Vasaramäen koulu
Kommentit (121)
Voi ei, vielä Mari, Marja, Kaisa ja Päivi ansaitsevat maininnat ehkä Jaakko myös nimittäin en ole varma mainittiinko häntä
Alakoulussa koulun ympäristöstä lapsia. Yläaste yhteinen Lausteen kanssa.
En ole käynyt alakoulua, niin en osaa sanoa. Yläkoulun kävin ja sieltä parhaat, kivoimmat ja mukavimmat opet ehdottomasti Petri, Outi, Janne ja Jaakko. Jäin kyllä erityisesti Outia kaipaamaan. (Outi meidän rakas, rakkaampi, rakkain luokkiksemme lämmöllä muistellen pusi pusi hali hali) kävin Vasaramäen yläkoulun 2019-2022.
Outi varmasti todella ihana opettaja, kun noin paljon kehuja saanut.
Suomen parhailla keskiarvoilla varustellut oppilaat tulevat tästä koulusta. (tutkimustuloksiin perustuu)
Outi kyllä jäänyt mieleen itselle ja näköjäänkin tosi usealle muullekkin ja vain hyvässä. Hän kyllä olikin ja varmasti edelleen on sekoitus lämpöä, lempeyttä, välittämistä, laadukasta opetusta, pedagogista rakkautta ja myös sopivissa määrin jämäkkyyttä. Hänen auktoriteetin muistan jopa luokan pellet olivat hänen tunneillaan aina nätisti. I miss u. Kävin Vasaramäen koulun 2015-2024.
Outista tässä nyt puhutaan, niin ajattelin itse avata millä tavoin hän oli juurikin tuollainen. Ainakin mitä jäänyt mieleen, kun joku takarivistä saattoi joskus heittää jotain rivompaankin, niin hän keksi aina jotain nasevaa heittää takaisinpäin, jolla sai takapenkinkin hiljennettyä.
Petrin tunnit aina lähes stand uppia, tykkään paljon jää myös asioita mieleen. Hauska jäbä
Koulun vessoista kuuluu epäilyttäviä ääniä vähän väliä, siis yläkoulun
Vierailija kirjoitti:
Suomen parhailla keskiarvoilla varustellut oppilaat tulevat tästä koulusta. (tutkimustuloksiin perustuu)
Onko siellä yhtään tummaihoista?
Kyllä on ainakin yläkoulun puolella, kun Laustelaiset käyvät myös tätä koulua.
Täytyy sitten olla äärimmäisen lahjakkaita oppilaita koko koulu täynnä tai sitten tosiaan tekevät vaan todella paljon töitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettajana kyseisessä koulussa yläkoulun puolella. Opettajilla erittäin hyvä työilmapiiri ja kyllä kaikki ovat todella ammattitaitoisia. Oppilailla osalla kunnioitus opeja kohtaan hyvin vähäistä, mutta koen ainakin itse, että koulun perussysteemi toimii ja kaikki kuitenkin viihtyy. Kaikin puolin loppuenlopuksi suosittelun arvoinen koulu. Voisin itse ainakin vanhempana laittaa lapseni tähän kouluun, jos en itse olisi siellä opettajana.
Toivottavasti yksikään oman lapseni opettajista ei sentään kirjoita vauvapalstalla. Sen verran laadukas koulun pitäisi kuitenkin olla.
Outi on kyllä lemppareista lempparein
En usko, että oikeasti on opettajat jotka täällä kirjoittavat väittävät vaan.
Vierailija kirjoitti:
Alakoulussa koulun ympäristöstä lapsia. Yläaste yhteinen Lausteen kanssa.
Saa kiertämään kaukaa tämän koulun
Niin, joitain koulun oppilaita tai joitain vaan.
Kävin Vasaramäen koulua kun asuin Puolukkatien lastenkodissa. Eipä siitä huonoja muistoja jäänyt.
Minna, Mirja, Kirsi ja Katariina besuliineja ei mainittu, niin täältä heillekin maininnat.