Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintövero poistuu ja rikkaat rikastuvat

Vierailija
28.02.2025 |

Taas tavallista ihmistä kusetetaan. Jos perintövero poistuu, joutuu maksamaan korkeampaa luovutusvoittoveroa. Yleensä vanhemmilta peritään heidän asunto. Asunto yleensä myydään, kun sillä ei ole muutakaan käyttöä. Silloin joutuu maksamaan luovutusvoittoveron, joka on korkeampi kuin nykyinen perintövero. Varakkaat ihmiset perivät monesti perintotilan tai yrityksen vanhemmiltaan ja jatkavat sen toimintaa. Uuden lakiehdotuksen mukaan tuo olisi verovapaata perintöä. Siis rikkaita taas suositaan ja tavis maksaa enemmän.

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koskee ihan samalla tavalla myös isoja perintöjä. Ei sitä mummon kaksiota ole köyhän pakko myydä, sitä voi pitää vuokralla ja tienata itsekin samalla. Jännä että aina syytetään rikkaita, vaikka he maksavat jättisummat veroa jotta köyhät saa räkiä kattoon. Ei ole rikkaan vika että köyhä ei osaa yhtään suunnitella raha-asioitaan vaan pysyy köyhänä. Turha valittaa, mun puolesta köyhille voidaan pitää normaali perintövero, sitten on pakko myydä se mummon kaksio kun ei ole varaa perintöveroon🤣

Ei kukaan vuokraa mitään pieksämäkeläistä kaksiota yhtään kenellekään. Se on arvoton. Siksi sen perintöverotuskin olisi 

Jaa,kummasti täällä pienellä paikkakunnalla ei ole halvempia asuntoja myynnissäkään .Ja perintövero lasketaan keskiarvon mukaan.

Vierailija
162/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa mainittu vuosi 2000, eli 25v vanhaa dataa. Olisin erinomaisen yllättynyt jos tuon puuttuvan viiden vuoden aikana omistukset olisivat muuttuneet sen 30% -> 50%, niin kuin aiemmin väitit että 30v aikana olisi ollut. Tuo pasteamani todistaa että väittämästäsi ainakaan viimeisen 25v aikana ei ole havaintoja.

En lähtisi nimittelemään, selkeästi sinä nyt tässä se joka väärässä". 

Ensinnäkin minä ihan oikeasti olen eri ihminen ja toiseksi puuttuva data ei ole todiste mistään, se että sinä ymmärrät vain sen datan joka näennäisesti todistaa sinun väittämät jos me leikitään kuin lapset koko todistamisen konseptin ympärillä on syy aukoa päätä sinulle ja väheksyä sinun kyvyttömyyttä, hands down!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuossa mainittu vuosi 2000, eli 25v vanhaa dataa. Olisin erinomaisen yllättynyt jos tuon puuttuvan viiden vuoden aikana omistukset olisivat muuttuneet sen 30% -> 50%, niin kuin aiemmin väitit että 30v aikana olisi ollut. Tuo pasteamani todistaa että väittämästäsi ainakaan viimeisen 25v aikana ei ole havaintoja.

Ensinnäkin minä ihan oikeasti olen eri ihminen ja toiseksi puuttuva data ei ole todiste mistään, se että sinä ymmärrät vain sen datan joka näennäisesti todistaa sinun väittämät jos me leikitään kuin lapset koko todistamisen konseptin ympärillä on syy aukoa päätä sinulle ja väheksyä sinun kyvyttömyyttä, hands down!

Jos se on todiste jostain, niin siitä että tilastojen pimittäminen hallituksen toimesta pitäisi olla laitonta!

Vierailija
164/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkarepersu paskojen touhuja taas! Kuka vttu näitä tampioita äänestää vuodesta toiseen!

Samat tampiot jotka uskoi kun Satonen väitti että Suomeen tulee 100 000 uutta työpaikkaa :D Kokkareet pettää aina

Rikkaiden puolue jonka valeet uppoavat tiettyyn yksinkertaiseen osaan keskiluokasta yhä uudestaan. Satonen on kyllä täysi pelle joka on nolannut itsensä

Vierailija
165/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on todiste jostain, niin siitä että tilastojen pimittäminen hallituksen toimesta pitäisi olla laitonta!

