Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä outoa siinä on jos on vielä 28-40-vuotiaana neitsyt?

Vierailija
01.03.2025 |

Onko se sulta pois jos peitto ei ole heilunut ahkeraan ja haluaa odottaa sitä oikeaa?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te kokemattomat aiotte löytää puolison ja varmistua siitä että vastapuoli ei ole teidän kanssa vain pelkän seksin perässä?

Samaa mietin, että miten toimitte vai odotatteko suoraan hääyöhön? Sitä voi luvata vaikka mitä että saa seksiä ja aamun koittaessa häippästä ennen kuin vihkivaloja on ehditty antamaan. Näin siis jos tyyppi on pelkän seksin perässä.

Vierailija
42/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä noi ap:n ikärajat on? 41-vuotiaanako se alkaa sitten myös aloittajan mielestä olla outoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te kokemattomat aiotte löytää puolison ja varmistua siitä että vastapuoli ei ole teidän kanssa vain pelkän seksin perässä?

Samaa mietin, että miten toimitte vai odotatteko suoraan hääyöhön? Sitä voi luvata vaikka mitä että saa seksiä ja aamun koittaessa häippästä ennen kuin vihkivaloja on ehditty antamaan. Näin siis jos tyyppi on pelkän seksin perässä.

Aika lapsellinen ajatus. Että joku nyt ihan oikeasti haluaisi niin paljon seksiä joltain 35-vuotiaalta neitsyeltä, että se lupaa mennä naimisiin, mutta karkaa heti hääyönä? Onhan uskomaton mielikuvitus. Entäs jos se haluaa seksiä toisenkin kerran, niin meneekö se taas uudestaan naimisiin ja karkaa hääyönä?

Vierailija
44/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä mitä outoa on siinä, jos 65-vuotiaana on vielä poikuus tallella? Eikö todellakaan tällä palstalla ole muita, jotka ovat samassa tilanteessa? M65

Olet pyhä velho! 

Kaukana siitä. 15-vuotiaasta alkaen runkannut lähes päivittäin. M65

Vierailija
45/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo on kai tässä tapauksessa harvinaisen synonyymi. Haastattelututkimusten mukaan noin 10% ihmisistä menee hautaan neitsyys tai poikuus tallessa. 28-vuotiaista varmaan vielä joku ehtii, kuten nykyinen vaimoni, mutta harva yli 50-vuotiaana, kuten hyvä ystäväni.

10%? Kun katsoo minkänäköisiä suurin osa ihmisistä on, niin luulisi luvun olevan 50%.

Vierailija
46/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ruma tai tunnevammainen.

Olen ruma tunnevammainen. Mitäs aattelit asialle tehdä? 

Vierailija
47/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä outoa, että ns. lihan himojen mukaan elävät ihmiset eivät voi käsittää, jos joku ei halua elää porton / huoripukin elämää ja ihaile sellaista elämäntapaa. Heille sellainen on hyvää elämää, kun eivät muusta tiedä. 

Raamatulliseen elämään pyrkivät taas tietävät että seksi kuuluu aviopuolisoiden väliseksi yksityisasiaksi. Myös sen että avioliitto solmitaan kerran ja siinä pysytään koko loppuelämä. 

Vierailija
48/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellinen ajatus. Että joku nyt ihan oikeasti haluaisi niin paljon seksiä joltain 35-vuotiaalta neitsyeltä, että se lupaa mennä naimisiin, mutta karkaa heti hääyönä? Onhan uskomaton mielikuvitus. Entäs jos se haluaa seksiä toisenkin kerran, niin meneekö se taas uudestaan naimisiin ja karkaa hääyönä?

Käytäntöä mietin ettei neitsyt tule huijatuksi ennen papin aamenta? Jos vastapuoli saa tietää toisen olevan neitsyt ja haluaa päästä vaan pöksyihin niin on helppo valehdella kuu taivaalta että saa ennen vihille menoa.

Vierailija
49/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä noi ap:n ikärajat on? 41-vuotiaanako se alkaa sitten myös aloittajan mielestä olla outoa? 

Määrittelin ikähaitarin oman kokemukseni perusteella neitsyistä, jotka ovat sekä miehiä ja naisia ja ikähaitari 28-41v.

Vierailija
50/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittelin ikähaitarin oman kokemukseni perusteella neitsyistä, jotka ovat sekä miehiä ja naisia ja ikähaitari 28-41v.

Korjaan 28-40v.

Vierailija
51/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei 40 ikävuoteen mennessä ole löytänyt sopivaa ihmistä, niin ei kyllä löydäkään.

