Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä outoa siinä on jos on vielä 28-40-vuotiaana neitsyt?

Vierailija
01.03.2025 |

Onko se sulta pois jos peitto ei ole heilunut ahkeraan ja haluaa odottaa sitä oikeaa?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ihan yleistä, minkä teet kun kukaan ei heruta?

Paha tässä on se, että monella näistä menee nuppi sekaisin, puutteen tuoma fyysinen tuska käy korvien väliin.

Vierailija
22/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ihan normaalia olla neitsyt, jos ei ollut naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo on kai tässä tapauksessa harvinaisen synonyymi. Haastattelututkimusten mukaan noin 10% ihmisistä menee hautaan neitsyys tai poikuus tallessa. 28-vuotiaista varmaan vielä joku ehtii, kuten nykyinen vaimoni, mutta harva yli 50-vuotiaana, kuten hyvä ystäväni.

Oikeassa olet, mutta tuossa on varmaan yksi nolla liikaa, itse muistan lukeneeni jostain, että suomalaisista 1-2 % jäisi ikineitsyiksi/pojiksi, eli tosi harvinaista tuo, että ei koko elämän aikana ole sukupuolisessa kanssakäymisessä.

Vierailija
24/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa kysynyt täälläkin, että onko miehen muiden häntä kohtasn osouttama arvostus tai miehen oman elämänsä mielekkyys lopulta kiinni siitä, onko hän harrastanut seksiä (naisen) kanssa vai ei. - Vaikka mies ei itse tiedostaisi tämän "puutteen" tekevän hänestä vähemmän arvostettavan.

Olen tässä kohtaa viitannut monesti leffaan 40v  neitsyt(mies) , joka omasta mielestäni on hyvinkin toden mukainen.

Leffa kertoo Andysta joka elää tasaista arkea. Hän ei ole erityisen menedtynyt mutta ei toisaalta syrjäytynyt. Hänellä niin kavereita työpaikka  siisti asunto, jonka hän on sisutanut oman mukaisesti, eli antaen keräily harrastuksensa näkyä. Hän on tavanomaisen fiksu ja huomaavainen ja siisti ei erityisen komea mutta ei rumakaan. Kaikki on siis monin tavoin kunnossa. 

Kunnes tapahtuu käänne. Selviää, että hän ei ole koskaan harrastanut seksiä. Elokuvsn monta kertaa nähneenä olen usein miettinut, että jos tuolla leffalla on jokin opetus on niin mikä se on? Sekö, että miehen arvokkuus ja kunnioitettavuus riippuublopulta siitä, että on harrastanut seksiä? Vaan ketä varten? Mitä se muuttaisi, jos nyt sanon, että joo olen minäkin harrastanut seksiä mut se taoahtui 15 vuotta sitten vs. siihen, että en ole hsrrsstanut lainkaan? 

En  kokemattomuuttani mainosta. En syytä siitä ketään  En pidä itseäni homona tai aseksuaalina ihmettelen vain. Ehkä olen tiedostamattani  jollain tavoin sairas kun koen elämäni kuitenkkn enimmäkseen hyväksi; kuten ilm. tuo edellä kertomani Andy; olkoonkin, että hän nyt on vain fiktio hahmo, kuten ilm monelle seksiä kokematon mies, jossa ei vaikuttaisi muutoin olevan mitään erityistä vikaa. - Koska turhauttavankin usein silloin kun on ollut julkisuudessa juttuja seksiä kokemattomista miehistä, niin ainakin itselleni on muodostunut mielikuva, että kokemattomuus seksistä tuskin on heidän elämässään isoin ongelma, - Ilahduttavan poikkeuksen muodostui viikko-pari sitten Hesarissa ollut juttu 32 vuotiaasta Ristosta, Nostan hänelle hattua ja arvostan häntä kohtaan Rohkea mies, että uskasi esiityä jutussa omilla kasvoillaan näin ilm. kipeässä asiasa  Tuo artikkeli on ruorittu täälläkin ja löytyy oheisen linkin takaa: https://www.vauva.fi/keskustelu/5952951/hs-risto-32-neitsyt-ja-heidan-m…

Vierailija
25/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää nähneenä voin todeta että en suosittele seurustelua alle 25vuotiaille. Aivotkin kehittyvät yli 30v asti.

Aivot kehittyvät koko ihmisiän!!

Vierailija
26/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen verran ruma mies että kuukaudessa olen saanut tinderissä 13 tykkäystä, kun muut saa yli 50 kuukaudessa.

Vierailija
27/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään jos sen sitten rehellisesti kertoo ekassa seksuaalisessa tilanteessa sille toiselle kyläpyörälle ettei hän ihmettelle taitojen puutetta.

Vierailija
28/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua liikuta pätkän verta muitten ihmisten seksielämä tai sen puute.

Kannattais liikuttaa koska muuten kaivamme sinusta ulos mielipiteen. Monta liittoa ja suhdetta läpikäyneenä ärsyttää suhteettomat ja mielipiteettömät ihmiset.

Olen eri mutta että monta liittoa? Mikä on ollut erojen yhdistävä tekijä? 

En tykkää olla yhden kanssa mutta eka mies oli liian pehmo, toka väärä ja kolmannelle olin oikea Justiina.

Vierailija
29/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestoilla varmaan. Tutkimusten mukaan keskiverto nainen harrastaa seksiä 16- ja mies 17-vuotiaana, eikä alaikäisenä pääse naimisiin kuin pressan luvalla.

Vierailija
30/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään mitään. Sehän on ihanaa. Kaikki kiva vielä edessä päin.

Vierailija
31/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jäävät saamatta, mutta eipä niitä juuri kukaan länsimaalainen muutenkaan hanki.

Vierailija
32/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lestoilla varmaan. Tutkimusten mukaan keskiverto nainen harrastaa seksiä 16- ja mies 17-vuotiaana, eikä alaikäisenä pääse naimisiin kuin pressan luvalla.

Ohis Olsiko sulla linkkiä näihin tutkimuksiin nuorista naisista. Olsin vähän yllättynyt jos suomalainen nainen harrastaisi seksiä  -siis oikein harratsaisi eikä menettäsi neitsyyttään tuon ikäisenä, joka sekin tuntuu "vähän" nuorelta iältä, - Mutta ehkä se, että tuntuu siski niin nuorelta kun itse hyvä, jos olin pitänyt tuon ikäisenä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kädestä....

Vierailija
33/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään jos sen sitten rehellisesti kertoo ekassa seksuaalisessa tilanteessa sille toiselle kyläpyörälle ettei hän ihmettelle taitojen puutetta.

Niin olisiha se herramiehen teko, jos vosi sanoa seksikumppanilleen kertoa, että ollos huoelti, että koska se ja tuo seksikummapnini tykkäsi ja nautti tästä ja tuosta tavastani seksimme aikana, niin kyllä minä nyt tiedän mitä mun pitää sullekin tehdä. - Jaa et tykkää vai? - Ootko varma, että et tykkää?  Kyllä kaikki muut on ainakin pitänyt Pitäskojhän sun käydä tutkituttamas pääsi kun väität etttä et muka tykkäisi  siis väitätköä et mö valehtelen kyllä ne varmasti tykkäs . 

Vierailija
34/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä mitä outoa on siinä, jos 65-vuotiaana on vielä poikuus tallella? Eikö todellakaan tällä palstalla ole muita, jotka ovat samassa tilanteessa? M65

Tee elämästäsi omannäköinen ja tee asioita joita rakastat.

Vierailija
35/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te kokemattomat aiotte löytää puolison ja varmistua siitä että vastapuoli ei ole teidän kanssa vain pelkän seksin perässä?

Vierailija
36/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää nähneenä voin todeta että en suosittele seurustelua alle 25vuotiaille. Aivotkin kehittyvät yli 30v asti.

Päin vastoin, nuoruuden rakkaus on kaikkein ihaninta! Hormonimyrsky, suuret tunteet. Ikinä ei enää yli 25-vuotiaana tule samanlaisia tunnekokemuksia. Sinänsä tuo on totta, että ihmisen aivot kehittyvät hautaan asti. Jos eivät kehittyisi, emme voisi oppia uusia asioita. Sen sijaan varsinainen aivojen kehitysvaihe päättyy ihmisellä biologisessa mielessä noin 25-vuotiaana. Koska ihminen oppii tiedon lisäksi kokemalla ja tekemällä, elämänkokemus viisastuttaa vanhuuteen asti. Tietenkin myös seksuaalisesti on hyötyä siitä, jos on tunnetaidoiltaan kypsä. Rakasteleminen oli järisyttävän ihanaa joka kerta, kun olin 18-25-vuotias. Sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä. Ei mies pysty enää niin usein, ei häntä edes huvita kovin usein. Toisaalta minusta 48-vuotiaana ei tunnu enää samalta kuin nuorena. Ihan esimerkiksi sellainen juttu kuin orkku, onhan se jo laimea, täysin erilainen kuin vaikkapa 25 vuotta sitten, jolloin oli kiihkein aika ja kaikki tuntui järisyttävältä. Jotkut taas kokevat toisin päin, jos on ollut hyvin epävarma kehostaan nuorena ja ikä antaa itsevarmuutta.

Vierailija
37/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai olla virallisesti neitsyt. Oma tätini oli ns. Vanhapiika ja virallisesti hyvin siveä. Vanhemmiten alkoi kerroilla juttuja. Oli ollut yhden kauppiaan vakioseuralainen koko 60-luvun. Se kauppias oli naimisissa ja 5 lasta.

Vierailija
38/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te kokemattomat aiotte löytää puolison ja varmistua siitä että vastapuoli ei ole teidän kanssa vain pelkän seksin perässä?

Heh, pelkän seksin perässä? Että se kokematon olisi heti ekalla kerralla niin mahtava rakastaja(tar), että pitää alkaa juosta sen seksin perässä. Muistele nyt vähän omia ensimmäisiä kertojasi, olitko ihan tosissaan niin hyvä?

Vierailija
39/119 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulta pois, jos joku on neitsyt ja vieläpä omasta halustaan. Oma libido on ollut sen verran voimakas, ettei minusta olisi ollut nunnaksi, mutta arvostan ihmisiä, joilla on periaatteita.

Vierailija
40/119 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden kokemattomien pitää löytää puoliso? Jos on ollut yksin vaikkapa 40-vuotiaaksi asti, ei siitä puolison kanssa elämisestä enää mitään tule.