Olet ihan oikeassa, se että me tulkitaan vajaata dataa vajaasti on niiden ihmisten vika jotka ei suostu läpinäkyvyyteen ja antikorruptioon noin muutenkaan, varmaan jostain painavasta henkilökohtaisesta rahallisesta syystä....

Vierailija
166/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ja kateelliset kitisee. Mun puolesta köyhille normaali perintövero ja meille rikkaille sitten tämä uusi malli. Olisko sit parempi köyhät ?

Vierailija
167/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietis, nykyinen hallitus on pimittänyt tilastoja JA hiljentänyt epämieluisia mutta faktuaalisesti tosia tutkimustuloksia.

Vierailija
168/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ja kateelliset kitisee. Mun puolesta köyhille normaali perintövero ja meille rikkaille sitten tämä uusi malli. Olisko sit parempi köyhät ?

Sinua ihan tosissaan harmittaa köyhien kateellisuus vaikka natsî hallitus tekee kaikki päätöksensä sinun kateuden pohjalta?

Sinä olet maanpetturi.

Vierailija
169/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä laiskat kateelliset huutelee.

Vierailija
170/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää alkaa oleen taas vähän tämmösiä kuolema kuittaa velat juttuja, noh, porvarit on valintansa tehnyt, niinkun joku tääläkin sanoi, tapellaan vaan, ei pelota.

Vierailija
171/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintövero = kateusvero, ei mulla muuta...

Vierailija
172/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Nyt voi vihdoin nukkua yönsä hyvin. Ei tarvitse pelätä miten monta miljoonaa lankeaa maksettavaa.

Vierailija
173/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beep-boop, propagandabotti sai taas niin nenilleen että nyt palataan takas default valheisiin, beep-boop

Vierailija
174/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa!! Nyt voi vihdoin nukkua yönsä hyvin. Ei tarvitse pelätä miten monta miljoonaa lankeaa maksettavaa.

Eikö sulla ois varaa? Mulle lankesi 0,3 miljoonaa.

Vierailija
175/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torilla tavataan.

Kohta alkaa taas maakunta kierrokset, sinä ja sinun tulee kätteleen minua ja katsoon silmiin kun minä kysyn notta miksi petit maasi ulkomaalaisen sijoittajan nimissä.

Minä lupaan olla uhkaava ja pelottava. <3

Vierailija
176/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torilla tavataan.

Kohta alkaa taas maakunta kierrokset, sinä ja sinun tulee kätteleen minua ja katsoon silmiin kun minä kysyn notta miksi petit maasi ulkomaalaisen sijoittajan nimissä.

Sinä olet kyllä ihan extra tyhmä jos meinaat et meidän hyvä hallitusohjelma sallis demokraattisia vaaleja enää ikinä

Vierailija
177/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa poistaa perintöveroa!

Vierailija
178/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torilla tavataan.

Sinä olet kyllä ihan extra tyhmä jos meinaat et meidän hyvä hallitusohjelma sallis demokraattisia vaaleja enää ikinä

Ehkä minä sitten olen tyhmä tahalteen, suomalainen onnellisuus perustuu luottamukseen.

Jos minä en voi enää luottaa muihin suomalaisiin mulla on samat terveiset sen luottamuksen tuhonneille maanpettureille kun mitä mä sanon aina rys-sällekkin: tapellaan vaan, ei pelota.

Vierailija
179/179 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torilla tavataan.

Ehkä minä sitten olen tyhmä tahalteen, suomalainen onnellisuus perustuu luottamukseen.

Jos minä en voi enää luottaa muihin suomalaisiin mulla on samat terveiset sen luottamuksen tuhonneille maanpettureille kun mitä mä sanon aina rys-sällekkin: tapellaan vaan, ei pelota.

"Tapellaan vaan, ei pelota" tuon pitäis olla vasemmiston slogan nyt kun natsî ideologia on taas mainstream.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän