Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)
Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍
Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?
Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.
Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃
Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.
Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan!
Mies: Kyllä.
Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.
No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"
Kommentit (647)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mitäs sun iltaan?
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Mies: -
Miksi edes swaippaat oikealle sellaista, joka ei kerro itsestään mitään?
Kai siinä on oletus että mies ei vaan halua esitllä itseään julkisesti, mutta voi haluta kuitenkin mätsille. Tinderissä pyörii kuitenkin kaiken maailman porukkaa joten ymmärrän ihan hyvin, etteivät kaikki halua siellä kaikkea kertoa
Mutta miksi juuri se profiili oikealle, jos ei ihminen kerro itsestään mitään? Ainakin oman kiinnostukseni heräämiseen tarvitaan se profiiliteksti. En ikinä kiinnostu tekstittömistä, menevät kaikki vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Ihan helvetin raskasta vastata heti tuollaiseen kysymyspatteristoon ja etenkin kun lämmittelyksi tuomitsit miehen profiilin liian niukaksi.
Oho. Miehellä mahtaa olla paljon annettavaa parisuhteeseen ja perheeseen kun ei voi vastata pariin kysymykseenkään väsymättä.
parisuhteeseen ja perheeseen? Kuka sellasia hakee tinderistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minä en voisi swaipata lähes ketään naista oikealle jos vasemmalle menisi tekstittömät. 99% naisten profiileista on kuvia maisemista ja ilman tekstiä.
Mikä sun kiinnostuksen herättää niissä maisemakuvissa eli miksi haluat matchin juuri sellaisen naisen kanssa? Vai onko vastaus se, ettö kuka tahansa nainen käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minä en voisi swaipata lähes ketään naista oikealle jos vasemmalle menisi tekstittömät. 99% naisten profiileista on kuvia maisemista ja ilman tekstiä.
Ei.
Vaan tinderin algoritmi tarjoaa sulle kuvattomia ja maisemakuvanaisia, koska se on se sun tasosi
Vierailija kirjoitti:
Poistoon vaan tuommoset kinderit mielenrauhaa rikkomasta!
Parisuhde tulee, jos on tullakseen eikä se löydy netistä.
No kerroppa mistä se sitten löytyy? Töissä vain ukkoja, en käy missään harrastuksissa missä voisi naisia lähestyä, en roiku baareissa, kaupassa en ala iskeä naisasiakkaita tai työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
No se ei vaan ollut niin kiinnostunut. Mitä tuota sen enempää miettimään. Plenty of fish.
Plenty of fish mutta ne kaikki on samanlaisia, muutaman kerran oon onnistunu vuosien varrella pääsemään treffeille nettitutustumisen myötä mut paljastuivat pelureiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vaan tinderin algoritmi tarjoaa sulle kuvattomia ja maisemakuvanaisia, koska se on se sun tasosi
Ja mistähän kinderi tietää mun tason jos teen kokonaan uuden profiilin ja samat maisemakuvat vastassa.
-moi miten menee?
-ihan ok
- eli hyvin?
-ihan ok
-jaa
-mitä?
-ei mitään
-miten sulla menee?
-eipä täs ihmeempii
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Naiset kuvittelevat millaista Tinderissä olisi jos miehet vastaisivat niin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?
Ymmärtääkseni mies lukee sen niin että nainen on vaan rahan perässä. Don't shoot the messenger.
Kukaan normaali mies ei. Aloin juuri tuon vuoksi kysyä miehen työstä joka kerta, että
Ohis, ei ammatti vaan luulo että työstä kysyvä nainen etsii elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?
Se ärsyttää, jos miehellä on omasta mielestään huono työ, tai huonosti palkattu. Jos joku on ylpeä työstään, puhuu hän siitä mieluusti.
Kuka haluaa kumppanin, joka häpeää työtään?
