Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnteon tulee olla aina kannattavaa

Vierailija
27.02.2025 |

Siksi työttömien tuet pitää ajaa alas

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tukien poistaminen niitä työpaikkoja luo. 

No eipä ne firmojen tuet ole työpaikkoja luoneet,  kun työttömiä on pilvin pimein!

Vierailija
122/128 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä. Ei raha kasva puissa, se on nöyryys, ahkeruus ja kunnianhimo mikä palkitaan. Perustakaa uusia yrityksiä mikäli ette työllisty muutoin ja tehkää uusia työpaikkoja. Katsokaa mille on tarvetta: työssäkäyvät ovat kiireisiä ja käyttävät palveluita jos heille maksetaan kunnon palkkaa. Näin ollen palveluiden kysyntä lisääntyy. Vastatkaa te työttömät tähän kysyntään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas aloitus sairas hallitus. Tuo pöpi mantra sen kun jatkuu

Vierailija
124/128 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työlle löytyy tekijänsä, kun siitä vain maksetaan kunnon palkka!

Vaikka se työ olisi shaissen lapioimista!

Mikä on sinusta kunnon palkka? Miten sen määrittelet? Mistä tuo palkka tulee työntekijälle maksettavaksi?

Sinun mielestäsi ilmeisesti riisin jyvänen 8h on riittävä korvaus..vit..apina!

Vierailija
125/128 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä 11 vuotiaasta asti. Lähes minimi palkalla. Alkuun tein kahta työtä. Eläminen on aina suhteutettu tuloihin. Ikinä en ole saanut minkäänlaista tukea. Paitsi äitiysvapaalla. Elämä parani, kun älysin maksaa pois luottokortin. Ja aloittaa pienimuotoisen vara rahaston keruun, 

Koko vuoden kulut laskin yhteen, ja jaoin 12:sta. Sen summan siirrän kuukausittain laskujen maksu tilille. Yksikään lasku ei ole koskaan jäänyt maksamatta. 

Selvä se, ettei meillä matkusteta, paitsi jos siihen on säästetty kaikki varat etukäteen. Kulutusjuhlista olen jäänyt syrjään. 

Vierailija
126/128 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt töitä 11 vuotiaasta asti. Lähes minimi palkalla. Alkuun tein kahta työtä. Eläminen on aina suhteutettu tuloihin. Ikinä en ole saanut minkäänlaista tukea. Paitsi äitiysvapaalla. Elämä parani, kun älysin maksaa pois luottokortin. Ja aloittaa pienimuotoisen vara rahaston keruun, 

Koko vuoden kulut laskin yhteen, ja jaoin 12:sta. Sen summan siirrän kuukausittain laskujen maksu tilille. Yksikään lasku ei ole koskaan jäänyt maksamatta. 

Selvä se, ettei meillä matkusteta, paitsi jos siihen on säästetty kaikki varat etukäteen. Kulutusjuhlista olen jäänyt syrjään. 

🤣🤣🤣🤣

Työnantaja puolen kirjoitus haisee kilometrien päähän 🤣🤣🤣

Vierailija
127/128 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän ettei 11 vuotias saa tehdä työsopimusta?

Vierailija
128/128 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta Helsinkiin, järkyttävät vuokrat. Ei siellä pienituloinen pärjää vaan joutuu kituuttelemaan pienellä palkalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä