Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa

Vierailija
01.03.2025 |

Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita. 

Kommentit (328)

Vierailija
301/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kukaan tavismies ei pysty olemaan fitness-naisen kanssa. Heillä on tiukka kuri ja ruokavalio eikä siinä millekään miehelle edes aikaa jää.

Ja kun mies vielä on varustettu huonolla itsetunnolla niin sitä aletaan ihmettelemään, miksi sinne salille pitää päivittäin lähteä, muskelimiehiä katselemaan?

Eikö sitä vois kotona edes välillä relata ja maata sohvalla mussuttamassa sipsiä, ota tosta nyt tota nstipataa, ei se sun dieettiä kaada, onko nää kaikki lisäravinteet ihan tarpeellisia, etkö sä siellä lenkillä voi käydä ihan noilla tavallisilla kengillä, kai sä nyt kerran viikossa voit ottaa kaljaa ja skipata treenit jne.

Tuskin sä niitä silikonejakaan olet maksamassa, kai sä tajuat että se rasva lähtee tasaisesti koko kropasra?

Vierailija
302/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja sopivasti lihaksikas, rinnat C/D-kuppi. Sinkkuvuosia on kohta takana 7, koska kukaan ei halua mun kanssa parisuhteeseen. Ehkä se vaatisi sitten ne isot rinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa niillä fitness-kroppasilla muikkeleilla on fitness-kroppanen äijä, riisiä parsakaalia kanaa ja jotain voimajuomaa päivästä toiseen. Molempien tarvii olla yhtä pihalla maailman menosta ja palvoa omaa peilikuvaansa että viihtyvät yhdessä. Ja yhdessä dissata muita joita ei kiinnosta syödä pahaa ruokaa vain koska se on terveellistä.

Vierailija
304/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä pitäisi olla jonoksi asti? Riittää kun olen löytänyt yhden sopivan.

Vierailija
305/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ulitollo varmaan projisoinnistasi huolimatta: miehet itkevät inkkelisinkkuuttaan, koska se EI ole oma valinta?

Vierailija
306/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ihan tuo ihmisen fysiologia ole hallussa. Nainen kun aloittaa kovan fitness-harjoittelun ja tiputtaa rasvoja, niin siinä lähtee rinnat samalla. Tiedän kokemuksen syvällä rintaäänellä, kun ex-vaimo oli fitness-urheilija. Rinnat todellakin lähtee pois sen rasvan mukana. Se että nainen on jossain IG:ssä todella timmissä kunnossa ja silti rinnat pullottaa, niin se vaatii käytännössä aina plastiikkakirurgiaa, eli silikoni-implantit. Sellaisen "vaatiminen" naiselta taas menee mun mittapuulla rankasti yli. Tuskin sinunkaan naisesi vaatii sua kirurgin veitsen alle ulkonäköäsi korjaamaan?

Vaihtoehtona on hyväksyä hieman sitä rasvakerrosta ja rinnat, tai sitten tosi hoikka kroppa mutta rinnattomana.

Vierailija
307/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.

Toki, kun se on "mies". 

Vierailija
308/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta takaa rahaa on, takaan sen. Löytyy sivistystä ja älyä, miksi alkaisin jollekin seksileluksi? 

Olet nainen, sinä olet olemassa VAIN sitä varten että olet seksilelu, runkkausväline miehille.

Ihmiskunta tarvitsee kaikkia naisia.

Miehet vois muutamaa lukuunottamatta kuohita juhdiksi niihin alkeellisiin miesten hommiin kuten renkaanvaihtoon ja lumenkolaukseen.  Kaivoja kaivamaan etelään. Puita pilkkomaan. 

Niiltä pitää kieltää viina, tupakka ja liha sekä aseet ja  autot.

Vierailija
309/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä pitäisi olla jonoksi asti? Riittää kun olen löytänyt yhden sopivan.

Koska miehellä kuin miehellä pitäisi olla naisia jonoksi asti ja eri tarkoituksiin, kuten passaava(t) kotiorja(t) ja fitnesskroppairtoseksinaiset haaremissaan (vaihtopenkillä pelivuoroaan odottamassa) ja primitiivinen katkarapunsa perässä koheltava simppeli tusinatollokoiras ei ymmärrä, että naiset ovat erilaisia ja haluavat elämältään täysin erilaisia asioita.

Vierailija
310/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole saliin varaa ja pitäisi olla myös naisten sali lähellä, ja muu arki toimia. Kotona joillakin on jotain käsipainoa tms. Jotkut haluavat pysyä normaalipainossa tai keskittyä henkisiin asioihin enemmän kuin pelkkään painoon, eivät halua olla bodatun fitness-kisaajan näköisiä. Ja voi olla ihan muita ulkonäkövirheitä, vaikka tekisi mitä lihaksia. Moni ei etsi epätasapainoista miestä riesaksi, pitää olla miehelläkin henkisesti asiat kunnossa, vaikka nuorena moni etsii tasapainoa vielä - viinalla se ei tule.

Vierailija
311/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ihan tuo ihmisen fysiologia ole hallussa. Nainen kun aloittaa kovan fitness-harjoittelun ja tiputtaa rasvoja, niin siinä lähtee rinnat samalla. Tiedän kokemuksen syvällä rintaäänellä, kun ex-vaimo oli fitness-urheilija. Rinnat todellakin lähtee pois sen rasvan mukana. Se että nainen on jossain IG:ssä todella timmissä kunnossa ja silti rinnat pullottaa, niin se vaatii käytännössä aina plastiikkakirurgiaa, eli silikoni-implantit. Sellaisen "vaatiminen" naiselta taas menee mun mittapuulla rankasti yli. Tuskin sinunkaan naisesi vaatii sua kirurgin veitsen alle ulkonäköäsi korjaamaan?