Onko omakohtainen kokemus vai löytyykö virallista tilastoa?

Vierailija
52/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä ota hirveästi paineita tai stressiä muiden neitsyydestä.

Vierailija
53/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään jos sen sitten rehellisesti kertoo ekassa seksuaalisessa tilanteessa sille toiselle kyläpyörälle ettei hän ihmettelle taitojen puutetta.

Paljastus: seksiin ei tarvita harjoittelua. Olen itse tuosta esimerkki. Harrastin seksiä eka kerran 30-vuotiaana. Minulla oli kyllä hyvä säkä miehen suhteen: hän oli hyvin komea, juuri sellainen, josta olin unelmoinut, pitkä, tumma, hauska, mukava naapurinpoika (myös konkreettisesti lähes naapuritalosta). Seksi oli todella mahtavaa. Sitten tein virheen. Annoin hänen mennä. Jotenkin ajattelin, että haluan vielä olla vapaa. Mutta pointti: hyvään seksiin ei tarvita harjoittelua, vetovoima ja mielikuvitus riittävät. 

Vierailija
54/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään neitsyttä mutta kokemattomien kaa ei voi jutskailla panojuttuja.

Vierailija
55/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä outoa, että ns. lihan himojen mukaan elävät ihmiset eivät voi käsittää, jos joku ei halua elää porton / huoripukin elämää ja ihaile sellaista elämäntapaa. Heille sellainen on hyvää elämää, kun eivät muusta tiedä. 

Raamatulliseen elämään pyrkivät taas tietävät että seksi kuuluu aviopuolisoiden väliseksi yksityisasiaksi. Myös sen että avioliitto solmitaan kerran ja siinä pysytään koko loppuelämä. 

Ei noin ole myöskään raamatullista elämää elävien piireissä. Olen itse lapsuudenkodissa sen nähnyt. Äidin ja isän avioliitto oli ihan mahdoton. Välillä isä asui mökillä. Meillä oli jatkuva huuto ja riitely menossa, jos olivat saman katon alla. Sitten kun lopulta erosivat, äiti ei kertonut kenellekään. Minäkään en tiennyt, että ovat eronneet. Isä muutti uuden naisystävän luo noin 60-vuotiaana, ja sitten alkoi paljastua, ettei ne ole enää avioliitossa olleet vuosiin. Paitsi seurakunnan edessä, kaiken huippuhan tässä on, kun isä kuoli, niin äiti istui edessä kirkon penkissä hautajaisissa kuin olisi vaimo. Minun sisarukset olivat sitä mieltä, että äidin paikka on siinä. Täysi sirkusesitys. Mustiin puettu leskirouva, joka ei oikeasti ollut edes leskirouva, vaan eronnut exä. Surunvalitteluja sateli seurakunnan ystäviltä, tuli adresseja ja kukkia.

Mitä sisaruksiini tulee, niin kyllä se vähän sellaista oli, että kaikki tiesivät kihlaparien tekevän sitä salaa. Papin aamenta virallisesti odotetaan, mutta oikeasti se on sellainen asia, mitä tiedetään monien harrastavan jo kihlauksen aikana, sitä ei vaan huudella kylillä. Onpa niinkin, että joku saattaa olla raskaana jo avioliittoon astuessaan. Sitten on tapana selitellä, että vaiva syntyi hiukan ennenaikaisesti. Juu, niin varmaan, 2 kuukautta ennenaikaisesti mutta painoi 3,5 kg. Kaikki leikkivät leikkiä, että se olisi totta.

Vierailija
56/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille outoa kun seksiä saa milloin vaan missä vaan

Vierailija
57/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa jos on aktiivisesti hakenut seuraa, eikä tuohon mennessä ole ketään löytänyt tai edes mitään kevyttä "saanut". Kertoo että kriteerit kumppanille ovat epäsuhdassa oman tarjonnan kanssa, tai sitten on jotain feelua sosiaalisissa taidoissa, persoonassa tms.

Vierailija
58/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen "peitto ei ole heilunut ahkeraan" on kyllä harhaanjohtamista, kun peitto ei ole heilunut lainkaan, koskaan.

Vierailija
59/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille outoa kun seksiä saa milloin vaan missä vaan

Huonoa, tasotonta, masturbaatioalustana olemista.

Vierailija
60/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vienyt poikuuden 30v mieheltä,olin silloin itse 24v ja olihan se niin säälittävää räpellystä että ei enää ikinä. N29