Varsinkin kun kyseessä on mies. Jos mies häpeää työtään tai mitään muutakaan itsessään, hän purkaa vihansa estoitta naisiin. Kuten tässä keskustelussa näkyy. Tuollaiset miehet ovat myrkkyä.
Vaikuttaa sellaiselta mieheltä joka vain hakee nopeaa seksiä. Ei jaksa innostua naisesta joka aloittaa keskustelun jostain muumeista.
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi.
V, olen varastolla trukkikuskina
N: ...........
V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri
N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville?
V, ..............
Terveydenhuoltoalan ihmiset aina vasuriin koska näillä on varmasti k-piikit
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tinderissä, mutta kyllä kokisin luonnollisemmaksi jutustella ensin kevyesti juurikin tyyliin "mitäs sun iltaan". Siihen kannattaa vastata - sen sijaan että sanoo istuvansa sohvalla (mikä ei kerro juuri mitään) - mieluummin pilke silmässä mitä on tekemässä. Siinä samalla vihjata että on kiinnostunut, ehkä kertoa että miksi juuri hänestä, siis ihmisenä, ei auton, mökin tai koiran takia. Tinder ei ole käsittääkseni työhaastattelu, ei kai kenenkään kiinnostusta lisää ansioluettelomainen tivaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei joko ole kiinnostunut (sikäli outoa tietysti että oli mätsi ilmeisesti?) tai hänellä on tosi huonot sosiaaliset taidot ja vuorovaikutustaidot.
Noista molemmat on sellaisia, että en näe suhteella mitään tulevaisuutta.
Juurikin näin. Next.
Ihmiset eivät enää osaa keskustella. Siitä tässä on kysymys. Vuorovaikutustaidot on mitä on. Samoin käyttäytyminen on mitä sattuu. Netissä on niin helppoa olla epäkohtelias, koska siitä ei seuraa itselle mitään. Jos naamakkain vastailee yhtä lyhyesti ja/tai töykeästi, niin siitä saa heti palautetta
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tylsältä ja sosiaalisesti vajaalta henkilöltä. Pyydä mies treffeillä äläkä chättää jostain koirista ja muumeista. Luuletko miehen vastaavan jollain rakkausromaanilla takaisin?
Sivusta, en ole se jolle vastasit. Oman kokemukseni mukaan on parempi kirjoitella jonkin aikaa niitä näitä koska tällä menetelmällä 80% miehistä kääntää keskustelun seksijuttuihin. Ja jos/ kun ystävällisesti sanon että en juttele näistä asioista täysin tuntemattoman kanssa, tulee joko haukutuksi tai ghostatuksi.
SmallTalkilla karsitaan ne miehet, jotka haluavat tutustua ihmiseen, tai ovat edes riittävän älykkäitä ja rauhallisia esittämään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi.
V, olen varastolla trukkikuskina
N: ...........
V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri
N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville?
V, ..............
Tämä menee kyllä just toisinpäin, mikään ei ole niin epäilyttävä tyyppi kuin lääkäri Tinderissä! Pakko olla jotenkin sekopäinen, jos ei löydä kumppania terveydenhuoltoalalta. Ainakin yksi ortopedian ja traumatologian erikoislääkärikin on tullut vastaan ja hän meni myös suoraan poistoon vaikka oli tykännyt mun profiilista. Toinen vältettävä ryhmä on fysioterapeutit.
Trukki- ja rekkakuskeista sen sijaan on pelkkiä hyviä kokemuksia.
Komppaan tätä, lääkäreillä on niin paljon vientiä livessä, että suhtaudun kriittisesti etenkin niihin, jotka jo profiilissa kertovat olevansa lääkäreitä.
Rekkakuskeista en ole kiinnostunut, työajat ovat usein hankalia, mies on paljon ajossa.
Pentueella on yleensä kaikilla samalla kirjaimella alkava rekisterinimi. Montakohan N-kirjaimella alkavaa hahmoa on muumeissa?