Mikä outoa siinä on jos on vielä 28-40-vuotiaana neitsyt?
Onko se sulta pois jos peitto ei ole heilunut ahkeraan ja haluaa odottaa sitä oikeaa?
Kommentit (119)
Ei mua liikuta pätkän verta muitten ihmisten seksielämä tai sen puute.
Jos ei 40 ikävuoteen mennessä ole löytänyt sopivaa ihmistä, niin ei kyllä löydäkään.
Taidat olla ruma tai tunnevammainen.
Ei siinä ole minusta (miehestä) ole mitään outoa. - Oudompaa on se, että seksiä pitäisi haluta ja tahtoa jotenkin muiden odotusten tai vaatimusten mukaisesti.
Outoa on on myös, kun jotkut väiyttävät erottavansa ja tunnistavansa jostain il, ulkoisesta piirteestä tai seikasta tois(t)en seksikokemusten määrän, joka on vähintään yhtä outoa kuin uskomus siitä, että ulkopuolinen voisi nähdä tai huomata toisesta, itselleen vieraasta henkilöstä hänen seksuaalisen suuntautuneisuuden.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ruma tai tunnevammainen.
Kauneus on katsojan silmissä ja joillakin rakkaus löytyy vasta vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais liikuttaa koska muuten kaivamme sinusta ulos mielipiteen. Monta liittoa ja suhdetta läpikäyneenä ärsyttää suhteettomat ja mielipiteettömät ihmiset.
No niin. Ei siinä ole mitään outoa. Toiset aloittaa nuorena toiset vähän vanhempina.
Ekan lapsen sain 27 vuotiaana. Ekan abortin tein 22 vuotiaana.
Seksi on kivaa. Kaksi lasta, nolla tautia ja tuhansia kertoja. ......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais liikuttaa koska muuten kaivamme sinusta ulos mielipiteen. Monta liittoa ja suhdetta läpikäyneenä ärsyttää suhteettomat ja mielipiteettömät ihmiset.
Olen eri mutta että monta liittoa? Mikä on ollut erojen yhdistävä tekijä?
Sitä mitä ei ole koskaan kokenut ei välttämättä edes kaipaa ja voi elää ihan hyvin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 40 ikävuoteen mennessä ole löytänyt sopivaa ihmistä, niin ei kyllä löydäkään.
Miksi ei? - Mitä minussa on vikana olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään läheisiä ja vastavuoroisia ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa. - Riittääkö tämä vai tarkoititko löytämään yhtöä ja erityistä, jonka kanssa olisin edennyt parisuhteeseen on jäänyt kokematta. En ole introvertti en exovertti jotain näiden ääripäiden väliltä. Olenm suorittanut maisterin tutkinnon. Elätän itsen ansaitsemallani palkalla. Minulla on mutkattomat välit nin sisaruksieni kuin vanhempien kanssa. En ole erityien uskovainen. En ole ylipainoinen, enkä ole ollut.
Miten tässä näin kävi, että en ole saanut ja en ilm saattaisi saada jatkossakaan parisuhdetta kun ikä on jo 40 vuotta?
Entäpä mitä outoa on siinä, jos 65-vuotiaana on vielä poikuus tallella? Eikö todellakaan tällä palstalla ole muita, jotka ovat samassa tilanteessa? M65
Outo on kai tässä tapauksessa harvinaisen synonyymi. Haastattelututkimusten mukaan noin 10% ihmisistä menee hautaan neitsyys tai poikuus tallessa. 28-vuotiaista varmaan vielä joku ehtii, kuten nykyinen vaimoni, mutta harva yli 50-vuotiaana, kuten hyvä ystäväni.
Siis siinähän ei oikeasti ole mitään outoa. Ei ollut vuosituhansiin, mutta sitten tuli nykyajan paska: media ja some.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä mitä outoa on siinä, jos 65-vuotiaana on vielä poikuus tallella? Eikö todellakaan tällä palstalla ole muita, jotka ovat samassa tilanteessa? M65
Olet pyhä velho!
Enemmän miettisin että miksi ihmisille yritetään ajaa tällaista mielipidettä läpi että viimeistään 18v pitää olla neitsyys menetetty elokuvien, sarjojen, lehtien, radion ja somen kautta. "whats your bodycount?" aivan hullu maailma. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? - Mitä minussa on vikana olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään läheisiä ja vastavuoroisia ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa. - Riittääkö tämä vai tarkoititko löytämään yhtöä ja erityistä, jonka kanssa olisin edennyt parisuhteeseen on jäänyt kokematta. En ole introvertti en exovertti jotain näiden ääripäiden väliltä. Olenm suorittanut maisterin tutkinnon. Elätän itsen ansaitsemallani palkalla. Minulla on mutkattomat välit nin sisaruksieni kuin vanhempien kanssa. En ole erityien uskovainen. En ole ylipainoinen, enkä ole ollut.
Miten tässä näin kävi, että en ole saanut ja en ilm saattaisi saada jatkossakaan parisuhdetta kun ikä on jo 40 vuotta?
Johtunee tuosta maisterin tutkinnon korostamisesta. Siitä ei juuri panohommissa ole apua.
Elämää nähneenä voin todeta että en suosittele seurustelua alle 25vuotiaille. Aivotkin kehittyvät yli 30v asti.
Sehän on vaan kunnioitettavaa ettei ole hypännyt sänkyyn "koska pitää". Olisinpa itsekin ollut yhtä fiksu nuorempana.
- seksitön viimeiset 10 vuotta eikä ole ikävä, n38
Hyvä kysymys. Luulen, että niitä joita asia vaivaa, oikeasti vaivaa se, että alitajuisesti tajuavat miten typeriä asioita ovat antaneet omille kehoilleen tehdä, mutta sitten ego estää käsittelemästä niitä omia virheitään.