Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasaramäen koulu

Vierailija
01.03.2025 |

Kokemuksia Turun Vasaramäen koulusta?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettajana kyseisessä koulussa yläkoulun puolella. Opettajilla erittäin hyvä työilmapiiri ja kyllä kaikki ovat todella ammattitaitoisia. Oppilailla osalla kunnioitus opeja kohtaan hyvin vähäistä, mutta koen ainakin itse, että koulun perussysteemi toimii ja kaikki kuitenkin viihtyy. Kaikin puolin loppuenlopuksi suosittelun arvoinen koulu. Voisin itse ainakin vanhempana laittaa lapseni tähän kouluun, jos en itse olisi siellä opettajana.

On sitten varmaan eri koulu missä ystäväperheen lapsi oli vuosia kiusattuna :( 

Vierailija
122/124 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset kirjoittaa mukavii, super sitä ja tätä? Onko muilla täst mitää fiiliksii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä koulu ja opettajat kivoja sekä osaavat opettaa. Oppilaitten keskuudessa on paljonkin ongelmatapauksia ja tietenkin henkilökunnan pitää näihin reagoida, kun jotain tapahtuu. Varmaankin ne, jotka itse tekevät typeriä asioita eivät vain tykkää aikuisista, jotka puuttuvat. Saattavat sitten opettajat tuntua ihan tyhmiltä ja ärsyttäviltä.

Vierailija
124/124 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti todella huono koulu hyvä liikka linja jne jne mutta opettajat syyllistää oppilaita asioista mitä oppilaat eivät ole tehneet, rehtori kieltää opettajan selvän  rasismin ja todella monet oppilaat kiusaa yksi oppilas kuoli ja oma lapseni joutui vaihtamaan koulua kiusaaminen syynä koska opettajat käskee olla ottamansa itseensä haukkumiset yms ja sanoo että kiusaajalla on vähän ongelmia. Puhuvat kyllä kiusaajille mutta ei niin että kiusaajat lopettaisivat joten jos haluat että lapsesi tulee kiusatuksi ja syrjityksi niin silloin kannattaa laittaa hänet tänne muussa tapauksessa ei 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän