Vasaramäen koulu
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
kävin sitä vuodet 1969 - 1973, ja viihdyin hyvin.
Herrajjumala sä oot vanha!
Itse kävin Pallivahan koulua. Rehtori oli jopa SDP:n ehdokkaana, kommareita oli useita.
Kaipailen deittiä voisko tää olla myös tapailu deitin etsintä ketju?
En ole käynyt Vasaramäen alakoulua, niin en osaa sanoa. Yläkoulun kävin ja sieltä parhaat, kivoimmat ja mukavimmat opet ehdottomasti Petri, Outi, Janne ja Jaakko. Jäin kyllä erityisesti Outia kaipaamaan. (Outi meidän rakas, rakkaampi, rakkain luokkiksemme lämmöllä muistellen pusi pusi hali hali) kävin Vasaramäen yläkoulun 2019-2022.
Oii tämä on kauniisti puhuttu opettajasta, ihana kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä koulu on, hyvät opettajat niin ylä kuin alakoulussakin lapset käyneet molemmat ja nuorin vielä yläkoulussa, niin on tuoretta kokemusta.
Ihan ok on.
Varsinkin Outilla on tosi hyvät opetustyylit. Opettaa tässä koulussa matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa. Oli mun luokanvalvoja aikoinaan, kun yläkoulussa olin ja jäänyt kyllä lämpimät muistot. Helposti lähestyttävä, empaattinen, ihana persoona, aidosti välittävä ja kuunteleva, haluaa aidosti kaikkien oppivan ja todella täyskymppi opettajana.
Oii vaikuttaa oikein lottovoitolta et hänet sais opettajaksi tai ylipäätään kuulostaa et Vasaramäessä asiat tosi hyvin ja ylipäätään laadukas opetus & hyvät opettajat.
Mikä tämän Outin sukunimi? En ole varma oliko hän silloin, kun itse tässä koulussa olin mut ehkä sukunimi auttais muistelemaan mieliin.
Minkä nimisiä opettajia sulla oli?