Mikä outoa siinä on jos on vielä 28-40-vuotiaana neitsyt?
Onko se sulta pois jos peitto ei ole heilunut ahkeraan ja haluaa odottaa sitä oikeaa?
Kommentit (119)
Koulussakin opetetaan jo että seksiäkin tulisi sitten ihan sormia napsauttamalla ja ollaan ihan valmiita sitten pervoilu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Koulussakin opetetaan jo että seksiäkin tulisi sitten ihan sormia napsauttamalla ja ollaan ihan valmiita sitten pervoilu seksiin.
Sä olet käynyt hyvin kummallisen koulun.
En näin melkein setsemänkymppisenäkään haureuteen ole syyllinen. Puhtaana Vapahtajan morsiamena kuljen neitseenä Paratiisin portista Hänen huomaansa itseni antamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 40 ikävuoteen mennessä ole löytänyt sopivaa ihmistä, niin ei kyllä löydäkään.
Ok. Pari tuttavaa löysivät ekan puolisonsa +45 vuotiaina ja perustivat perheen. Muuten olivat pitkään sinkkuina. Et ei se kaikilla mene samalla tavalla, mutta silti ajallaan jokainen saa sen mitä oikeasti haluaa.
Sinkut eivät ole seksuaalisesti kokemattomia. Sinkut ovat myöskin sinkkuja omasta halustaan.
No mikä mä sitten olen, jos en sinkku? Olen seksuaalisesti kokematon ja haluaisin parisuhteen, mutta minulla ei sellaista ole.
eri
Olet vastentahtoisesti yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 40 ikävuoteen mennessä ole löytänyt sopivaa ihmistä, niin ei kyllä löydäkään.
Ok. Pari tuttavaa löysivät ekan puolisonsa +45 vuotiaina ja perustivat perheen. Muuten olivat pitkään sinkkuina. Et ei se kaikilla mene samalla tavalla, mutta silti ajallaan jokainen saa sen mitä oikeasti haluaa.
Sinkut eivät ole seksuaalisesti kokemattomia. Sinkut ovat myöskin sinkkuja omasta halustaan.
No mikä mä sitten olen, jos en sinkku? Olen seksuaalisesti kokematon ja haluaisin parisuhteen, mutta minulla ei sellaista ole.
eri
Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille outoa kun seksiä saa milloin vaan missä vaan
Feministit unohtavat tämänkin naisten etuoikeuden. Lisäksi etuoikeuden elää omana itsenään. Miehilöe tätä ei sallita varsinkaan nuorena jolloin on mentävä inttiin/sivariin opiskelujen, töiden ja seurustelun sijaan.
Suurin osa miehistä vain run*kaa naiseen. Nainen ei saa siitä yhtään mitään.
Kannattaisiko valita vähän parempia miehiä? Vai eikö rahkeet riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille outoa kun seksiä saa milloin vaan missä vaan
Feministit unohtavat tämänkin naisten etuoikeuden. Lisäksi etuoikeuden elää omana itsenään. Miehilöe tätä ei sallita varsinkaan nuorena jolloin on mentävä inttiin/sivariin opiskelujen, töiden ja seurustelun sijaan.
Mikä vtun etuoikeus elää omana itsenään? Ihan yhtä lailla siellä työelämässä on vedettävä roolia, oli mies tai nainen.
On poikuus tallella ja melkein 40 mutta aina on halunnut että olisi se peitto heilunut sen oikean kanssa. Pelottaa vaan että se on jo myöhäistä ja jää kokematta parisuhde, pelkkää seksiä ilman tunteita en halua.
Vierailija kirjoitti:
On poikuus tallella ja melkein 40 mutta aina on halunnut että olisi se peitto heilunut sen oikean kanssa. Pelottaa vaan että se on jo myöhäistä ja jää kokematta parisuhde, pelkkää seksiä ilman tunteita en halua.
Se ei välttämättä ole liian myöhäistä, mutta kannattaa asennoitua ajatuksella, että se on epätodennäköistä. Tapahtuu, jos tapahtuu, mutta hyväksy asia ja keskity muidenkin juttujen tekemiseen. Paljon jää kokematta, jos vain ajattelee sitä mitä ei ehkä ikinä pääse kokemaan.
t. samassa tilanteessa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei välttämättä ole liian myöhäistä, mutta kannattaa asennoitua ajatuksella, että se on epätodennäköistä. Tapahtuu, jos tapahtuu, mutta hyväksy asia ja keskity muidenkin juttujen tekemiseen. Paljon jää kokematta, jos vain ajattelee sitä mitä ei ehkä ikinä pääse kokemaan.
t. samassa tilanteessa oleva mies
On jo paljosta jäännyt paitsi monista syistä joten ei enää mielellään enää jäisi mistään asioista paitsi kuten tästä.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi löysin, ennenku täytin 41! 🤩🤪
Enemmän ihmettelen kaiken koluajia, jotka kehuvan sadoilla ja jopa tuhansilla kumppaneilla. Eipä ole ollut merkityksellistä ja arvokasta kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hlvetti. Tapailemani mies on alkanut epäilemään että en pitäisi seksistä. Nyt iski pakokauhu koska en vaan voi sanoa että en oo koskaan sitä harrastanut kun se hänen mielestään on niin normaali asia. Voi vttujen vttu. Parempi vaan sanoa että kemiat ei kohtaa ja et ei tapailla enää, miksi sitä alkaisi nolaamaan itsensä sillä että kertoo totuuden. N
Vaikuttaa että toi sun parempi vaihtoehto on nyt se parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua liikuta pätkän verta muitten ihmisten seksielämä tai sen puute.
Kunhan eivät esittele sitä julkisesti ja pakota kuuntelemaan tai katselemaan.
Miehelle kokemattomuus on aikuisällä häpeä ja taakka. Maailma on todistanut ettet kelpaa naisille ja saat tilanteestasi palkkioksi vain häväisyä ja pilkkaa mikäli siitä satut jollekin möläyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä ei ole koskaan kokenut ei välttämättä edes kaipaa ja voi elää ihan hyvin ilmankin.
Kyllä minä kaipasin seksiä valtavasti, ennen kuin sitä koin. Ihan fyysinen tyhjyyden tunne emättimessä.
Voisin miehenä sanoa samaa, paitsi että sen tyhjyyden täyttävänä osapuolena (vähän sitten muitakin edellytyksiä siltä täytettävältä)
Mitä outoa siinä ei ole? Jos on tuon ikäisenä vielä neitsyt, niin se neitsyys säilyy hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen kaiken koluajia, jotka kehuvan sadoilla ja jopa tuhansilla kumppaneilla. Eipä ole ollut merkityksellistä ja arvokasta kokemusta.
Mistä sinä sen voit tietää? Minulla on paljon hyviä seksikokemuksia eri partnereiden kanssa
eri