?
T.Mies
Vierailija kirjoitti:
Eiiii, kuka tyhmä naisena tarjoo treffeillä! En ikinä ole tarjonnut miehille treffeillä. Tuo oli iso virhe. Iso. Kannattaa unohtaa koko tyyppi ja opetella jatkossa olemaan feminiinisessä energiassa.
Mitä se feminiininen energia on? Sitäkö että repii kaiken hyödyn irti antamatta mitään takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän se mies jäi sulle velkaa!
Jos mies on kiinnostava, niin silloin hän saa toki tarjoutua maksamaan velkansa takaisin seuraavien treffien muodossa, jos se häntä niin kovasti painaa. Jos mies taas ei ole kiinnostava ja tarjoutuu samaan, vastaan että käyn töissä ja mulla on kyllä rahaa, ei tarvitse maksaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Astuit sen pallit murskaksi. Miehet on katsos sellaisia herkkiä lumihiutaleita.
Joo, siksi miehethän ovat just niitä jotka jokainen kuviteltukin vastoinkäyminen kaataa maahan ja hakemaan sairaslomaa. Eikun... =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?
Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"
Tuota ajattelua ei ole koskaan ollut muualla kuin jämämiesten päissä.
Mihin siis perustuu ajatus, että mies maksaa?
Tuohon vanhakantaisen ajatteluun. Herrasmies maksaa.
Tuo, että mies kuvittelee voivansa ostaa seksiä kahvikupin hinnalla taas on niiden "jämämiesten" ajatuksenjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on muuten hyvin sanottu. Nimittäin minulle juuri nuo vihervassarimiehet ovat mielellään ottaneet tarjoamiset vastaan ja ne varakkaammat miehet eivät siihen suostu tai jopa haluavat tarjota minulle.
Saman huomannut. Liberaalimmat tyypit ovat olleet joustavampia, varakkaampi ja konservatiivinen henkilö useimmiten pihi...
Tässä topi vaikuttaa omat tulot ja miten usein käy treffeillä.