Vaihtoehtona on hyväksyä hieman sitä rasvakerrosta ja rinnat, tai sitten tosi hoikka kroppa mutta rinnattomana.

Jos nainen sanois miehelle että tienaa rahaa, menee leikkaukseen ja hanki isompi muna niin johan äijät älähtäs . Mutta naisten ois hyvä hankkii kiinteet ja isot rantapallot.

Vierailija
312/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas tätä naurettavan noloa riviulinaa. Maailman mehiläispesässä sinä ap olet pelkkä rivikuhnuri tai työjuhtauros. Lisäksi kuka tahansa/jokaikinen normijärkinen nainen, joka asian ymmärtää voi olla oman elämänsä mehiläiskuningatar.

https://hunaja.net/hunajatietoa/tarhamehilainen/perustietoa-mehilaisen-…

Perustietoa mehiläisen elämästä

Mehiläispesässä on 20 00075 000 yksilöä. Määrä vaihtelee vuodenkierron mukaan.

Mehiläisyhteiskuntaan kuuluu kolmenlaisia mehiläisiä: kuningatar eli emo, muutamia satoja kuhnureita eli koiraita sekä useita kymmeniä tuhansia työmehiläisiä.

Emon tehtävä on munia. Se on kaikkien muiden mehiläisyhteiskunnan yksilöiden äiti.

Kuhnurit hedelmöittävät emon pariutumislennolla. Se on niiden ainut tehtävä. Ne eivät kerää ravintoa eikä niillä ole pistintä. Jos kuhnuri onnistuu parittelemaan kuningattaren kanssa, sen takaruumis repeytyy ja kuhnuri menehtyy. Kuhnurit elävät vain 12 kuukautta. Työläiset häätävät kuhnurit pesästä ennen talvea.

Työmehiläiset toimivat eri tehtävissä elinkaarensa vaiheiden mukaan: Aluksi ne ruokkivat toukkia ja siivoavat pesää. Sen jälkeen niistä tulee vartiomehiläisiä. Elinkaarensa loppuvaiheessa ne lähtevät kenttämehiläisinä keräämään siitepölyä, mettä ja vettä pesän tarpeisiin.

Vierailija
313/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla miehiä on pyörinyt aina ympärillä itseensä tyrkyttämässä vaikka oon kaukana fitness misukoista. ihan tavallinen suomalainen pullukka persjalkanen. kukin tyylillään

Vierailija
314/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kropan kanssa pitäisi elämänsä jakaa.! Korvien väli on ehdottomasti tärkeintä ihmisessä.

Vierailija
315/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla miehiä on pyörinyt aina ympärillä itseensä tyrkyttämässä vaikka oon kaukana fitness misukoista. ihan tavallinen suomalainen pullukka persjalkanen. kukin tyylillään

Niin mullakin. En halua pilata tätä hyvää olo jollain pakonomaisella treenaamisella. Hyvä draivi päällä. 

Vierailija
316/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset ole sinkkuja siksi että miehistä olisi pulaa. Miehiä on kyllä vaikka miten paljon, mutta ne ovat liian huonoja. On vaikka miten paljon persuja ja muita naisvihaajia, alkoholisteja, ongelmaisia, katkeria ja aggressiivisia. Eikä mitään halua eikä kykyä kehittyä.

Naiset ovat niin paljon miehiä parempia kumppaneita, että todella harva mies yltää naisten tasolle. Eikä miehet muutu hitustakaan paremmiksi, vaikka nainen rehkisi salilla yötä päivää.

Vierailija
317/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin. En halua pilata tätä hyvää olo jollain pakonomaisella treenaamisella. Hyvä draivi päällä. 

Jotkut meistä saa sen hyvän draivin ja olon nimenomaan treenaamalla. Treenaaminen tuo mulle niin paljon sisältöä ja virtaa elämään että olisin varmasti aika hukassa jos en pystyisi siihen jostain syystä. 

...Mutta miesten suhteen mulla ei kyllä ole ollut onnea. Mun korteissa on ollut vain sydänsuruja. Treenaaminen on muuten auttanut silloinkin kun on ollut vaikeinta. Olen saattanut itkeä treeneihin mennessäni ja itkeä sieltä tullessani, mutta treenatessa en ole miettinyt muuta kuin sitä treeniä. 

Vierailija
318/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta jos naama on kuin petolinnut perse. 

Hauska  vertaus. Eikö ne ole höyhenien peitossa? 

Vierailija
319/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitättömän pientä marginaalia lukuun ottamatta koskaan "pulaa miehistä" ja toisin päin ei auta:

riviristoröheltäjän ei kannata hankkiutua salimakeksi ja pumpata salimakeruhoaan, koska se ei naisia hotsita.

Muutama homomies tai biutelias/bihämmentynyt/homoutensakieltäjä/misogynistihetero korkeintaan "himoaa".

Vierailija
320/328 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pulaa, jos kakaroita roikkuu fitness-äitylin helmoissa. Sellainen fitness-pimu sopii kyllä muutamaan panoon, mutta ei toisen miehen räkänokkaisia sperman tuotoksia kyllä kukaan vähänkään järkevä jää paimentamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä