Uusi reititin hakusessa. Pelikäyttöön. Suosituksia?
Onko tuo ZTE-MF286D tarpeeksi hyvä pelikäyttöön? Vai onko joku muu merkki/malli parempi? Pelaan Gamerangerin kautta sekä striimaan pelejä.
Kommentit (13)
Minulla RT-AX86U. Eipä valittamista, tosin pelikone kiinni kiinteällä piuhalla.
kävin tuolla redditissä, mutta 2 kertaa poistivat minun postauksen. ja mitäpä mää sieltä kyselen ku eihän ne tiiä suomen netteistä yms. joten edellee suosituksia täällä kiitos :D
ettikää mulle joku hyvä reititin torista? oon sieltä katellu mutku en oo varma mikä on hyvä pelaamiseen. uuteen ei oo varaa. budjetti max 60e.
Vierailija kirjoitti:
Minulla RT-AX86U. Eipä valittamista, tosin pelikone kiinni kiinteällä piuhalla.
tuo vaikuttas hyvältä mut ei löytyny torista
Kuitu on paras pelikäyttöön, koska tasainen nopea yhteys eikä sää myöskään vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuitu on paras pelikäyttöön, koska tasainen nopea yhteys eikä sää myöskään vaikuta.
niihä se ois mut ei saa tähän kerrostaloon semmosta.
Vierailija kirjoitti:
sUKSIKAA räkäpojat omille palstoillenne!
miks? eikö tää oo aihevapaa
"Tavallinen" reititin riittää vallan mainiosti sinunkin käyttöösi kunhan et aivan halvimpia malleja hanki. Niissä on aika usein ongelmia. Tärkeintä on, että et käytä mobiililaajakaistaa ja että kone on verkkokaapelilla kiinni reitittimessä/modeemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sUKSIKAA räkäpojat omille palstoillenne!
miks? eikö tää oo aihevapaa
Älä tuosta välitä. Sillä on taas krapula, kilju loppu eikä ole rahaa ostaa kaljaa. Kukaan ei myöskään myy sille enää aineita velaksi.
nonii ostin reitittimen. jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ZTE MF286R. halvalla sain torista. ja juu tottakai ethernet piuhalla laitan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
nonii ostin reitittimen. jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ZTE MF286R. halvalla sain torista. ja juu tottakai ethernet piuhalla laitan kiinni.
Tuo tosin on 4g-reititin. Sinun käytössäsi paljon parempi olisi sellainen johon saa kytkettyä kiinteän laajakaistan.
Ehdoton ehkä.
Vakavasti ottaen, ite kysyisin Redditistä. Esimerkiki r/pcgaming tai r/pcmasterrace voisi olla hyviä. Molemmissa on aika monta miljoonaa käyttäjää, joista suurin osa täysjärkisiä.